Hirdetés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • Morden24

    nagyúr

    válasz ollie #4 üzenetére

    De, elvileg igen. Éppen ezért kerül bele kibővített diplomáciai lehetőségeket tartalmazó lehetőség (ami nem feltétlenül a human vs. AI esetén válik be, hanem pont a human vs. human multiknál ad több lehetőséget - tehát ilyen téren a Civ5 ott kapja fel a stafétát, ahol a BtS lerakja).

    Elvileg lesz benne támadási távolság is (többek között ezért akarnak ráállni a hexa rendszerre a sakktábla helyett - mivel fontosabb lesz a lépésirány és az egy mező körül elfoglalható pozíciók, mivel a különböző egységeknek [pl. ostromgép] más lőtávja lesz.

    Hozzá kell tenni, a 4000BC-s kezdés miatt gyakorlatilag a népek háromnegyedét ki lehetne szórni, de speciel én nem szeretném, hogy a BtS rendszert tolják - inkább legyen kevesebb civilizáció (a 18 bőven jó, huge Earth pályán Európában már így is tumultus van, a Gamebryo meg bármilyen gépen teljesen használhatatlanná válik, ha ennél feljebb megyünk), viszont azok térjenek el rendesen grafikailag is (tudom apróság, de sokért nem adnám, ha a jet fighter nem mindenkinek F-16 lenne).

    A másik, amit remélem elfelejtenek örökre, az a pofátlanul magas nuclear meltdown százalék atomerőmű esetén. Nem tudom, ki volt az a hülye, aki a Civ4-ben meghatározta a leolvadási százalékot, de hogy nem volt komplett, az biztos.

    Újabb remény: a hálózatkezelési részét a játéknak remélem teljes mértékben újraírják. Irtózatosan hepciás, instabil egy vacak tud lenni direct IP connection esetén.

Új hozzászólás Aktív témák