Új hozzászólás Aktív témák

  • Nexus999

    csendes tag

    válasz Menthirist #14 üzenetére

    low level apikkal gyakorlatilag a driver problémák is minimalizálhatóak.

    Ez igaz is, de ez azt jelenti, hogy maga a fejlesztő írja meg a grafikus meghajtó részét is, tehát hiba van benne csak a fejlesztő fog tudni rajta javítani.

    Másrészt pedig, lehet, hogy jelentősen csökkenni fog a késleltetés DX12 alatt, de szerintem konzolon alacsonyabb lesz a késleltetés.

    Kifejtem bővebben, konzolon sokkal könnyebben lehet csökkenteni a késleltetési időt, és megmerem kockáztatni, hogy alacsonyabb is lesz a késleltetés a felépítéséből adódóan.

    Marad tehát az, hogy mindegy hogy egy i7-em van 290X-el win8-al, vagy egy 8320-am 270X-el, ugyanaz a kaptafa. Nvidia esetén van driver segítség, illetve mindenre lesz dx12 illetve majd új opengl is.

    Egy bizonyos felhasználói réteg rendelkezik i7 és 290X GPU-val, erre nem fognak a gyártok piacot építeni.

    Viszont ettől még mindig adott a helyzet, hogy a PS4-ben 1152 gcn mag van, 32 ROP-pal, 72 TMU-val, összesen 1,84 TFLOPS elméleti teljesítménnyel.

    Itt nem a számokon van a lényeg, hanem ott, hogy a szoftveres háttér hol fejlettebb, itt van a konzoloknak az egyik előnye az egységes fejlesztői környezet.

    Már ma (sőt tavaly) lehet kapni 5 TFLOPS feletti teljesítményű, 2816 gcn magos, 64 ROP-os 176 TMU-s kártyákat.

    Lehet kapni, ez mind szép és jó, de a felét sem tudod jelenleg kihasználni, kivéve AMD a Mantle API-val.

    Nem kell ide hatalmas teljesítmény (PS4-nél ez bőven megvan), levan írva, hogy nem kell realisztikus látványra törekedni, csak arra, hogy megfelelő elsimítás legyen, az árnyékok illeszkedjenek a látványvilághoz, és meglegyen a 60FPS.

Új hozzászólás Aktív témák