Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Cyber_Bird

    senior tag

    válasz dabadab #118 üzenetére

    Nem azt mondom, hogy nem tudja értékelni, és nem látja meg hogy ez miért jó, csak azt hogy tudatt alatt is ragaszkodni fog a berögzült normákhoz.
    Ezért is születik olyan sok borzasztó OO kód.
    Nah nem mintha én nem generálnék ilyeneket néha, de azért igyekszem valami önkontrollt tartani, meg megkérek tapsztaltabbakat hogy nézzék át, mit műveltem, persze én még csak kezdő "programozó" vagyok, de így látom ezt. aztán persze lehet hogy nem így van :)

  • mephi666

    nagyúr

    válasz dabadab #118 üzenetére

    nálunk úgy kezdték anno a c-t, hogy: "aki basic-el szórakozott, az felejtse is el azonnal a goto szintű ugrálást, mert ilyen primitív/amatőr dolog itt NINCS! van helyette többféle feltételvizsgálat és ciklus... azt kell használni, mert 1000szer profibb..."

    egyre jobban törnek fel az emlékek... :) oo környezetben qrvajól lehet dolgozni, miután az ember rendesen bevágta az elméleti alapokat és kellő mennyiségűt gyakorolt is... a globálisan definiált függvényekkel nagyon "egyszerűen" és jól lehet dolgozni... :) nálunk is azért buktak rengetegen, mert az elméletet könnyen kipuskázták... viszont a gyakorlati részre hiába ment be a hülyegyerek pendrive-val, amin ott volt többszáz példaprogram és csak copyznia kellet volna, de annyira sötét volt, hogy a fennálló hibákat sem tudta megoldani... pedig nem nagy hibák voltak... 1-2 pontosvessző vagy elmaradt include elég volt, hogy ne menjen... :) ha pedig le sem fordult a program, akkor bele sem néztek a tanárok... csomóan nem értették meg, hogy gyakorolni kell a típusfeladatokat és kész... nagyjából hasonló feladatok voltak mindig... 10-20féle "feladvány" közül sorsoltak mindig randomra, kisebb módosításokkal... gyakorlással nem volt nagy kunszt, anélkül viszont esélytelen volt...

Új hozzászólás Aktív témák