- Milyen monitort vegyek?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Gaming notebook topik
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Vezetékes FÜLhallgatók
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Mikrofon topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
Hirdetés
-
Lunar Lander Beyond teszt
gp Nagyon sok évtizeddel az eredeti Lunar Lander megjelenése óta ismét ezen a címen jelent meg Atari logóval egy játék. Vajon mennyit javult a játékdesign a hetvenes évek óta?
-
Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
ph Az új RDIMM TSV technológia alkalmazása nélkül éri el a címben említett tárkapacitást.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Piftuka
veterán
Teljesítiik minden képpontra. A zóna lényege nem a fényesség, hanem a kontraszt, és a többi zóna fényének kikapcsolása azokon a képrészleteken, ahol a sötétség, vagy a teljes feketeség a lényeg. Ezáltal teremt jobb kontrasztot.
LCD vonalon ezt még mindig a FALD megvalósítással tudják elérni (egyébként az összes manapság kapható prémium LCD tévé ilyen elven működik) a legnagyobb mértékben.
Azok között is nyilván az a leghatékonyabb, amely a legtöbb ilyen zónával rendelkezik.
Azokon a képterületeken pedig, ahol fényességnek kell lennie (pl. egy filmen éppen egy reflektorra fókuszál a kamera, vagy a déli, ragyogó napra) ott hozza a készülék az 1.000 nites fényerőt, ha szükséges."Aquila non captat muscas."