Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Gyurike

    tag

    válasz liba1 #5129 üzenetére

    Ezt én is így tudom, hogy a leadás/vagy bejelentés(!) időtartamától a javítás befejezéséig eltelt időtartammal (ami nem egyenlő az átvétel időpontjával) hosszabbodik a garancia. Például ha a garancia utolsó napján adod le hibával, akkor másnap nem rinyálhat a szervíz, hogy már lejárt.

    Továbbá ha főalkaltrészt cserélnek, akkor az kap 12 hónap garanciát. (ez akkor releváns, ha az "alap" garancia már ennél kevesebb)

    Ezen kívül ha a készüléknek van nem garanciális hibája de egy másik, garanciába vonatkozó hibával adod le, (amennyiben a két hiba nincs ok-okozati összefüggésben) akkor a garanciális hibát kötelesek orvosolni, emellett pedig opcionálisan adhatnak árajánlatot a nem garos hiba javítására.

    T-Mobile-os készülékeknél még írja a jótállási jegy, hogy az 1 év teljeskörű jótállás mellé ad 1 év korlátozott jótállást is ad.
    Ez nem tudom, hogy az ő részükről mit jelent, de laptopos körökben azt jelenti, hogy a második évtől az akkumulátor és a töltő nem garanciás, csak maga a készülék.
    Ezért érdemes az első év vége előtt tüzetesen átnézni, hogy az akkumulátor teljesítménye nem csökkent-e radikális mértékben, illetve a töltő se produkál rendellenességet (szokásosnál nagyobb zizegés, melegedés, ilyesmi). Ha igen, akkor ezt még az 1 év előtt érdemes jelezni.

    A fentiekkel kapcsolatban a tévedés jogát fenntartom. :)

Új hozzászólás Aktív témák