Új hozzászólás Aktív témák
-
fererencz89
őstag
-
Én most is az álom kocsimat élem. -
#30604800
törölt tag
-
totron
addikt
Jól krómozott Impala, négeres szüttyögtetővel (hidraulikus ugráltató-ültető mókával). Hatékony, jól fogyaszt, munkába járáshoz, a mindennapokra, Magyarországra.
-
Coyot
őstag
Úgyértem egy hétvégi játszós menetet mondjuk hogy bírna, értem ezelatt a "siratófalra akkor is felrugom rohadjon meg" című játékot valamint a sárban közlekedés minden szépségét - ahol forgatni kell a kereket ugye, cserében a haladás nem garantált.
AxBattler
Valószínüleg ez az oka. Sokan vették volna itthon is, ha nem csak tgk lenne belőle. -
Coyot
őstag
dejó topic!
-
Viktor77
titán
Egyszerű ember vagyok, egy R34-es Skyline.
-
Nem kocsi, de majdnem.
Triumph Thruxton 900
-
Somatom
veterán
válasz
Geri Bátyó #102 üzenetére
Nagyon bírom a kabrió terepjárókat. Ez a Bronco totál International Scout. Nagy kedvencem volt. Főleg azért, ami a cikkből kimaradt. Létezett belőle dízel, méghozzá a Nissan Patrol 3,3 -as turbó dízel motorjával. Szóval olyan európai amerikai autó volt. Sajnos, olyat nem sikerült szereznem, így megalkudtam a félkabrióval. Vettem egy ilyen Toyotát.
4Runner, 3.0 V6 automata.
-
Nekem is van pár elborult és nagyon elborult vágyam.
A leginkább hétköznapi a 2021-es Ford Bronco. Szerintem méltó a névre (ez a kétajtós változat).
2005 Ford Mustang Shelby GT. Ez a kép a prototípus és nem tudom, hogy végül megcsinálták-e ebből az évjáratból. Minden esetre az újabbak már nem adják olyan jól vissza a eredetinek a vonalait.
2020 Ford GT. Nyilván én is szeretem a GT 40-et, de nagyon bejön a felújított változat formavilága (természetesen a GULF színeiben).
McLaren 650S Chernobyl edition. Az autó is bejön, de ez a fényezés mindent visz. Persze nem csak a fényezés más. Nem hiszem, hogy túl sok példány készült.
1991 Audi Avus Quattro concept. Egy darab működőképes példány készült. Sajnos az eredetileg tervezett W 12-es (nem tévedés duplavé 12!) erőforrás sosem készült el. Ha minden igaz, egy V8 került bele. A kaszni polírozott alumíniumötvözet.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
Sajna nem. Pedig el tudnám nézegetni, főleg a garázsban, bár nézegetés helyett inkább vezetgetném reggeltől estig (kétliteres V8 + 6 sebességes váltó = $$$). Eléggé indikálná, hogy sínen van a life plan.
De azt nem tudom, hogy miért '69-et írtam, mikor '68-as.
Ollós ajtók (elvileg a világon elsőként, a Countach ihletője), és a belseje sem épp hétköznapi,
<33
csak az a probléma vele, hogy 1 of 1 (és nem is eladó, bár nem fenyegetne a veszély :' ), ugye, és egy Alfa Romeo 33 Stradale az alapja, amiből meg 18 készült (és ötből koncepcióautót faragtak, nem gyengéket, teszem hozzá), az meg olyan 10M USD körül megy, amikor megy, és akkor még hozzá sem értek... ; ______ ;
Láttam már belőle Sam Foose által készített replikát, csak roadsteresítve, de az is egy De Tomaso Panterán alapul, és '72-ben volt 200k USD. A cockpit sem pont ugyanaz, semmi légkondi és fix ablakok, de azért egy ilyenben is elzokognék sanyarú sorsom felett. Természetesen magzatpózba görnyedve.
-
válasz
Mahrenburg #79 üzenetére
Nekem az újabb változat jobban tetszik. A régebbi modellek kicsit a japánban közlekedő, Crown Comfort taxikra emlékeztetnek.
-
PR0JECTNR56
addikt
válasz
PR0JECTNR56 #11 üzenetére
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
válasz
Synthwave #91 üzenetére
Ha csak kettő lehet, és a mindennapok is szempont, akkor a 930 Turbo Cabriolet + E34 M5 Touring.
Filléres vonalon meg 1994-es Ford Probe, illetve kaukktojásként az Alfa 156 Sportwagon, mert ennyiből szép E34 525i Touring nem nagyon jön ki.
Ja, és a kétszintes mélygarázstól kizárólag az anyagi okok tartanak vissza.
--------------------------------------------------------
(#11) PR0JECTNR56: Bíztam benned, de hát aki nem csak anime, hanem PMM egér is...
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
Itt ez a Top 10:
1. 1989 Porsche 930 Turbo Cabriolet (az egyetlen évjárat 5 sebességes váltóval)
2. 1984 Porsche 911 SC/RS Rothmans (mmm...rally spec, és valami csodaszép festés)
3. 1985 Ferrari Testarossa (még az egytükrös)
4. 1988 Porsche 959S (a 930 űrhajó változata, ami ~20 évvel előzte meg a korát)
5. 1989 Lotus Esprit Turbo SE X180 (a Peter Stevens-féle dizájn)
6. 1990 Chevrolet Corvette C4 Convertible (az egyetlen évjárat, ami 1. genes külső, de 2. genes belső)
7. 1985 Alpine A310 V6 Pack GT Kit Boulogne
8. 1995 BMW E34 M5 Touring
9. 1962 Rolls Royce Silver Cloud II Drophead Coupe
10. 1984 Aston Martin Lagonda Series 2 (egy termetes lépcsőhátú sem árt a garázsba : >)
+1: 1994 Jaguar XJ220
Terepre/kempingezni meg egy 1994-es Range Rover 4.6 HSE (P38A). Persze a 1991-es Ford Bronco Silver Anniversary se kutya...
Csupa filléres tétel.
Pöppet "olcsóbb" vonalon (~3-4 millióig) 1988-as Mazda RX-7 Turbo (FC3S), 1992-es Citroen XM Break 3.0 V6 Tecnic (a régi műszerfalas), 1992 Mercedes-Benz 500 SL R129, és 1994-es BMW 525i E34 Touring.
A bömszli meg ugyanúgy néz ki, mint az E34 M5 Touring.
Az 1969-es Alfa Romeo Carabo concept meg hujujuj, a retrofuturisztikus cyberpunk mindenit nekije!
Nagyon nagy Marcello Gandini/Bertone szerelem dúl itt a koncepcióautók szintjén, '69-től '91-ig bezárólag.
-
-
angyalpc2
aktív tag
pacsi
-
NoiZz
tag
Lexus IS-F 5L V8, most még "elérhető" áron fut(25-30k euro) az a pár darab amit árulnak külföldön de gyanítom lassan el fog indulni az ára meredeken felfelé
két kis tesója van, az IS 350 amit sajnos csak Amerikában árultak és az IS 250 amiből itthon is találni jópárat -
Mahrenburg
őstag
válasz
duracell89 #81 üzenetére
Már megválaszolva
-
válasz
Luck Dragon #78 üzenetére
szerintem szép. stílusos. az utolsó nagy Lancia (bár ez az én hülyeségem, de minden márkából valahogy a legnagyobb érdekel a leginkább, VW Phaeton, Alfa 166, Citroen C6, stb).
közben meg persze egy ótvaros betegágy. -
válasz
duracell89 #81 üzenetére
dehogynem.
pl a Wikipédián is pont egy balkormányos az illusztráció.
írják is, hogy a Franciaországba delegált japán nagykövet autója van a képen -
duracell89
senior tag
válasz
Mahrenburg #79 üzenetére
Itt Bécsben max. félévente látok Century-t, ami azért is érdekes, mert ha jól tudom ebből sosem volt balkormányos.
-
Mahrenburg
őstag
-
-
ncc1701
veterán
válasz
Evil Snowman #76 üzenetére
Insignia kombim van, mert ezek a japán kombik rondák, mint a bűn. Már bocsi.
Na, ebben konkrétan 2m hely van hátul, ha az üléseket előre döntöm.
