Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • joysefke

    veterán

    válasz dabadab #166 üzenetére

    En dolgozok, eleg sok ideje es eppenseggel azt latom, hogy a Word ilyen felhasznalasra szinte teljesen alkalmatlan. (Par kulcsszo: verziokovetes, stilusok)

    Tehát azt állítod, hogy a Word céges környezetben való munkavégzésre teljessen alkalmatlan.
    Ehhez nem is írok semmit, mindenki levonja majd a következtetést magának...

    Mivel offline wordunk van ezért nálunk a verziókövetés egyetlen módja (és egyben univerzális, minden dokumentumra alkalmazhetó módja) a céges dokumentumkezelő rendszer, amely gondoskodik a doksik verziózásáról és a projekttagok közötti megosztásáról.

    Stílusok alatt elképzelni sem tudom mit érthetsz ami nincs meg Wordben, komolyabb dokumentumsablonjaink előre elkészített stílussal rendelkeznek, már csak a tartalmat kell beletölteni.
    A fejezetek, táblázatok stb stílusa előre definiált, a user csak kiválásztja a legördülő listából (2003 esetén), hogy ez most hányadik alfejezet legyen, vagy milyen táblázat, a stílus már definiálva van.

    J

Új hozzászólás Aktív témák