- Radeon RX 9060 XT: Ezt aztán jól meghúzták
- Atomenergiával dübörögnek tovább az Amazon adatközpontok, SMR-ek is jöhetnek
- Macron betiltatná az EU-ban a közösségi médiát a 15 év alattiaknak
- Az NVIDIA ipari AI-felhőt épít a németeknek, együtt az OpenAI és a Google
- Két új Ryzen közül választhatnak a kézikonzolok
Új hozzászólás Aktív témák
-
harmundo
csendes tag
"A Forza is egy éppen ugyanolyan autós játék mint a Shift, csak ez Xbox360 exkluzív."
Ez nem így működik, teljesen más, ha már egy kialakult szűk közönségnek dolgozol, mintha az összes platform összes tulajdonosának igényeire szabod a játékot. Mondok egy példát. Ha mondjuk egy ötödikes osztályba bemész, hogy milyen fagyit szeretnének a gyerekek, valószínűleg sok lesz az átfedés, ergo könnyebben találhatod el, hogy mire vágynak, ha csak 3 féle ízt vihetsz. De ha az egész iskolára kiterjesszük ezt, akkor a 3 ízzel semmire sem mész, pedig ugyanazt az elvet követted: egy közösség - 3 féle fagyi. Csak arra próbálok rávilágítani, hogy a Forzának nem kell évente megújulnia, exkluzív cím, mások a körülmények, nem egy 200 milliós piacnak, hanem csak egy 30 milliósnak kell megfelelnie.
"Az előbbi bekezdésem erre is válaszolt. A Shift arcade marad, a Forza pedig egy arcade-szimulátor keverék, szerintem kár is vitázni ezen."
Ha te így érzed, akkor én nem vitatkozom, de én PC-n marha jókat nyomultam a Shift-tel kormánnyal, ha szerinted irányíthatatlan, akkor nem biztos, hogy a program a hibás.
"A Shift arcade marad"
Nem tudom elképzelni, hogy ha szerinted a Shift árkád, akkor mondjuk az Underground micsoda? Ultra árkád? Vagy minek neveznéd? Mert a kettőnek köze sincs egymáshoz játékélményben, vezetéstechnikában, versenystílusban, semmiben.
Egyébként Thome, annyiszor elmondtad, hogy csak minden segítség on-ra állításával tudsz játszani, nem bántásból mondom, vagy mert flamelni akarok, de arra nem gondoltál, hos kgy esetleg nem a Shift a hibás? Én sem mondom azt, hogy minden off-ban tökéletes köröket futok, de azért simán lefutok egy versenyt, anélkül, hogy az idegbaj venne elő, mert irányíthatatlan a játék. Ja igen, ez PC-n és kormánnyal, boxon kontrollerrel nem tudom milyen.
-
heihachi
addikt
A S/S egésze más kategória. Nem is törekszik élethűségre, esze ágában nincs. Egészen másra helyezi a hangsúlyt. Azt inkább egy autós Vipeoutként kell elképzelni.
-
Boxi88
őstag
még egy kis off utánna abbahagyom
nem tudom próbálta e valaki a Split/Second-ot?! hát grafikailag nagyon szép, de az irányítá az valami pocsék... meg ez a robbantgatás dolog sem kerek benne nekem, szal a befutó nálam még mindig az Underground 1 és 2, ne meg persze a GRiD...
Remélem a Red Line is olyan jó lesz mint azok!
-
Thome
veterán
válasz
#08052480 #43 üzenetére
"A Shift szintén arcade-szimulátor hibrid..."
Ok, legyen arcade-szimulátor hibrid, ha már ennyire szajkózzátok, de akkoris az arcade részhez húz közelebb.
"...ugyanúgy parádésan lehet kontrollerrel is irányítani mint a Forzát."
Persze, ha -szinte- minden segítség be van kapcsolva.
Sőt, elárulok egy titkot, anno a Shift miatt vettem X360-at, mert diavetítés volt a gépemen a játék, majd kipróbáltam a Forzát, és ment a levesbe a Shift."Az viszont tény és való, hogy a Forza 3 minden tekintetben klasszisokkal jobb lett."
Ebben egyet értünk!
-
#08052480
törölt tag
A Shift szintén arcade-szimulátor hibrid és ugyanúgy parádésan lehet kontrollerrel is irányítani mint a Forzát. Az viszont tény és való, hogy a Forza 3 minden tekintetben klasszisokkal jobb lett (halkan hozzáteszem, h a Shiftre, mint NFS részre sem lehet panaszunk - Underground óta nem olt igazán jó egyik sem)
-
heihachi
addikt
A Forza az exkluzív, teljesen más a célközönség, teljesen mások az alapok. Nem lehet a kettőt összehasonlítani.
Miért ne lehetne? Attól, hogy konzolra vagy PC-re írják megváltoznak a fizikai törvények? Kis világunkban egyféle elfogadott fizikai törvény van, azt kell szimulálni, akárkinek írod is a játékot akármilyen platformra. Ha jól sikerül, akkor szimulátorod van, ha nem, akkor árkád játékod. A SHIFT meg atomárkád.
A Shift nem volt árkád játék, egy árkád címhez nem kell kormány ahhoz, hogy 100%-osan élvezni tudd, elég egy akármilyen gamepad is.
Én kipróbáltam a SHIFT-et több platformon is, többféle írányító eszközzel, köztük kormánnyal is, számomra az a játék egy hulladék, annyi köze nincs az autók mozgásának a valós fizikai törvényeknek, mint nekem az atomfizikához. Kezdjük ott, hogy egy olyan játékot hogy lehet szimulátornak nevezni, ahol másféle fizikai törvények uralkodnak, ha driftelek, meg ha sima versenyt megyek, vagy éppen ahol a kocsi nem gurul le magától egy lejtőn. Sose lesz a SHIFT szimulátor, még csak meg se fogja közelíteni, még a Forza szintű szimulációt sem, akármennyire is erre épített a reklámja.De hát kit érdekel, ettől még lehet jó játék, és tutira sok ezer embernek nyújt remek szórakozást akkor is, ha én nem vagyok köztük. A Forza meg akármennyire is szimulátorosabb, ettől még az is lehet, hogy valakinek szar, mert nem élvezi. Az a jó, hogy nem tök egyformák a játékok, ettől talál magának mindenki megfelelő darabot.
-
Thome
veterán
"A Forza az exkluzív, teljesen más a célközönség, teljesen mások az alapok. Nem lehet a kettőt összehasonlítani."
A Forza is egy éppen ugyanolyan autós játék mint a Shift, csak ez Xbox360 exkluzív.
"A Shift nem volt árkád játék, egy árkád címhez nem kell kormány ahhoz, hogy 100%-osan élvezni tudd, elég egy akármilyen gamepad is."
Akkor most a Forza3 teljesen árkád? Ugyanis 100% élvezhető kormány nélkül is, X360 kontrollerrel.
A Shift pedig full szimulátor, ugyanis irányíthatatlan egy analógos kontrollerrel ahol szintén olyan finoman lehet a gázt, a kanyarodást adagolni, mint egy kormánnyal. Attól még nem lesz szimulátor hogy bekapcsolod, csak a játékélményen ront. Kormánnyal is megnézhetnéd, hogyan irányítható a Shift minden segítség kikapcsolásával. Többnyire sehogy.Egyszerűen rosszul van megcsinálva, ugyanis a Shiftnek nem a Pc az elsődleges célpont, hanem a konzolok, ahol többségben a kontroller és nem a kormány van. Pláne nem Xboxon, ahol 2 féle kormány (+1 amiből gyártottak vagy 100db-ot összesen) használható, ennek ellenére irányíthatatlan kontrollerrel ha nincsenek segítségek, sőt, itt még az automata váltást is bekellett kapcsolni, annyira szánalmasan rossz a fékezés, ellenben a Forzával kényelmesen eljátszottam minden segítség nélkül kontrollerrel. Ez mitől lehet?
"A Forza és a Shift is egy kellemes árkád / szimulátor keverék, ami kihívást nyújt azoknak, akik keresik, de azokat sem riasztja vissza, akik nem annyira szeretnek élethűen vezetni."
Az előbbi bekezdésem erre is válaszolt. A Shift arcade marad, a Forza pedig egy arcade-szimulátor keverék, szerintem kár is vitázni ezen.
-
harmundo
csendes tag
(#2) SSJmeszes:
Azért kell az NFS név, mert az ismert már a piacon, el lehet vele adni a játékot. A kiadót nem érdekli, hogy mennyire húzza le a nevet, ha sikeres anyagilag, akkor nekik megéri Need for Speed címen megjelentetni.
(#5) Gebriel:
Nem úgy volt.