-
-
freeknight
őstag
Mivel számomra a minél nagyobb kényelemben suhanás az elsődleges, az álomautóm a Cadillac Escalade, igazából bármelyik generációban, de a legjobban sikerült szerintem a legújabb 2021-es modell. Ilyen radiant red színben ezzel a sporthűtőmaszkkal jöhetne is.
És az a vicc, hogy alapvetően nem vagyok oda a SUV-okért, de ez a full size, majdnem furgon méret egészen értelmes, és tudnám használni.
Mivel európai lakosként erre nem sok esély van, a realitások talaján maradva egy W220-as Mercedes jöhetne. A legszebb S-osztály szvsz, és mivel kriminálisan megbízhatatlan, ezért akár emberi áron hozzá is lehet jutni
. Egyszer ha be merem vállalni, biztos lesz ilyenem
-
duracell89
senior tag
Számomra a legtöbb "álomautó", amire vágytam már teljesült/sikerült tulajdonolni a közelmúltban (elmúlt 5-10 év során), de amire nagyon vágynék az az új Riman Nevera.
-
-
álomautó, amit azért nem veszek meg, mert nincs rá pénzem vagy nem tudnám fenntartani?
hmmm.bármely amerikai tepsi a hetvenes évekből. nem feltétlenül baj, ha kombi
mondjuk egy Ford LTD. vagy egy Oldmobile Vista Cruiser
-
-
Somatom
veterán
válasz
adlersson #66 üzenetére
Bírom a Japán egzotikumokat. Még a 80 -as évek végén az egyik haverina apjának voltak összeköttetései és szerzett a lányának egy Toyota Crown 2.2D -t (valami követségi autó volt). Ha jól tudom, akkor Peugeot motor volt benne (mármint gyárilag). Csodájára jártunk, bár sztem a lány jobban örült volna egy VFTS -nek. Az jobban illett volna a vezetési stílusához.
-
-
Somatom
veterán
Nem egészen. Linkeltek itt terepjáró lakóautót. Na, annál tényleg nem számít, hogy mennyire fickós. De, egy sportos kabriónál, aminek a neve is Spider, igenis a csomag része kéne legyen.
.LnB:
Pontosan. A súly/lóerő nagyon sokat számít. Ha Fiat, akkor sztem X1/9. Abból volt szerencsém vezetni egy turbósat (a turbó félig házi, kit -ben lehet hozzá kapni, az Uno turbójával). Na, abban volt feeling. Középmotor, közvetlenül a füled mögött fütyül a turbó és 950Kg az autó. Mint egy dodgem. -
JoeYi
őstag
Ford F150 Raptor. Az egyik gond a 45 millió forintos ár, a másik, hogy a 7 kerületben igazán problémás lenne vele parkolni
de maradjunk realisztikusak, egy Ford Ranger Raptor is megteszi, de a 20 millás árával messze rugaszkodik még ez is az ésszerűségtől (természetesen az erre a célra tervezett felfüggesztésének hála nem lesz gond a földetéréskor)
-
Buky87
tag
Én úgy ütöttem be a fejem, hogy a francia hothatch-ek az álom autóim.
Az egyiket már birtoklom. Kb 2 éve megy a teljes felújítása egy facelift-es Citroen Saxo 1.6 VTS-nek.
Jelenleg a fényezőnél szépül.
Amiket szeretnék még birtokolni:
-Peugeot 205 1.6/1.9 GTI/CTI (ha Roland Garos esik az sem baj)
-Peugeot 106 1.3 Rallye S1 (vagy 1.6 XSI)
-Peugeot 106 S16
-Citroen AX GT -
Ez bizony patent, még alulról is! Bár olcsóbban én a tűzpiros Boxstert vinném, vagy ezt a feketét, barna bőr belsővel.
-
.LnB
titán
válasz
AxBattler #58 üzenetére
Azta! Nem is tudtam, vagy nem emlékeztem rá, hogy a Mazdával közösen csinálták ezt a 124 Spider-t. Akkor, nagy baj nem lehet vele.
Mondjuk nekem az ND MX5 külsőre (is) jobban bejön, ha már szinte egy a két kocsi.
Én egy AE86-ot is nagyon kipróbálnék. Év eleje fele ránéztem, hogy milyen árba mennek. Hát olyan az áruk, mint a presztízsük.
