- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
tha_answer
őstag
Szvsz nem vagy tisztaban milyen qrvanehez dolog ez.
A samsung 30 eve akarja lemasolni az asml gepeket. Nem nagyon sikerulget neki.Ugyanez a helyzet a sugarhajtomuvel es a belso egesu motorral.
A golyostoll irofejet evtizedek alatt most tudtak sajat gyartasura cserelni.
Okosak ugyesek. De mas a hadseregnek jovanaz, urbe jovanaz, es mas a vilagpiac.
[ Szerkesztve ]
-
tha_answer
őstag
Pl sugarhajtomu. Ukranok is tudnak, kinaiak meg mindig szivnak vele. Itt nemcsak a konkret letervezes a nehez hanem hogy az anyagot hogy hozod letre amibol csinalod.
Lasd nemet v kinai csapagy.
A belso egesu motor tokeletes pelda. Japan, europa, usa. Korea 50-60 eve kuzd.
[ Szerkesztve ]
-
tha_answer
őstag
Koreai autok amik a veluk azonos csoportban levo japanoknal fogyasztanak tobbet, akar 1-1.5 literrel. Persze a het ev gari,meg a literes tobbletfogyasztas sem szamottevo h 6 v 7.5 liter. De azert jelzi.
Kina rajott h veszett fejsze nyele,es tolja az elektromosautozast, mert itt nem indul hatranybol.
[ Szerkesztve ]
-
tha_answer
őstag
Javareszt nemet multik nemet gyartastechel kinaban gyartott alkatreszeit. Biztos van benne kinai muanyag is.
Amivel vitatkozol azokat soha nem allitottam, de nezd meg a dubai speedzone adast a trumpchirol.
Annyi volt az allitasom lenyege, hogy: kina inkabb elengedi a cutting edge belsoegesu motorok gyartasat es jobbrol eloz a villanyhajtassal.
Kina sem tud csodat, azaz audi minoseget lada arban.
600k mernok mellett megis a tsmctol lopkodjak az embereket. szopoznak a sugarhajtomu es a levilagitoberendezesek gyartasaval. Itt most ne ugy ertsd h maguknak se tudnak,hanem parametereiben vilagverot nem tudnak.
Az oroszok meguntak h mindent lemasolnak, a legujabb reptendereken a hajtomu kivetelevel mindent licenszbe adnak inkabb. A hajtomuvet vajon miert nem? Mert azt nem tudnak meg masolva se, tehat ra lesznek kenyszeritve.
Kina nem akar semmit venni, csak eladni.
Kinaval csak kenyszeritozni lehet, ezt csinalja nagyon helyesen Trump.
[ Szerkesztve ]
-
tha_answer
őstag
Ha elegge kepben vagy, mondanal fullkinai belsoegesu motorokat amik legalabb olyan fogyasztas/perf-el rendelkeznek mint egy japan v nemet?
Arnyekboxolast vegzel mert nem errol beszeltunk, de a lenti szovegedet akar en is irhattam volna. Ugyanakkor nemez volt a tema hanem ez: belsoegesu motor, jet engine, levilagitoberendezesek.
https://nationalinterest.org/blog/buzz/chinas-air-force-being-held-back-its-terrible-jet-engines-140252
https://hackaday.com/2020/07/28/80-years-from-invention-china-is-struggling-with-jet-engines/
A part szemet bassza h felvezeto importra majd annyit koltenek mint olajra.
Azzal kell kezdeniuk h tervezoprogramot irnak.
Egy mozgo celpontra kell loniuk, es lopassal egyre nehezebben megy.
Qrvanehez melo lesz, a golyostoll hegye 5 evbe telt.
Ha kina mindent is akar gyartani es mindent is eladni, de semmit se venni, abbol haboru lesz.
-
tha_answer
őstag
sok a szoveg.
belsoegesu motort hoztam fel eloszor peldanak, nem az egesz autoipart.
vagy hozol egy versenykepes ice kinai motorral szerelt autot, vagy csak pofanagy.elhiszem hogy nem operatori szinten vagy, de a maseratit a gyartasi minoseggel asszocialni, hat hogyismondjam.
[ Szerkesztve ]
-
tha_answer
őstag
válasz hypno skate #26 üzenetére
csakugy mondom: rd-180.
dede, a golyo a vegen IS nagy cucc.
de ha megnezted volna akar a nationalinterestes linket, akar a masikat, nem irtal volna ilyeneket. ami elfogadhato a hadseregnek, nem biztos hogy gazdasagos a piacnak. es a kinaiaknak meg ezt sem sikerul nagyon megugrani.
-
tha_answer
őstag
az fca es az egesz autoipar jelenleg mernokileg zsenialis (autobzi)platformja csak a giorgio. nagyon sajnalom hogy nem megy nekik jobban.
-
tha_answer
őstag
válasz #06658560 #37 üzenetére
Te nem ertetted meg a kerdest. ilyen alapon a merci is kinai.
a volvo egyik ice motorja sem kinai fejlesztes, a v8-ja meg egyenesen yamaha, mellesleg az egyetlen eu v8 suv aminek a motorjaval nincs problema.
nem nem, egyik platform sincs olyan jo mint a giorgio, nemhiaba vannak oda erte az ujsagirok.
*itt most nem a "menes oromet" kell erteni. persze a maguk modjan zsenialisak a gruppe platformjai is, de a ra epulo autok mar nem.az mas kerdes hogy mint auto a user szempontjabol kb 7-8-as. de autobuzi szemmel, ami a menes oromet adja, abbol maxon van. a csingilingik meg kit erdekelnek. a vilag kb osszes autos ujsagiroja oda van erte...
egy jo konstrukciohoz nem kell sokszaz loero, a giorgio erejet ez IS mutatja. ahogy az mx5, s2000-et is.
[ Szerkesztve ]
-
tha_answer
őstag
absztrakcio.
egy ice nagysagrendekkel kevesbe komplikalt mint egy sugarhajtumo vagy egy levilagitoberendezes.
ha az egyszerubbet nem sikerult megugrani, pedig qrvara bejonne, mert annyival kevesebb olajat kellene importalni, annyival kevesebb co2, szoval lenne ok nekifekudni.
a kinaiak nem hulyek, a bev tolasa mellett az icet sedobjak ki, technologiasemlegesen allnak hozza, ami a leghelyesebb hozzaallas.
mint mondtam absztrakcio: egy golyostoll hegye mennyivel egyszerubb mint egy belsoegesu motor? mint egy sugarhajtomu? mint egy levilagitoberendezes?
"*itt most nem a "menes oromet" kell erteni. persze a maguk modjan zsenialisak a gruppe platformjai is, de a ra epulo autok mar nem."
helyesen:
*itt most a "menes oromet" kell erteni. persze a maguk modjan zsenialisak a gruppe platformjai is, de a ra epulo autok mar nem.[ Szerkesztve ]
-
tha_answer
őstag
válasz #06658560 #40 üzenetére
ertem. tehat egy sugarhajtomunel fellepo anyagterheles a belso egesu motorhoz kepest smafu XD
az hogy mi mennyire bonyolult, abban benne van a hozza kello anyagok legyartasa is. just sayin.ideznem magamat, ha mar atsiklottal felette, hatha abbahagyod az arnyekboxolast.
"persze a maguk modjan zsenialisak a gruppe platformjai is, de a ra epulo autok mar nem."muszaki erv kell? nezz meg az giulia toronykikepzeset az elso kerekeknel, es nezd meg egy tetszoleges nemetet.
[ Szerkesztve ]
-
tha_answer
őstag
ez lenne a china designed and made ice?
nezd meg a trumpchi zsanerjait.
tehat a tenyek meg mindig azok: golyostoll feje 5 ev, sugarhajtomu 80 eve, belso egesu motor szinten 80 eve nem megy igazan. megjegyzem nekunk se ment, nemhiaba lett man licensz.
a romanok ugy voltak vele, hogy gyartastech nelkul licenszelik, ra is faragtak. pedig ott se csak hulyek vannak. -
tha_answer
őstag
-
-
tha_answer
őstag
válasz #92253184 #51 üzenetére
" A példáid nem bizonyítja az alapkoncepciót, hogy a kínaiak nem tudnak versenyképes fejlesztést csinálni."
idezned hogy ezt hol allitottam?
mar megint arnyekot boxoltok.
ezt csak ti gondoltatok tovabb. leirom tessek, a dji egy fullosan hightech vilagvero ceg a maga piacan. most akkor mar ne gondoljatok tovabb"Láttál már közelről levilágító gépet? Igazából otthon is lehet csinálni házilag. Nem éppen ez a szűk keresztmetszet."
gumit is lehet hazilag csinalni. na de olyat amivel 400-al tud menni egy kocsi, vagy leszallni ra egy ursiklo? az utolso (nano)meterek mindig a legnehezebbek.nem szerintem nem, hanem a sajat hadsereguk szerint se...
azert ragadtam ki ezeket a peldakat mert ezek mutatjak meg egy ipar igazi erejet, az egeszegugyi fejlesztesek es a skalazhatosag mellett persze.
megegszer hol allitottam h a kinaiak nem tudnak versenykepes termeket csinalni?
[ Szerkesztve ]
-
tha_answer
őstag
"it is unlikely that China will lag behind in engine technology forever. "
tehat _most_ lag behind." Given the inherent complexity of such a task, it will likely take several years for such technology to mature enough for widespread implementation. For now, it appears that the PRC must make difficult choices if it is to master fighter engine design, and thus maximize the effectiveness of its air arm. "
[ Szerkesztve ]
-
tha_answer
őstag
"50 eves csehszlovak presgepek"
ha megfeleloen mukodik mi vele a problem? az nem erv h 50 eves."sorjamentes furokra is sajnaljak a penzt" ez szegenysegi bizonyitvany, igy van.
de mikor trump kivetette az acelvamokat, akkor neztek nagyokat az ocean tulpartjan...
[ Szerkesztve ]
-
tha_answer
őstag
_jelenleg_ nem tudnak. ahogy 80 eve nem megy nekik.
"Raadasul nehogymar valaki a jovobe lasson, hogy mi lesz majd kesobb. De a jos megmondja, hogy OROKKE "
pont az ellenkezojet allitja a forever-os mondat, de mindegy." ket azonos darabot nem lehet legyartani vele. "
ennek semmi koze ahoz hogy hany eves."Olyan szinten felfejlodtek,"
onerobol vagy lopassal?[ Szerkesztve ]