Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kikikirly

    senior tag

    válasz Bici #44 üzenetére

    Félre értettelek,ezekre valóban nincs hatással. :R
    GTA 4-5,Max Payne 3 ezekbe a játékokba tapasztaltam olyan mozgás szimulációt ami reagálhat ilyenekre.Megfigyeléseim alapján játékok 90+% mozgások nagy része előre felvett animációkkal van megoldva,esetleg a találat megjelenésnél a rándulás/test csavarodás van kiegészítve fizikai szimulációval.
    Vagyis ha el tudsz esni az igényességtől függően egy vagy több előre rögzitett animációval van megcsinálva.Amire te gondolsz azt a túl sok változó miatt képtelenség lenne így megoldani.
    (milyen szögbe, mekkora törmelék,mekkora sebességel,kapásból ezek jutnak eszembe, valszeg fizikus rögvest hozzá csapna még néhányat)
    Játékmenetet is befolyásolná,nem csak eye candy lenne.Nekem tetszik az ötleted. :K

    Duracellm:
    Szerintem arra gondolt hogy a repülő nagyobb törmelék darabok simát átesnek/,,lepattannak" a körülötted levő ellenfeleken, nincs megtántorodás vagy bármiféle interakció(ütközés detektálás vagy mi a facom).
    Talajon levő törmelék meg faágaktól való elbotlás tényleg frusztráló lenne.

  • #16939776

    törölt tag

    válasz Bici #44 üzenetére

    Stúdiók órákat töltenek el annak a tesztelésével, hogy ne tudj beakadni sík területen, két modell határába.
    Gondold-el azt a helyzetet, hogy egyik szemeddel a képernyő közepét nézed mert oda kell koncentrálni, ott van valahol a rossz fiú. Közben a másik szemeddel az földre került faágakat meg kavicsokat lesed, hogy manőverezés közben meg ne botolhasson benne a karakter.

    Valószínű hogy instant botrány lenne belőle, ha ilyen játékot ki mernének adni.

Új hozzászólás Aktív témák