-
TESZT: A legkívánatosabb olasz autó, ami japán
1.4 turbós benzinmotor, 140LE, 240Nm nyomaték, ami 2250rpm-től rendelkezésre áll, mindez 7.5mp-es 0-100km/h gyorsulással, és 1150kg önsúllyal.
Magyar utakra mi kell még?Ráadásul ez egy kabrió, amit lehajtott tetővel kergetsz a toszkán dombokon, vagy a Bakony lankáin, nem pedig egy sportos rizskályha, amivel a gumicsíkokat rajzolod a négysávos utakon, vagy a pályán.
#57 .LnB
Pontosan. Az Abarth kivitel annak való, aki kimondottan "sportolni" szeretne.
S2000 meg az etalon, de sajna lassan veterán státuszba kerül, és nincs utóda.
Toyota MR2, ami még üt(het), abból kellene újra gyártásba küldeniük egy modernizált, Gazoo Racing változatot! -
Egon
nagyúr
Bármilyen nehéz elhinni, de vannak (nem is kevesen), akiknek az "álomautó" paraméterei között nem igazán szerepel, hogy milyen "izmos" az adott kocsi (pl. nekem fingom sincs, hogy az általam felsorolt verdák hány lovasak, nem is izgat különösebben.
Ez kábé olyan, mintha linkelne valaki egy (számára) "álomnőt", és lefitymálnád, hogy nem elég nagy a melle...LOL...
-
Griffin3.0
csendes tag
Manapság már egy egy alap autó ( pláne elektronyos ) sok száz lóval rendelkezik. Az enyém se arra lett kitalálva, hogy "bohóckodjon" az ember vele. Pláne mert nem is látszik olyannak se de imádom. Kényelmes, ha kell azért megy is.Brutál jó az összkerék benne, mondom úgy , hogy Audiztam pár évet azért..... Egy két dolgot lehetne alakítani rajta ami tervbe is van véve. Nekem úgy lenne egy az egyben tökéletes a mindennapokra. Bár így is az
Ezt a motort tették bele 2 turboval megfújva a Noble M600-ba is. Mondjuk azzal a módosítással pláne élném
-
FireKeeper
nagyúr
Mazda MX-5 B vagy C, amiben amúgy az a frusztráló hogy akár tudnék is egyet venni, csak akkor a lakásvásárlási álomról kéne lemondani
-
Porsche Boxster, úgy a 2005-2010 között gyártottakból... vagy egy újabb Fiat 124 Spider.
-
dj79
senior tag
Napi használatra: Kia ev6 gt.
Állatkodni: egy kissé optimalizált, üzemórára tuningolt blobeye wrx sti, fehér színben. -
Alg
veterán
Egy rozsdamentes és hoszútávon üzembiztosan működő wankeles RX-8
de tényleg. + korlátlan benzinkártya
Hétvégére meg az "új" 124 Spider.Na jó, az RX-8 helyett jöhet egy Kia Stinger is.
Meg hozzájuk egy kertes ház dupla garázzsal
-
Deske89
csendes tag
Teljesen igazad van
, a motorguider elsőnek kirakott képe megvezetett, kicsit gyanús is volt, hogy mennyire agresszív lett a facelift után a QV kiadás.
De nekem a QV elég lenne, álljon itt egy kép arról is akkor már (hátha most nem hibázok):
-
.LnB
titán
válasz
Griffin3.0 #38 üzenetére
Az ilyen sportolók, azok nem gyűjtők. Na ott tényleg csak cerkaméregetés miatt veszik a kocsikat. A profi sportolók legtöbbje nem is vezet, hiába van akármilyen kocsija is. A legtöbb boxoló, NBA-s, NFL-es és focista az sofőrt alkalmaz. Max az edzésre mennek kocsival, az meg általában szponzorkocsi a legtöbbnél. Vannak persze kivételek. Autóversenyzők gyűjteményei azért relevánsabbak.
A mai JDM videók is jók: [link] Mondjuk ez nem Japán, ez Ausztrália. De a lényeg látható.
