Új hozzászólás Aktív témák

  • dezz

    nagyúr

    válasz gbors #111 üzenetére

    Persze, a pontos teljesítmény mindig az adott alkalmazástól fog függeni. De azt akartam mondani, hogy a MAD (valahol MADD-nak írják) egységek száma, és az általuk pl. mp-enként végrehajtható utasítások száma azért összemérhető.

    Nem tudom, mennyire gyakorlati v. elméleti az az összehasonlító tábla, szal azért még ne véssük kőbe ezt a 8-way SIMD dologot G80-nál.

    Az R600-zal kapcsolatban 4+1 egységről beszélni félrevezető lehet, mert a korábbi genek voltak 4+1-esek (vec4+1 scalar), most meg 5 scalar egység van (+1 külön branch), amik fp MAD-ot, és int műveleteket tudnak, és egy tud transcendentalt is, de emiatt nem szokás külön venni.

    Itt a shader teljesítményről van szó, hogy összességében hogy teljesítenek, az ugye függ egyéb dolgoktól is, mint pl. a ROP egységek száma. R600-ban állítólag ebből nincs túl sok, talán ezért volt ő is ''csak'' 2x gyorsabb, mint az X1950XTX. Meg tudnád egyébként osztani azt a tesztet?

Új hozzászólás Aktív témák