Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Yutani

    nagyúr

    válasz arn #48 üzenetére

    A Mantle sosem arról szólt, hogy majd ötször nagyobb FPS-t fog a VGA kártya kinyomni magából, hanem arról, hogy csökken a CPU bottleneck. Csak úgy látszik, a PH-n az emberek nem tudták értelmezni az erről szóló híreket, cikkeket, és csodálkoztak,hogy az i7-esükön miért nem jelentkezett sebesség növekedés Mantle alatt.

    Én is itt vagyok 15 éve, én is olvasom minden nap a PH híreit, cikkeit, de nem azért vettem AMD-t, mert Abu ezt meg azt írt, hanem mert a megcélzott árkategóriában számomra az a jobb/szimpatikusabb választás.

    Más kérdés, hogy az utóbbi néhány év Intel és NV fanboyainak folyamatos AMD pocskondiázása unszimpatikussá tette azt a két márkát. Ez az én hibám, ennek egyébként meg semmi értelme sincs, lélektelen hardvereszközökről beszélünk, profitorientált, lélektelen cégekről, nem is kellene érzelmileg kötnie magát senkinek semelyikhez a három közül. Persze az ember ilyen gyarló, mindig keresi a valahova tartozást és imádja gyűlölni azt, aki mást vall, mint ő, főleg csordában.

    Hozzáteszem, nemrég még Intel/NV gépem volt, és ugyanúgy játszottam rajta, mint az AMD-n, és csak azért adtam el, mert felesleges volt abban tartani a pénzem, amikor egy harmadába kerülő AMD konfig ugyanúgy kiszolgálja az igényeimet. Nem vagyok HC gamer, így nincs szükségem több tízezer forintos Intel procira és még drágább AMD vagy NV kártyára.

    Szomorú ez az egész, mert emlékeim szerint ilyen fika nem ment régebben, ez tényleg csak az elmúlt években lett szokás. Nem tudom, talán Abu85 cikkenek hatására indult ez be? No offense Abu, csak próbálom megérteni! :B

    Száz szónak is egy a vége: nem kellene sem egymást, sem bármelyik céget szapulni, csak mert nekünk más gyártóra esett a választásunk.

  • Gaga

    tag

    válasz arn #48 üzenetére

    Neked kellene hírezned, hogy meglegyen az ellensúly és hoznád a rengeteg nVidia-fant, hogy fellendüljön a hirdetési bevétel. Ennyire sértve érzed magad a kiegyensúlyozatlan tájékoztatás miatt, vagy mi történt? Remélem a média más szereplőinél is vered az asztalt, mert a kedvenc pártodról túl sokat/túl keveset írnak, pedig milyen fontos a kiegyensúlyozott tájékoztatás.
    Kérdezd meg esetleg, hogy nem foglalkoztatnának-e a Prohardveren, mint ügyeletes nVidia-fényezőt.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz arn #48 üzenetére

    Van rá hét játék, amelyeken belül jelentősen csökkent a processzor többletterhelése. Most épül még rá egy szabványos nyílt API, illetve egy LiquidVR, amivel megoldhatók olyan dolgok is VR-ben, amire más, saját API híján nem képes. Ha a Mantle nem lenne, akkor ezek sem lennének.
    Nekem például hatalmas segítség a low-level API, mert egy csomó játékot nem tudnék játszani nélküle. Túl lassúak lennének. A Dragon Age: Inquisition például legalább kétszer gyorsabban fut.

    Melyik játék nem alkalmaz ma már GPGPU-t? Mindegyik tele van compute shaderrel, egyre többel.

    (#49) Szaby59: Működtek csak a textúrákat mediumra kellett rakni. Ezt később korrigálták egy jobb memóriamenedzsmenttel, amit a BF4 után mindegyik Frostbite játék megkapott.

  • #85552128

    törölt tag

    válasz arn #48 üzenetére

    Ha nem voltál megelégedve a 270X akkori teljesítményét látva akkor nem az ígéretekre kellett alapozni hanem azt venni amelyik akkor meggyőzött...
    Eleve tudni lehetett, hogy a kisebbik gyártóhoz kötött API nem lesz sokáig a piacon, mostanra már ott vagyunk, hogy még az a pár cím is ami megkapta jobban működik DX11-ben.
    De ha jól emlékszem az első Mantle címnél (BF4) a 2 GB-s kártyák nem is működtek jól, minimum 280-tól érte meg már akkor is.

Új hozzászólás Aktív témák