Ez viszont Japán: [link] -
Griffin3.0
csendes tag
Igen értelek. Én inkább használnám hiszen arra lett megteremtve
Persze érték, némelyik hatalmas érték. De napokban olvastam a cikket Tyson F50-ről,hogy szinte alig van benne km de már felújításon esett át mert ugye nem használtál. Persze aki ilyet vesz annak van lóvéja rá
csak ez olyan ....nem is tudom..... mintha lenne egy rohadt jó nőd de sose kapnád el
csak nézegetnéd, becézgetnéd. Nekem pl nem olyan hu de nagy szám a saját autóm de néha azért nézegetik,hogy ez most akkor mi is. Imádom minden percét amikor beülök s megyek valahova. Az biztos gyűjtögetnék sok sok autót én is ha lehetne...és tény,hogy egy részét azért biztos én is csak nézegetném
akaratlanul is ha sok autód van nem tudod kihasználni mind. A JDM engem nem tartott lázban sose de tetszenek nagyon , azért a Japán kultúra autózás terén huhhh..... imádom a régi videókat is velük
-
udash
csendes tag
Ferrari 288GTO/308GTB/328 egesz gyerekkoromban errol almodtam, es ma is ez lenne AZ AUTO.
De ahogy itt tobben is felsoroltak, nem keves gyonyoru auto van, fokepp a 60-as, 70-es, 80-as evekbol. -
.LnB
titán
válasz
Griffin3.0 #34 üzenetére
Embere válogatja. Sok komoly gyűjtő van. És még közülük is változó az indíték. Van aki üzleti célból veszi, és azért nem használja. Van aki csak birtokolni akarja és félti őket.
Azért ha komoly gyűjteményekről beszélünk, akkor az eszmei érték hatalmas. A forgalomban meg sok a hülye. Sok kocsi esetében pedig a pótalkatrészek beszerzése is szinte lehetetlen. Na meg ha egy autó gyári állapotú, az egy megismételhetetlen állapot, kár is kockáztatni.
Én ha lehetőségem lenne gyűjteni, Japán és JDM autókat gyűjtenék. Azokat lehet használni, van alkatrész bőven.
Az Alfa Romeo Giulia-t nem írtam hozzá a listámhoz. De az is egy óriási álom nekem is. Vagyis nekem nem is az álom kategória, hanem inkább, hogy mit vennék ha tehetném. -
Griffin3.0
csendes tag
Sziasztok. Most akadtam erre a topic-ra és igen érdekes, egyben könnyűnek tűnő de nehéz kérdés is. Ha belegondolok,hogy a tehetős emberek hány %-a használja ki kis kedvencét akkor tényleg néha vétek a garázsban tartani őket. Persze egy két autó szinte műalkotásnak számít , de én személy szerint használnám is ha lehetne. Örök kedvenc marad az F40. Szerintem sokunknak
De tény, hogy hosszabb távon se nem kényelmes se nem közútra való. Ha azt nézem, hogy úgy mi álmaim autója, amit napi használatban is eltudnék viselni.... hát meglepő lesz de mivel én évek óta nagyon Volvos vagyok így az új S90, V90 vagy XC90 lenne nálam a befutó. Vagy nagy duzzogva az Alfa giulia quadrifoglio
Ok lehet mellé azért még valamit betennék a garázsba játszósnak...de túl hosszú lenne a lista
Jelenleg is Volvozom s abból is egy ritkább fajtával, imádom pedig már több mint 10 éves járgány. Ez már biztos nálam marad
-
dilajoska1
őstag
válasz
Evil Snowman #32 üzenetére
-
Napi járkálósnak egy Aston Martin Vanquish Zagato Shooting Brake
Hétvégére egy Jesko
Vitrinbe meg egy XJ220
-
.LnB
titán
válasz
RawrrSoul #12 üzenetére
Nekem is RX-7.
Mondjuk ez így: [link] (Honda S2000 motor van benne.)
B opcióként meg egy Hakasuka: [link]
De annyi álom van... Porsche-k, szinte bármelyik széria, de az RWB-k, vagy ez a Singer is: [link] ) Egyéb JDM kocsik, GT-R széria, Suprák (az új nem), Hachiroku stb stb.Ezek persze nem racionális álmok. Főleg nem családapaként.
