- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Projektor topic
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen videókártyát?
- Visszafogott árazású, 300 Hz-es monitor az AOC gondozásában
- Házi hangfal építés
- Házimozi belépő szinten
- Néha instabil lehet az NVIDIA GeForce RTX 5080 Founders Edition VGA
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
Új hozzászólás Aktív témák
-
#45185024
törölt tag
Na hogy valaki beszéljen a cikkről is.
Ha jól értem a dolgot VR alatt részekre osztanák a képet és ha hirtelen elmozdul a fejed és már mást kellene látnod akkor nem azt csinálják hogy nem rak ki az új pozícióban képet hanem hogy legalább egy kockányit gondolom a közepén frissít.
Ezt Nvidiások mint egy technikai újítást és érdemet emelik ki Amdsek meg az ACE általi hiány pótlásának és ellenérvet.
Amit nem értek. Ha az AMD nek van az Oculus SDKját kiegészítő része akkor Nvidiások ezt miért nem hasonlóan csinálják és mint saját Nvidia megoldást készítenek el.
A nagy Nvidia supported játékok ha lesznek ilyenek VR-re (részvényt ebbe ne fektess) azok meg fogják ezt oldani ez inkább a kis fejlesztő cégeket súlytja majd akiknek sem ideje sem akarata nincs hogy még ezzel Külön foglalkozzon, amivel meg van nehezítve eleve a VR fejlesztés. Kérdés hogy a Motrokba Unity / Unreal ezeket majd beépíti e valaki. Hisz ott most is van már fejlesztési környezet VRhez.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
ph A VRWorks általános leírásokat is tartalmaz egyes optimalizálások megfontolásához.
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Sweet.tv - internetes TV
- Elektromos autók - motorok
- Szilícium-szén teleppel készül a Galaxy S26
- Játékba csomagolt malware 85 GB-ban
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Gyúrósok ide!
- Már a héten bejelentheti az Apple az új iPhone SE-t, állítja a Bloomberg
- Kilenc képet osztott meg idő előtt az iPhone SE-ről a Spigen
- Több OnePlus kapott új OxygenOS 15-ös frissítést
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest