- Computex 2025: Már a vízhűtés sem idegen az osztrák hűtőspecialistától
- Computex 2025: Jól sikerült a be quiet! belépője a perifériák világába
- Computex 2025: Nézzük miket mutat idén a DeepCool!
- Comptex 2025: Házak, tápok és kézikonzolok az Antec standján
- Computex 2025: Profi SSD-k, hűtők és más kiegészítők az Adata standján
Új hozzászólás Aktív témák
-
Taybore
aktív tag
A valóság nem játék. Egy játék attól játék, hogy megtehetsz olyasmiket, amiket a valóságban nem, vagy csak nehezen/drágán. Pl. FPS, szimulátorok, RTS. És ha ezeknek a valósághoz közeli grafikája lesz, hát áldásom rá.
Kristof93: ez még csak a környezet. Ha ezen az úton tovább fejlesztenek, akkor a katonák és a tárgyak is fotórealisztikusak lehetnek majd.
És a dinamikus fények/árnyékok problémájára is lehet idővel megoldás. Azért már nem Wolfenstein 3D színvonalon vannak a játékok, látszik a fejlődés, és senki nem panaszkodik, hogy "fúúú, nekem a FarCry vagy a Battlefield túl valóságos grafikájú".
Szóval még egyszer: hajrá!!! -
oraihunter
aktív tag
Hm, egész jó a megközelítés.
-
Kristof93
senior tag
válasz
huskydog17 #9 üzenetére
Nem a megatextúrázás ellen nyilatkoztam (bár az sem túl szimpatikus) hanem a lézerszkennelés ellen. Egy elég jó megvilágításnál (mondjuk sugárkövetésnél) sokszor még textúra sem szükséges egy-egy anyaghoz, elég az az információ ami a visszaverődésekből és indirekt megvilágításból jön.
-
TESCO-Zsömle
titán
Irigylek mindenkit, akit nem gátol szegénység és a fizika törvényei, hogy mindazt a valóságban éljék át, amire másoknak csak a játékokban van módjuk.
Egyszer megnéznélek, mikor meló után bepattansz az F40-esedbe, tolsz pár kört a Norschleifen, majd elkötsz egy repülőgépet és pár perc alatt átruccansz Japánba, hogy pakold a Paganinak Suzukában.
-
huskydog17
addikt
Csatlakozom Kristof93 kollégához:
Ha a megatextúrázás azzal jár, hogy minden dinamikus fény és árnyék odavész, akkor köszönöm nem kell. Szerintem egyáltalán nem a textúrákon kellene nagy mértékben fejleszteni, hanem inkább a megvilágításon és a fizikán. Bőven tökéletesek az olyan textúrák, mint például ami a Hard Reset vagy Shadow Warrior játékokban vannak, azok elképesztő részletesek és tűélesek, nagy felbontásúak, nem értem miért azoknál részletesebb, szerintem nem kell.
A Rage szoftveres megatextúrázós eljárásánál láthattuk, hogy szinte minden fény és árnyék bele volt égetve a textúrába, ami szerintem hányingert keltően ocsmány és végtelenül elavult dolog, egy rossz vicc.Erősen kétlem, hogy a textúrák jelentik a mai AAA címeknél a legnagyobb problémát.
Ha viszont megatextúra mellett minden dinamikus dolgot meg lehet tartani és ugyanúgy fejleszteni őket, akkor rendben van, jöhet.
-
Kristof93
senior tag
Szerintem pedig ez a megoldás egy zsákutca. A textúrákba bele van égetve a megvilágítás is, megszabadulni tőle pedig nem lehet, ezért minden eredetileg nem ott levő vagy dinamikus objektum csúnyán el fog ütni a környezettől. Ez látszik is a videóban a katonákon meg a telefonon. A másik probléma, hogy csak a valóságban is létező helyek lehetnek a jatékban - ez elég unalmas, főleg hogy még a meglevő elemekből is nehézkes lesz új pályát legózni.
A filmek már rég óta csinálják a fotorealisztikus megjelenítést, még sem használnak ilyesmit.
-
ecology_83
tag
Ezt én is pár hónapja kitalaltam, hogy milyen lenne, ha Street view és GTA összefonódna.
-
Taybore
aktív tag
Ez kell a népnek! Végre valósághű grafika. Eddig akármit láttam, megvolt a "játék" érzés, bárhogy is igyekeztek valóságosnak feltüntetni a terepet. (Pl. Battlefield 4-ben is) De ezt a videót látva, azt mondom: igen, tényleg olyan, mintha egy filmet néznék és én mozgathatnám a főhőst. Mire készen lesznek ezek a játékok, addigra kisebb gond lesz a tárhely (6 terrás vinyók, 8 GB+os RAM-ok) és a DX 11-es videokártyák is olcsóbbak lesznek már. Szóval csak így tovább, hajrá, mert ez a jövő!!
-
bbTamas77
aktív tag
PC-n csak GCN-es DirectX 11.2-t támogató kártyákon fog menni?!
Tök jó lesz, akkor ezzel nem fogok tudni játszni. mivel a Fermi ezt funkciót nem támogatja. -
kriszpontaz
veterán
Baromi sok időt meg lehet vele takarítani de igaz hogy az utómunka sok vele. Nem tudom hogy 3D lézerszkenner + pontfelhő felhasználásával dolgoznak, vagy mással....de nem rossz azért.
Új hozzászólás Aktív témák
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H510M i5 11400F 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1070Ti 8GB Rampage SHIVA TT 500W
- LG 32SQ700S-W - 32" VA Smart - 3840x2160 4K UHD - 62Hz 5ms - WebOS - Wifi + BT - USB-C - Hangszórók
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HP Laptop 15-fc0026nh (AY7E1EA)
- Telefon felvásárlás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest