Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Ren Hoek #5 üzenetére

    Erre valóban GCN-es Radeon kell.

    Egyébként az NV már mondta, hogy kettő sűrűn használt függvényt hoznak DX12-re. Vulkánra meg ezeket nem kell, mert SPIR-V-ben szabványosak (csak ugye még nincs fordító hozzá). [link] - erről itt írtunk. Persze DX12-re nem jó a konzolos vagy az AGS kód, de annyira azért nem bonyolult.

    A barycentric, a vertex parameter, a min/med/max, a swizzle, illetve ez az új ordered count sajnos nem oldható meg a többi hardveren. Az mbcnt és a readfirstlane talán. Ezekre még hozhat az NV kiterjesztést.

    A többség teljesítményt hoz, de a barycentric, a vertex parameter és az ordered count hozhat jobb képminőséget is, mert extra effektekre is használhatók.
    Az új Deus Ex használni fog shader intrinsic függvényeket.

Új hozzászólás Aktív témák