(#16) Thome:
A Forza az exkluzív, teljesen más a célközönség, teljesen mások az alapok. Nem lehet a kettőt összehasonlítani.
(#20) Thome:
A Shift nem volt árkád játék, egy árkád címhez nem kell kormány ahhoz, hogy 100%-osan élvezni tudd, elég egy akármilyen gamepad is. Na, a Shift-hez nem elég. Ha árkád, akkor GG, minden segítséget kapcsolj ki, és legnehezebb fokozaton legyél első egy gamepad-del. Impossible Mission.
A Forza és a Shift is egy kellemes árkád / szimulátor keverék, ami kihívást nyújt azoknak, akik keresik, de azokat sem riasztja vissza, akik nem annyira szeretnek élethűen vezetni.
-
Gomez86
őstag
"Egyébként abban több ötlet és ügyes megoldás volt, mint akármelyik tuningolgatós NFS-ben."
Ezzel teljesen egyetértek. Az autót szervízben szerelted, és tényleg szerelted. A motorcsere nem egy kattintás volt, és tényleg láttad hogy megy bele a nagy blokk. Meg hogy nem fog ráférni a motorháztető
-
madgie
titán
Volt anno egy Street Legal Racing nevű játék, annak a második részét úgy hívták, hogy Redline
Egyébként abban több ötlet és ügyes megoldás volt, mint akármelyik tuningolgatós NFS-ben.
-
Thome
veterán
Ennyi erővel: Mitől szimulátor?
Ugyanolyan mint a shift, csak a szimulátoros dolog benne annyi, hogy reálisabb az autó mozgása, útkövetése, vagy hogy fogalmazzam meg, illetve ezzel együtt a fizikája is. Míg a shiftben nem tudom hányszor volt rá példa, hogy átmentem egy autó alatt, vagy épp átmentek alattam, én meg csak úgy fölé kerültem, + minden kanyarodáskor épp egy picit fordítottam rá a kanyarra, már is csikorgott. Ettől arcade leginkább a shift.
Szerk: Így utólag elolvasva a hsz-eket, van itt üresbe váltás, meg egyéb nyalánkságok, amikről még pluszba nem tudtam, pedig én is játszottam vele épp egy hónapot, és rengeteg segítség kikapcsolásával.
Jut eszembe, a Forzában megkockáztattam hogy kipörgésgátló nélkül, manuális váltóval, manuális fékkel (egyértelmű), míg a shiftben minden segítség bekapcsolásával tudtam csak menni...
BalaNce87: Hasonló mint a grid, de az kb a 2 között helyezkedik el.
-
Gomez86
őstag
PL attól hogy márpedig egy 500+LE-s Porsche-vel még akkor sem indulnál el kettesben padlógázzal ha nagyon képben lennél. (természetesen minden driving aid off) Márpedig ezt a Forza hagyja. De tény hogy legalább van benne fizika. Pont ezért szerintem a legjobb jelenleg elérhető autós játék.
-
Boxi88
őstag
#26 Sirandrish:
Én is így vagyok vele...
#27 mephi666:
Ezeket az új részeket én is utáltam nagyon!!! Az undergroundok voltak jók, meg amiket te írtál! Valóban jó lenne pl az 5 új graffal!
#28 zazahoho:
Nekem is nagyon bejött a GRiD a mai napig felteszem a gépre! Egyik legjobb játék
Viszont a Shift-től hülyét tudtam kapni, nekem nem tetszett!#29 mephi666:
Ez így igaz ahogy írod, a DiRT 2 menüje úgy rossz ahogy van... több idő megy el a menüvel mint a versennyel... mondjuk meg kell hagyni a verseny része nagyon jó lett
-
zazahoho
őstag
ne vitatkozzunk jó a grid ,jó a shift
,csak gyorsan csinálják meg a fiúk
vita alapnak:nekem a dirt 2 volt unalmas -
mephi666
nagyúr
én jobban örülnék, ha visszanyúlnának az nfs2-3-4-5-6 környékére... az lenne az igazi
az underground-ok/mw is jók voltak (itt kecsapot leszámítva), de utána ezek a karámversenyek egyáltalán nem jöttek már be
amit szívesen látnék nfs cím alatt (leírtam korábban, de megint megteszem):
nfs5 mintájára feltuningolt grafikával és jó törésmodellel ferrari/mercedes/lamborghini/bmw/audi/stb játékok... ebben szerintem van fantázia... csomó olyan autógyár van, aminek a történelmét szerintem sokan szívesen végigjárnáka másik pedig, hogy: gyönyörű/egzotikus tájakon féktelen arcade-száguldás méregdrága gépekkel
ettől volt régen nfs az nfs... nem pedig attól, hogy felraksz minden sz@r díszítőelemet a kocsira
ilyen nfs már lassan 10éve nem készült és nekem ez hiányzik...
-
Boxi88
őstag
Szerintem mindenki jobban örülne annak ha mondjuk Underground 3 lenne e neve és a stílus is azokhoz a részekhez passzolna! Na de majd meglátjuk...
-
BalaNce87
addikt
De figy azt mondják a grid-re is hogy árkád szimulátor keverék, mert vannak benne állítható dolgok, de a shift közelebb van a szimulátorhoz, mint a grid, akkor az milyen kategória?
Full árkád az az nfs: most wanted meg a burnout. A forza az milyen mégis? nem ismerem, de nagyon nagy szimáltor nem lehet, kb annyira mint a grid, vannak benne részletes beállítások amik segíthetik illetve nehezíthetik a vezetést. Bár a grid segítségek nélkül gamepaddal nem a legkönnyebb. -
NFS+1 'szt?
-
Thome
veterán
A Shift arcade, a Forza meg arcade-szimulátor hibrid. Annyi mindent lehet a Forzában állítani, mint a Shiftben, csak kicsit jobban van minden megoldva, illetve kicsit több a realitás benne, jobb a fizika, reálisabb a kanyarodás, nincs benne csikorgó gumi azonnal. Viszont hallás, ennyi.
+ Még egy nagy különbség, míg a Forzában minden segítség nélkül tudod irányítani az autót, addig ez a Shiftben esélytelen.
-
Én már várom...
-
- = Zk = -
félisten
E3 után szabadon
-
Gyusz
őstag
Ha marad ez a cím, akkor talán túl sok Mentalist epizódot nézett a Criterion/EA, vagy csak nekem ártott meg. Így leírva az utóbbi tűnik valószínűbbnek.
-
iBlast
aktív tag
who cares?...
a pro street óta nem veszek need for speed-et. -
Sicilian
addikt
A Criterion miatt bízok benne, hogy jó lesz, s szerintem nem is fogunk csalódni
-
Dani811
aktív tag
Figyeljetek, ne fikázzátok ezt a sorozatot, majd lesz egy két ember aki megveszi mert nagy fan, felrak pár vidit a YouTube-ra, megnézitek, és eldöntitek hogy jó vagy nem. Nem muszáj megvenni, és még pénzt se kér a videó megnézésére, szóval ha az egész ingyen van akkor meg ne sírjon a szátok hogy sz@rabbnál sz@rabb, ha kell megveszed, ha nem nem.
-
elithun
őstag
Nah még 1 NFS rész. Már a Shiftnek a demoját is untam...
-
Gebriel
veterán
válasz
Sirandrish #3 üzenetére
Nem úgy volt, hogy az előző részt csinálják ők?
-
ysoltee85
aktív tag
ugy szeretem az ilyen légből kapott "semmiket"! ez igy annyira vicces már....
-
Sirandrish
legenda
Criterion csinálja?
Nah, akkor abból még valami jó is kisülhet.. -
SSJmeszes
senior tag
Már elnézést tudom biztos vártátok mikor fogja valaki ezt benyögni, de muszáj. :S
Kérem szépen mi a lof@sznak már ez az NFS név.... Sz@rabbnál sz@rabb részek követik egymást. Annyira el van már csépelve ez a név, hogy az fúj. Vagy tényleg dobjanak ki egyet ami még jó is valamire...
-
Silencer83
addikt
képlékeny még a thema
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Tőzsde és gazdaság
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- iPhone topik
- Milyen házat vegyek?
- Proxmox VE
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H610M i5 12400F 32GB DDR4 512GB SSD Intel ARC A770 16GB Rampage SHIVA 650W
- Samsung Galaxy S23 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- 3DKRAFT.HU - 3D NYOMTATÁS - AZONNALI ÁRAJÁNLAT - GYORS KIVITELEZÉS - 480+ POZITÍV ÉRTÉKELÉS
- Bomba ár! HP ProBook 430 G3 - i5-6GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 13,3" HD I Cam I W10 I Garancia!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X 16/32/64GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged