Hirdetés
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- TCL LCD és LED TV-k
- SONY LCD és LED TV-k
- Milyen videókártyát?
- A Cherry többé nem gyárt kapcsolókat
- Kihúzhatja a gyufát a PC-s gyártóknál az érkező új Xbox
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Rémisztő árakkal szembesülnek a notebookgyártók az új mobil platformoknál
Új hozzászólás Aktív témák
-
cskamacska
addikt
PC-n ezt jobban megtehetik, lényegesen könnyebben elérnek a peccsek a felhasználóhoz, konzolon régebben egyáltalán nem volt mód az utólagos javítgatásokra, vinyó nélküli, vagy netre nem kötött gépeknél most sem nagyon lehet ilyet, tehát vagy megcsinálják jól, vagy úgy marad ahogy van. Szvsz azért eleve sokkal kevesebb a hibalehetőség egy konzolnál, egy adott hardver és szoftver környezetre kell megírni a cuccost, PC-n sokmindennel összeakadhat a játék, és bármi gebasz van, a játék lesz a hibás.(meg a windóz
) De mondom, azért nem annyira borzalmas a helyzet, simán akadnak olyan játékok amelyekhez nem csináltak a javítást mert nem kellett hozzá, illetve konzolon is simán lehet hibás a játék, legfeljebb még javítás sem lesz hozzá. 
Illetve PC-n nem csak tákolásra van a patch intézménye használva, hanem jobb helyeken ingyenes plusz tartalmak(konzolos generációnak: ingyé DLC
) is szoknak benne foglaltatni. Valamint, mondjuk egy stratégiai játéknál, mikor állítgatják az erőegyensúlyt(mondjuk egy plusz ingyé egység után), az most debugnak, vagy fejlesztésnek minősül? Vagy mikor optimalizációt, esetleg új fícsöröket(pl DX10 részek DX9-es játékba) raknak bele, vagy mikor ugyan csak patch formájában mod eszközöket, dedikált szerver részt, vagy pályaszerkesztőt adnak a játékhoz? Ilyenek elő sem fordulhatnak konzoloknál ugye(meg persze az ingyenes plusz tartalom is ritka mint a fehér olló
). -
#08052480
törölt tag
"mert a Sony is tesztel minden játékot, és a végső release-ben az ő szavuk is benne van, így mint független cég (a fejlesztőktől) tényleg vissza tud zavarni játékot a fejlesztő padra?"
Esetleg azokat, amiket ők adnak ki, pl ahhoz az égvilágon semmi közük, hogy az új CoD-ot milyen végső állapotban adják ki. Nyilván kell a Sony-tól engedély, hogy a konzoljukra fejleszthessen (nem hinném, hogy ezt nehéz lenne megszerezni, miden egyes eladott játék után jön a pénz a házhoz), de az általad említett kérdések eldöntése a kiadóra hárul.
Keldor papa: ez nem igaz, boxos játékokra is adnak ki patcheket - igaz, jóval kevesebb, mint a pc-s játékok esetében, de nem ritkaság (ugyanez a helyzet ps3-al)
-
cskamacska
addikt
Általában 2-3 hónap plusz dubuggolással, és utolsó simítások elvégzésével, "be lehetne fejezni" a játékokat. Ezt szokták a kiadók megspórolni, új anyag egyébként sem kerülne a játékba, a bugokat meg majd jól orvosolják pár tucat patch-el.(feltéve hogy a játék nem bukik, mert akkor a cucc úgy marad, ahogy kijött
) A Kedves Vevő meg bétatesztel. 
Persze nem olyan komor a helyzet mint írod, a legtöbb játékban marad pár hiba, de általában semmi világvégét okozó, amely játék pedig mégis feltűnően bugos, vagy épp tényleg befejezetlen, az általában nagyot bukik a pénztáraknál és keményen megbosszúlja magát a kishitűség.
Pölö a nem olyan régen megjelent Alpha Protocol tök jó játék, viszont ténylegesen nem fejezték be, utolsó pár hónap fejlesztési időt lecsípte a kiadó. Viszont ennek az is a következménye, hogy épp most egy nagyobbacskát bukik a játék, és a kiadónak veszteséges lesz. Ebben az a szomorú, hogy egy igen ígéretes játék volt, aminek így se folytatása nem lesz, se hasonlóval nem fog senki próbálkozni ez után
Új hozzászólás Aktív témák
- Gmail
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Bittorrent topik
- Formula-1
- Amit látnod kell 80’ – 90’ évek, egész estét betöltő mozi filmjei.
- Linux haladóknak
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- iPhone topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- Iphone 16 PRO 256GB Titanium BLACK - Garanciás - Akku: 94%
- Esport Gaming PC (Intel i5-9400F, 32GB RAM, RTX 2060, 500GB SSD) Eredeti Windows11 Pro
- Gamer PC - AMD RYZEN 7 7800X3D/RTX 5070 Ti 16GB/32GB RAM/1TB NVMe/850W
- MSI GeForce RTX 4080 SUPRIM X 16GB - Garancia
- SONY FA-WRC1M Vezeték nélküli rádiós vezérlő
- Spirit of GAMER!! Lègy a játèkok URA
- Poseidon D60 Dolby Atmos hangprojektor távirányító nélkül / 12 hó jótállás
- Bomba ár! Asus Vivobook X411UA - i3-7GEN I 8GB I 128SSD I HDMI I 14" HD I Cam I W11 I Garancia!
- LG 27GP95RP - 27" Nano IPS - UHD 4K - 160Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium PRO - HDR 600
- Fachixy FC-100 fejhallgató mikrofonnal / 12 hó jótállás
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
) De mondom, azért nem annyira borzalmas a helyzet, simán akadnak olyan játékok amelyekhez nem csináltak a javítást mert nem kellett hozzá, illetve konzolon is simán lehet hibás a játék, legfeljebb még javítás sem lesz hozzá. 
) is szoknak benne foglaltatni. Valamint, mondjuk egy stratégiai játéknál, mikor állítgatják az erőegyensúlyt(mondjuk egy plusz ingyé egység után), az most debugnak, vagy fejlesztésnek minősül? Vagy mikor optimalizációt, esetleg új fícsöröket(pl DX10 részek DX9-es játékba) raknak bele, vagy mikor ugyan csak patch formájában mod eszközöket, dedikált szerver részt, vagy pályaszerkesztőt adnak a játékhoz? Ilyenek elő sem fordulhatnak konzoloknál ugye(meg persze az ingyenes plusz tartalom is ritka mint a fehér olló
) A Kedves Vevő meg bétatesztel. 



