Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • huskydog17

    addikt

    LOGOUT blog

    Csatlakozom Kristof93 kollégához:

    Ha a megatextúrázás azzal jár, hogy minden dinamikus fény és árnyék odavész, akkor köszönöm nem kell. Szerintem egyáltalán nem a textúrákon kellene nagy mértékben fejleszteni, hanem inkább a megvilágításon és a fizikán. Bőven tökéletesek az olyan textúrák, mint például ami a Hard Reset vagy Shadow Warrior játékokban vannak, azok elképesztő részletesek és tűélesek, nagy felbontásúak, nem értem miért azoknál részletesebb, szerintem nem kell.
    A Rage szoftveres megatextúrázós eljárásánál láthattuk, hogy szinte minden fény és árnyék bele volt égetve a textúrába, ami szerintem hányingert keltően ocsmány és végtelenül elavult dolog, egy rossz vicc.

    Erősen kétlem, hogy a textúrák jelentik a mai AAA címeknél a legnagyobb problémát.

    Ha viszont megatextúra mellett minden dinamikus dolgot meg lehet tartani és ugyanúgy fejleszteni őket, akkor rendben van, jöhet.

    [ Szerkesztve ]

    Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

Új hozzászólás Aktív témák