Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Meridian

    senior tag

    Nem úgy van, hogy mostmár 3D engine-t egy-egy nagyobb cég fejleszt, és azt licencelik a játékfejlesztők? mint Unreal Engine, CryEngine, Frostbite, stb. stb. ?

    Az engine-t lehet optimalizálni mind AMD-re is meg nVidia-ra is, és a hardvernek megfelelő rész aktiválódik be induláskor, a játékfejlesztők meg az enginere készíthetik a játékaikat (mintha az lenne a "DirectX") - nekik már ekkor nagyjából egységes felület érhető el -, így a 3D motorral és a hardverközeli prpgramozással nem kellene foglalkozni. A munka egyik neheze a motoron van, amit külön erre specializálódó cégek megcsinálják - azaz elvégzik a hardveres optimalizációt, amit ez után már csak felhasználni kellene... vagy nem? nyilván nem egyszerű ez így sem, de a "munka" (feladat) megosztás mindig működik.

Új hozzászólás Aktív témák