- Teszten a SteelSeries Apex Pro Gen 3 billentyűzet
- Új taggal bővült a Cooler Master Hyper szériás CPU-hűtőinek családfája
- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- OLED TV topic
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Hivatalosan is elkészült az NVIDIA App
- Gaming notebook topik
- Milyen TV-t vegyek?
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- Milyen monitort vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Fujifilm X
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
Új hozzászólás Aktív témák
-
khalox
őstag
válasz kkdesign #5031 üzenetére
Látom sok topicban sokszor megkérdezted már ezt.
Én azt gondolom, hogy ez egyértelműen hozzáállás kérdése is, meg attól is függ, hogy konkrétan milyen probléma lesz a készülékkel. Én azt gondolom, hogyha a rootnak semmi köze a hibához, akkor nem foglalkoznak a szoftverrel, ha csak direkt nem ezzel akarják megvonni a jótállást.
Mert ha pl. be sem kapcsol, vagy egyéb hardveres gondja lesz, akkor a kutya sem fog azzal törődni, hogy mi van a tárhelyen, vagy milyen szoftver(ek) van(nak) rajta. Ha viszont egyértelmű, hogy a kedves felhasználó összekutyulta rajta a szoftvert, partíciókat, bootloadert, tárhelyet, és ezért nem működik az egyébként hibátlan készülék, akkor te magad is beláthatod, hogy ez nem garanciális probléma, tehát az időt, amit pl. egy bootloop helyreállítására szánnak, ki kell fizetni. (Egy Win-es PC-n sem garanciális probléma a szoftver újratelepítése...)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest