Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Menthirist #8 üzenetére

    A Mantle és a DX12 sem fogja teljes egészében a hardver képességeit elérhetővé tenni. A Mantle 2, mert azt VR-re tervezik. A DX12 esetében pedig az MS erre nem koncentrál, mert nincs tervben VR eszköz az Xbox One-hoz.

    Nézd meg az Oculus SDK-ját. A 0.2-ben volt programon belüli leképző. A 0.4-ben már SDK leképző van. Most azon dolgoznak, hogy miképp lehetne ezt barátibb formában tálalni, mert van akinek ez nem tetszik. A Sony ezzel sosem foglalkozott. Nekik a léképzőre vonatkozó előírások már elkészültek rég, míg az Oculus még mindig azt kutatja, hogy mi a fenét kezdjen a sokhardveres környezettel. Nem tudnak előírással előállni, mert több tucat hardver van, több tucat szoftveres implementációval, és jönnek az újat. Ez nagyon komoly probléma.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák