- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Mini PC
- 3D nyomtatás
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- OLED TV topic
- Gyártófüggetlen módon oldja meg a részletes geometria problémáját az AMD
- Házi hangfal építés
Új hozzászólás Aktív témák
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
Komplikato #61 üzenetére
a 3dnek nagyon sok gyerekbetegsege volt: a kekpiros varians szintevesztokent (ferfiak nem elhanyagolhato szazaleka az, noknel par szazalek szinten) szetesett kepet eredmenyezhet: nekem konkretan hanyingerem volt.
a polarosnal kell az extra szemuveg, nehez, plusz egy eszkoz, plusz moziban is olyan, mintha katrondiszletek elott tortennenek a dolgok (Hobbit pt2 alapjan). plusz megintcsak a celcsoport egy reszenek hanyingere van tole.
kutatok eleg sokat foglalkoznak vele, szerintem 1-2 even belul nagyon sok cikk lesz ahol oculust hasznalnak. sajat tapasztalat alapjan egy 55+"os TV immerzioban gyengebb egy eyefinity setupnal pl szimulatorozni (TV hiaba nagyobb, ha az eyefinity a periferiat is fedi), viszont immerziora az oculus lehet jobb lesz, mint az eyefinity/tobbi multimonitoros megoldas.
3d szemuveget nem vennek mert a technologia egyszeruen a latasunk miatt tokeletes nem lesz szvsz, viszont a retail oculusnal szerintem day1 vasarlo leszek.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
proci985
MODERÁTOR
ez mondjuk lehet, de ehhez nem kell VR, az embernek simán lehet hányingere anélkül is. rallyjátékokban pár pályán powerlap közben szokott hányingerem lenni (ha nagyon ugrál az autó, pl B csoport és finn pálya egy ronda kombináció).
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
Döglött Róka #50 üzenetére
" nem lattam egy tanulmanyt sem, milyen hatasa van az agyra."
pedig immerzio hot topic, pl ez, ez illusion of presencet emlit, meg egy orvosi felhasznalas, nem kutatasi cikk de gyakorlatilag visszavezeti a latency errort korabbi robotikaban es mernoki feladatokban ismert problemakra.
namost ezeket kb 5 perc alatt talatam es valamennyire a kognitiv hatasokat vizsgaljak (tehat milyen hatassal van az agyra).
ha tanulmanyokat akarsz, akkor gondolom a nagyobb folyoiratokhoz van hozzaferesed es megvan a hattertapasztalatod a research paperek megertesehez: javaslom ez esetben, hogy nezz korbe jobban, kognitiv/serious games teruleten az oculust a DK1 megjelenese ota nagyon aktivan hasznaljak.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
proci985
MODERÁTOR
Magnetic, egy indie fps, meg valamelyik oszi builddel.
fpsnel nem zavaro, repuloszimulatoroknal mar problemasabb a dolog. elvileg autoszimulatorozoni ahol nagyon nem kell elengedni a kormanyt ott oke lehet.
Komplikato: ControlVR erdekes lehet, de a kerdes az ara. jelenleg kutatasi celokra hasznalnak hasonlo kutyuket, de amirol en tudok az majdnem nagysagrendileg dragabb az oculus VRnel (es arra meg azt mondjak a temahoz jobban ertok hogy egy egyszeru cucc).
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
proci985
MODERÁTOR
-
proci985
MODERÁTOR
"Jajj, ezeket a változtatásokat nem is sejtették a mérnökök és nem is tudták volna úgy kiadni az előző dk-kat?"
Ha nem ertesz a fejleszteshez, akkor itt es most hagyd abba a flamet.Az elso Oculus egy kiserleti cucc, nagyon sok gyerekbetegseggel. Alacsony a felbontas, problemas a latency, problemas a render ido, problemas a szedules, a hanyinger. Sok tapasztalat se volt a teruleten: A community eros, jatekfejlesztok es kutatok eloszeretettel hasznaljak, de amikor kijott keves volt a tapasztalat a hatasarol, a terulet pedig ahogy nezem serious games vonalon az utobbi evek diplomamunkait par intezmenyben elegge hot topic.
Viszont, jelen formaban a cuccot nem lehet kiadni, tul sok vele a baj. A masodik dev kitnel az elso hibait javitottak, ami valtoztatasokat valszeg nem ismertek/nem tudtak a mernokok az elso dev kitnel megoldani. Tudod, a fejlesztes nem ugy megy, hogy a mernoknek van vegtelen eroforrasa (penze/ideje/tudasa), aztan kapasbol a tokeletes cuccot ki tudja fejleszteni, tegnapra.
Lehet az ACbe ket nap volt az integracio, lehet, hogy egy 48/72 oras game jam alatt nullarol ossze lehet hozni egy jatekprototipust oculusra (lattam mar ilyet is), de nem altalanos esetrol beszelunk. Egyszeruen meg nem all keszen a market startra: Egy fejleszto vagy egy kutatonak elfogadhato, hogy par dologgal szivni kell es altalanos esetben a cucc nem mindig mukodik, de nem egy fizeto usernek.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
Menthirist #3 üzenetére
tavaly meg 200 usdt hallottam a vegfelhasznaloira. annyiert szvsz remek lesz es ha vegre kaphato lesz veszek majd egyet az eyefinity melle (probaltam az elso generaciosat).
Televan: nem kotelezo megvenni, ennyiert ez figyelembe veve mennyire jo dolog egyaltalan nem draga.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
Új hozzászólás Aktív témák
ph Az Oculus Rift csak elméletben beszerezhető, valójában azonban minden potenciális üzletet félbeszakítanak a fejlesztők.
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest