Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Menthirist

    veterán

    válasz Abu85 #7 üzenetére

    Az egy dolog hogy eltérő gondok merülnek fel a két esetben. A megoldás és a végeredmény mindig a lényeges. A felsorolt problémák egy részét pedig már most is megoldja a mantle, és később a dx12.

    " Ezért vannak már az Oculus előtt kutatásban, miközben jóval később kezdték"
    Erről esetleg van valami konkrét bizonyítékod? Csak mert megintcsak azt látom, hogy mennyi új területet kutatott ki az Oculus, a sony meg... nos nem igazán. Mindamellett hogy bizony a sony már jócskán sok évvel korábban kezdett a vr-ral foglalkozni :)

    Szóval még mindig azt mondom, hol vannak a bizonyítékok, és hol vannak a valós eredmények. Mert jelenleg még csak feltételezéseket és mesét látok, egyetlen, ismétlem egyetlen olyan dolgot sem, ami egyáltalán ebbe az irányba mutatna.

    Mert lehet hogy a sony birtokolja a teljes rendszert, de az 1152 gcn mag az ennyi marad, az 1,8 tflops elméleti maximális fizikai számítási kapacitás az is ennyi marad, és a 32 ROP is 32 marad, a 72 TMU is 72. Ezekből nincs az az api, közelség, stb ami ennél többet tudna kihozni.

    Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

Új hozzászólás Aktív témák