Új hozzászólás Aktív témák

  • DriderG

    tag

    Végignéztem közben a DX11 HD Techdemo-t és az alábbi következtetéseket vontam le: -Első, ugye a zászlók és azoknak a mozgása: A tesszeláció sokat javít a minőségükön, sokkal dinamikusabb/összetettebb viselkedést produkálnak.
    -Szinte ugyanez a helyzet a víz-effektekkel is, tulajdonképp ugyanaz az eljárás: egy többé-kevésbé dinamikus objektumra hatást gyakorol egy másik, ezáltal az feltöredezik, immár az újonnan tesszelált polygonok figyelembe vételével.
    -Más a helyzet statikus esetben: ha van egy lemodellezett objektum, és azon alkalmazzák, akkor szinte fölöslegessé válik az eljárás, kivéve, ha nincs Displacement map. Ezesetben nincs(lásd a közönséget 0:30-0:34 között: a zöld ruhás nő mellkasán látni a tesszeláció eredményét, ami abban merül ki, hogy felbontódik kb 6 db polygon rengeteg részre, ami viszont síkban marad). Ha a wire-t nézzük tényleg sokkal bonyolultabbak a nézők, de ennek nincs befolyása a látványvilágra: a négyzetes felületek lebontódtak apróbbakra, viszont nincs mellékhatásuk.
    -A fények tekintetében nem látok különösebb eltéréseket, itt is inkább a dinamikus füst-por (esetleg az út, bár én nem vettem észre, nem úgy, mint a Sega Rally Revo sárdagasztásában) effektek frissülhettek.

    Tehát van még mit javulni, remélem a közönségre húznak Displacement map-ot (összesen 4-5 ember, amit ismételgetnek), és a sár-effekteken is javítanak. Egyébként a PhysX használatával is hasonló ruha-víz effekteket el lehetne érni, igaz ott nincs dedikált Tesszelációs egység, ezért nem ilyen minőségben.

Új hozzászólás Aktív témák