- Szemérmes szerzet a Gigabyte lefrissebb csúcs-VGA-ja
- Egységesebb USB-s képességeket szeretne a notebookokon a Microsoft
- 3320 MHz-ig skálázódnak az XFX Radeon RX 9060 XT kártyái
- Elegáns és igen kompakt NVIDIA Blackwell VGA-t villantott az MSI
- Szinte megfizethetetlenül magas lesz a TSMC A14-es node-jának ára
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- Szemérmes szerzet a Gigabyte lefrissebb csúcs-VGA-ja
- Jön az új 80 Plus fokozat az adatközpontokhoz
- Egérpad topik
- Házimozi belépő szinten
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Elegáns és igen kompakt NVIDIA Blackwell VGA-t villantott az MSI
Új hozzászólás Aktív témák
-
joysefke
veterán
Nyilván munka van vele, de én a fórumokon széles körben tapasztalható "jobb AI kell" nyavalygást alapvetően butaságnak tartom. Nyilván vannak játékok hol jól jönne egy megfelelően potens MI, de talán ez az elenyésző kisebbség.
Sztori orientált single player játékokban, ahol egy pályán max 1-2x haladsz végig és minden pálya más, ott fenntartom a véleményemet, hogy egy jó scriptelésből többet lehet töredék munka árán kihozni, mint holmi AI próbálkozásokból. Multiplayer (human vs human) játékokban szintén nincs sok haszna sok munkát beleölni a botokba, hiszen a játékosok amúgy is inkább emberek elen fognak játszani.
Coop hentelésben lehet esetleg haszna egy valamire való MI-nek (Borderlands?), ahol a hentelés kell elvigye a hátán a játékot, nem a sztori...
-
tudod a helyzet az, hogy vannak játékok jó aival. mégis, ahol a legtöbb zsetont beleteszik a játékfejlesztésbe, ott potenciálisan csak ezekkel az egybites scriptelt sz@rokkal lehet találkozni. kivéve a gta5. nem az igazi, de a 3 és spinoffjai óta látszik az előrelépés. igazán jó, adaptív ai-t eddig egyedül csak az ai war c. játékban láttam. sz@ré'hugyé' árulják gogon és steamen, ki lehet próbálni. lövöldéknél a már említett fear még ma is a szint. 6 és 10 éves játékok vannak az ai fejlesztés csúcsán. ez még mindig pénzkérdés lenne? az nem pénzkérdés, amikor egy néhány fős stúdió jobb ait rak ki az asztalra, mint a stardock, a firaxis, és a bliz.
fizikánál elfogadom a véleményedet, pénzügyi szempontból csábító lehet a havok vagy a physx beemelése, és akkor ez van. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Nekünk Fury volt és nem Fury X. Ráadásul a lassabb ASUS Fury, amin erősen meg van vágva a TDP keret (Sapphire verzióhoz képest -70 watt), így async mellett csökken a magórajel. A Fury X annyira alacsony hőmérsékleten megy, hogy ott az async nem befolyásolja az órajelet, így amit megnyer az async-on annak egy részét nem veszti el az alacsonyabb órajelen.
-
Leírta Abu nem egyszer, hogy az első AC megoldás nagyon kedvezett az AMD-nek és hazavágta az NV teljesítményét. Az volt az a verzió, ami nem hatódott meg azon, hogy sz*r az NV ilyen tekintetben.
Ekkor átírták a renderpath-ot, aminek eredményeként az AMD csak kicsit gyorsult, az NV-t meg nem vágta vissza. Tehát az AMD teljesítmény növekményét beáldozták, hogy az NV felhasználókat ne zárják ki a DX12 módból.Ribi: Azonos kategórián (= azonos árszegmens) belül helyénvaló összehasonlítani a termékeket. A hülye is tudja, hogy az i7 sokkal jobb bármelyik AMD processzornál (és még le is írod, hogy 2x annyiba kerül), illetve hogy a csúcs Audi jobb a csúcs Daciánál. Aszimetrikus a kínálat, el kell fogadni, ez van már évek óta. Ne kelljen már ilyeneket magyarázni régi fórumozóknak, mert sírva fakadok.
-
04ahgy
nagyúr
A DirectX 12-nek csak egy opcionális, nem kötelezően használandó megoldása az aszinkron compute. Nem az aszinkron compute általi gyorsulásra, hanem a DX12 által összességében elért gyorsulásra hivatkoztam, ami nem az aszinkron compute használata miatt ered, hanem a driver overhead megszűnése és a hatékonyabb többszálú CPU kihasználás miatt.
(#113) Szaby59: jól összefoglaltad!
(#112) elfelejtette: Az AM3+ már egy sokéves, öreg technika. A Godavari APU egy többé-kevésbé kurrens megoldás, habár az sem túl friss. A játékok alatti teljesítménye az FX-4300 és FX-6300 teljesítménye között van kb. Szóval egy processzorral lehetett reprezentálni kb. az i3-akat, és a szinte teljes AMD mezőnyt. Épp azért választottam ezt, mert elegendően univerzálisnak találtam ahhoz, hogy a DX12 viselkedését bemutassam CPU-limites környezetben. Van CPU-limit? Van. Akkor sikerült.
(#117) Tanisz: Ugyanez a jelenség tapasztalható kicsiben is. Akinek mondjuk egy Pentium G3258-a van (vagy bármilyen más Pentium), esetleg egy kétmagos APU vagy gyengébb FX- a gépében, ott is ugyanúgy van CPU limit, már közepes VGA-val is, ergo az API is így viselkedik, mint itt a tesztben. A beállítások és a számok nem lesznek ergyformák, de az irányok igen.
Lesz még DX12-es körkép, és VGA teszt is DX12 alatt, ne aggódjatok. De egyelőre az Ashes of the Singularity-hez képest csak gyengébb megoldásokkal találkoztunk, amik valamilyen módon problémásak is.
(#123) sh4d0w: Pontosan. Örülök, hogy azért többen a szöveget is olvassák...
HGyu
Új hozzászólás Aktív témák
- Elektromos autók - motorok
- Robot fűnyírók
- sziku69: Szólánc.
- Kuponkunyeráló
- Óvodások homokozója
- Tenisz topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Elder Scrolls IV - Oblivion - Olvasd el az összefoglalót, mielőtt írsz!
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X260 - i5-6G I 8GB I 256GB SSD I 12,5" HD I HDMI I CAM I W10 I Gari!
- Apple iPhone SE 16GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- LG 48C3 - 48" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - A9 Gen6 CPU
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 9700X 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest