Új hozzászólás Aktív témák
-
04ahgy
nagyúr
A DirectX 12-nek csak egy opcionális, nem kötelezően használandó megoldása az aszinkron compute. Nem az aszinkron compute általi gyorsulásra, hanem a DX12 által összességében elért gyorsulásra hivatkoztam, ami nem az aszinkron compute használata miatt ered, hanem a driver overhead megszűnése és a hatékonyabb többszálú CPU kihasználás miatt.
(#113) Szaby59: jól összefoglaltad!
(#112) elfelejtette: Az AM3+ már egy sokéves, öreg technika. A Godavari APU egy többé-kevésbé kurrens megoldás, habár az sem túl friss. A játékok alatti teljesítménye az FX-4300 és FX-6300 teljesítménye között van kb. Szóval egy processzorral lehetett reprezentálni kb. az i3-akat, és a szinte teljes AMD mezőnyt. Épp azért választottam ezt, mert elegendően univerzálisnak találtam ahhoz, hogy a DX12 viselkedését bemutassam CPU-limites környezetben. Van CPU-limit? Van. Akkor sikerült.
(#117) Tanisz: Ugyanez a jelenség tapasztalható kicsiben is. Akinek mondjuk egy Pentium G3258-a van (vagy bármilyen más Pentium), esetleg egy kétmagos APU vagy gyengébb FX- a gépében, ott is ugyanúgy van CPU limit, már közepes VGA-val is, ergo az API is így viselkedik, mint itt a tesztben. A beállítások és a számok nem lesznek ergyformák, de az irányok igen.
Lesz még DX12-es körkép, és VGA teszt is DX12 alatt, ne aggódjatok. De egyelőre az Ashes of the Singularity-hez képest csak gyengébb megoldásokkal találkoztunk, amik valamilyen módon problémásak is.
(#123) sh4d0w: Pontosan. Örülök, hogy azért többen a szöveget is olvassák...
HGyu
[ Szerkesztve ]
7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!
-
Yutani
nagyúr
Leírta Abu nem egyszer, hogy az első AC megoldás nagyon kedvezett az AMD-nek és hazavágta az NV teljesítményét. Az volt az a verzió, ami nem hatódott meg azon, hogy sz*r az NV ilyen tekintetben.
Ekkor átírták a renderpath-ot, aminek eredményeként az AMD csak kicsit gyorsult, az NV-t meg nem vágta vissza. Tehát az AMD teljesítmény növekményét beáldozták, hogy az NV felhasználókat ne zárják ki a DX12 módból.Ribi: Azonos kategórián (= azonos árszegmens) belül helyénvaló összehasonlítani a termékeket. A hülye is tudja, hogy az i7 sokkal jobb bármelyik AMD processzornál (és még le is írod, hogy 2x annyiba kerül), illetve hogy a csúcs Audi jobb a csúcs Daciánál. Aszimetrikus a kínálat, el kell fogadni, ez van már évek óta. Ne kelljen már ilyeneket magyarázni régi fórumozóknak, mert sírva fakadok.
[ Szerkesztve ]
#tarcsad
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nekünk Fury volt és nem Fury X. Ráadásul a lassabb ASUS Fury, amin erősen meg van vágva a TDP keret (Sapphire verzióhoz képest -70 watt), így async mellett csökken a magórajel. A Fury X annyira alacsony hőmérsékleten megy, hogy ott az async nem befolyásolja az órajelet, így amit megnyer az async-on annak egy részét nem veszti el az alacsonyabb órajelen.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
daveoff
veterán
A linkelt teszt óta jöttek új driverek, és a játék is frissült. Nem lehet, hogy ez az oka, valami megint változott? Ez a baj az AotS-vel, heti szinten jönnek a frissítések hozzá, nem kész játékról beszélünk, vagyis mai naptól igen...
[ Szerkesztve ]
LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®
-
nagyúr
tudod a helyzet az, hogy vannak játékok jó aival. mégis, ahol a legtöbb zsetont beleteszik a játékfejlesztésbe, ott potenciálisan csak ezekkel az egybites scriptelt sz@rokkal lehet találkozni. kivéve a gta5. nem az igazi, de a 3 és spinoffjai óta látszik az előrelépés. igazán jó, adaptív ai-t eddig egyedül csak az ai war c. játékban láttam. sz@ré'hugyé' árulják gogon és steamen, ki lehet próbálni. lövöldéknél a már említett fear még ma is a szint. 6 és 10 éves játékok vannak az ai fejlesztés csúcsán. ez még mindig pénzkérdés lenne? az nem pénzkérdés, amikor egy néhány fős stúdió jobb ait rak ki az asztalra, mint a stardock, a firaxis, és a bliz.
fizikánál elfogadom a véleményedet, pénzügyi szempontból csábító lehet a havok vagy a physx beemelése, és akkor ez van.Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
joysefke
veterán
Nyilván munka van vele, de én a fórumokon széles körben tapasztalható "jobb AI kell" nyavalygást alapvetően butaságnak tartom. Nyilván vannak játékok hol jól jönne egy megfelelően potens MI, de talán ez az elenyésző kisebbség.
Sztori orientált single player játékokban, ahol egy pályán max 1-2x haladsz végig és minden pálya más, ott fenntartom a véleményemet, hogy egy jó scriptelésből többet lehet töredék munka árán kihozni, mint holmi AI próbálkozásokból. Multiplayer (human vs human) játékokban szintén nincs sok haszna sok munkát beleölni a botokba, hiszen a játékosok amúgy is inkább emberek elen fognak játszani.
Coop hentelésben lehet esetleg haszna egy valamire való MI-nek (Borderlands?), ahol a hentelés kell elvigye a hátán a játékot, nem a sztori...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest