Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Nexus999

    csendes tag

    válasz Menthirist #14 üzenetére

    low level apikkal gyakorlatilag a driver problémák is minimalizálhatóak.

    Ez igaz is, de ez azt jelenti, hogy maga a fejlesztő írja meg a grafikus meghajtó részét is, tehát hiba van benne csak a fejlesztő fog tudni rajta javítani.

    Másrészt pedig, lehet, hogy jelentősen csökkenni fog a késleltetés DX12 alatt, de szerintem konzolon alacsonyabb lesz a késleltetés.

    Kifejtem bővebben, konzolon sokkal könnyebben lehet csökkenteni a késleltetési időt, és megmerem kockáztatni, hogy alacsonyabb is lesz a késleltetés a felépítéséből adódóan.

    Marad tehát az, hogy mindegy hogy egy i7-em van 290X-el win8-al, vagy egy 8320-am 270X-el, ugyanaz a kaptafa. Nvidia esetén van driver segítség, illetve mindenre lesz dx12 illetve majd új opengl is.

    Egy bizonyos felhasználói réteg rendelkezik i7 és 290X GPU-val, erre nem fognak a gyártok piacot építeni.

    Viszont ettől még mindig adott a helyzet, hogy a PS4-ben 1152 gcn mag van, 32 ROP-pal, 72 TMU-val, összesen 1,84 TFLOPS elméleti teljesítménnyel.

    Itt nem a számokon van a lényeg, hanem ott, hogy a szoftveres háttér hol fejlettebb, itt van a konzoloknak az egyik előnye az egységes fejlesztői környezet.

    Már ma (sőt tavaly) lehet kapni 5 TFLOPS feletti teljesítményű, 2816 gcn magos, 64 ROP-os 176 TMU-s kártyákat.

    Lehet kapni, ez mind szép és jó, de a felét sem tudod jelenleg kihasználni, kivéve AMD a Mantle API-val.

    Nem kell ide hatalmas teljesítmény (PS4-nél ez bőven megvan), levan írva, hogy nem kell realisztikus látványra törekedni, csak arra, hogy megfelelő elsimítás legyen, az árnyékok illeszkedjenek a látványvilághoz, és meglegyen a 60FPS.

  • LordX

    veterán

    válasz Menthirist #14 üzenetére

    Az egyik 4-es szorzó a 4 különböző OS volt. De jó, a két Windows legyen egy, már csak 24 külön platformod maradt. Processzort meg nem is említettem, szerintem az nem olyan nagy kérdés.

    Találkoztam-e Intelre optimalizált játékkal? Starcraft 2, Grid 2, Civilization V? Attól még hogy kritikán aluli a teljesítmény rajta, valamennyit foglalkoztak vele, mert _nem_ játszhatatlan. Az i7-es céges laptop pár kör végigjátszására bőven elegendő konferencián este a szállodában.

    De GCN és GCN között is komoly különbség, hogy az integrált, diszkrét, 2x diszkrét Crossfire, vagy integrált+diszkrét kombó-e. De legyen csak kettő, integrált + diszkrét, mellé nV meg Intel, máris 4 db hardver amin minimum egy profiling + minimális teljesítményoptimalizálást meg kell csinálni, az se 3 napig tart..

  • Menthirist

    veterán

    válasz Menthirist #14 üzenetére

    Ha csak 50%-os hatékonyságot nézünk (tehát a gép erőforrásainak fele üresben ketyeg), már most ugyanaz az érték, és mi lesz még jövőre, amikor jön a 390X, elképzelhető hogy 4000 feletti gcn maggal, vagy jön a GTX 980 Ti, ami megint egy egészségeset lök a teljesítményen.
    Végül úgyis matekozni kell, minden frame-re extra minőségű AA-t számolni, fizikát, ai-t, stb.

    Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

Új hozzászólás Aktív témák