- Scuf Envision Pro kontroller teszt
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Házimozi belépő szinten
- AI a játékokban és azon túl
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Akciókamerák
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
Új hozzászólás Aktív témák
-
Elég érdekes egy teszt.
Kezdjuk, ott, hogy egy dx12 es grafmotoru játékot , hogyan tesztelnek dx11 alatt?
A másik kérdésem, ha annyira jól kihasználja a több magot és intelben a lehető legerősebb CPU-t tették a rendszerbe akkor AMD oldaláról miért nem tettek bele egy 8 magos procit?Talán féltek, hogy nagyon el lesz így picsázva az NV és ugye azt annyira mégsem lehet?
A további teszt ,hogy miért csak a high end VGA-kat lehet beválogatni a tesztkörnyezetbe?
Nem mindenki vesz magának mindenből a legjobbat,de szeretné tudni, hogy a középosztály is hogyan teljesít.
Igazán lehetett volna a tesztben egy 380, 960 as páros is.
Meg megnéztem volna, hogy egy ennél régebbi nem IGP, hanem asztali kártya mit tud kihozni a dx12-ből?
Mondjuk egy 7850es és egy 750ti. Mert így lehet valaki nem cserélne VGA-t miatta?A fenti összehasonlítások azért maradtak ki , mert igy jobban szembetűnőbb lett volna az AMD és az NV közti különbség és így rontva az üzletet?
A másik a játékkal kapcsolatban, lehet, hogy a sok egység miatt az RTS jó választás volt, hogy bemutassák a limiteket, de az kevésbé szembetűnő, mintha egy FPS vagy TPS szemszögű játéknál mutatták volna be a rengeteg fény árnyék és egyéb javításokat.
Így nekem semmi nagy újítás nem jött át.[ Szerkesztve ]