-
Samus
addikt
Hát, én földhözragadtabb vagyok. Egy Lancer EVO IX, picit megpiszkálva gyári tuningkittel, egyedi gyöngyház festéssel és matricázással, és akkor már egyedi body kittel is. Simán elmenne családi autónak is, bár félnék vele akárhol leparkolni...A luxusautók és ritkaságok soha nem vonzottak. Tetszik a Lotus Elise (a Series 2-től felfelé), a Saturn Sky, vagy az ikonikus Carrera GT. Hétvégi autónak sem vennék roadster-t (bár tetszik az MX-5 és RX-7), inkább egy RX-8. Gondolom könnyen leszűrhető, a japán sportautók a szívem csücske
-
tboldi
nagyúr
+1
Amióta anyumnak vettünk egy Ypsilont, és jobban megismertem a márkát, azóta vágyom rá.
Amúgy van még néhány típus, majd ha lesz időm, összeírom és megosztom a listát.
-
-
Metalfan
senior tag
Hmm... lehet úgy kellene írnom, hogy mik azok, amiket szívesen használnék 1-2 hétig. A teljesség igénye nélkül, kb amilyen sorrendben az eszembe jut:
- Lotus Omega
- Lotus Esprit V8
- Audi V8
- Audi Q7 V12 TDI
- BMW 850CS
- BMW X5 4.8-as motorral, csak mert állat hangja van
- 2010 környéki Ford Mustang GT
- cápa 7-es
- idei 540xd és M550i
- Kia Stinger GT
- az első két Lexus LS generáció
- egy régi, háromajtós Suzuki Swift 1.3 16V (khm...igen)
- Mercedes E500 W124
- valami oldtimer SL Merci
- 2008 körüli Merci E500
- Aston Martin DB11 Volante
- hmm... meghajtanám bármelyik Porsche 911-est vagy Boxstert.
- a Volvo S70 T5 is ide kívánkozna, ha nem lett volna pár évig... de nosztalgiázni megint elvinném pár hétre bármikor.De ezek közül igazából csak a Kia Stinger, a 2008-as E500 vagy az 540xd kellene permanensen, napi használósnak. Vagy a 2007-2008 környéki hibrid Lexus GS, RX (inkább a GS, de pici a csomagtere), vagy 2014-es hibrid Volvo V60.
-
flymi
addikt
Van egy igencsak rövidre szabott tíz + kettes listám, de szinte minden márkából tudnék olyat mondani ami kívánós.
Ha egymás után lenne öt telitalátom a lottón tuti vennék egy hangárt ami alatt elfér vagy két tucat kocsi amiket minden másnap meghajtanék hangulattól függően.TVR Cerbera (nem az osztott lámpás)
Jaguar XK8 coupe / XKR8
Mercedes SLR McLaren
Aston Martin DB9 / DBR9
Audi RS6 Avant
Maserati Quattroporte vagy Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio
McLaren P1
Pontiac GTO (1966-1967)
Porsche Panamera
Ford Focus MK2 RS / RS500+1 Citroen GT
+2 Bugatti VeyronJapán autók már bele sem fértek a vágott listába, pedig a Nissan Silvia (S14/S15), Skyline GTR (R34/R35), Mitsubishi Lancer Evo IX/X is szép trió.
Ami nekem fura, h például a Ferrari Testarossa vagy az F430-as sem fértek bele a listába. Olaszban láttam egyszer még 2004-ben egy Testarossát testközelből, elképesztő volt. -
T0rnad0
addikt
Mercedes-Benz CLK GTR
McLaren F1
Ferrari 288 GTO
-
Jack Hunter
tag
A szívem csücske lenne egy Polski Fiat 1500p. Csak azért,mert kölyökkoromban apunak ilyen is volt,és fantasztikusan kényelmes volt.Kép helyett link:[link]
A miénk halványkék volt,világos bőr belsővel. Imádtam. Amúgy meg megveszek egy 2006 környéki Ford Mustang GT ért. Ahogy szerintem mindenki. -
Egon
nagyúr
Az én álomkocsim egy nagy, családi kombi, automata váltóval, kit érdekel, milyen üzemanyaggal, amiben van Carplay, ülésfűtés és olyan 600 literes csomagtér. Ja és ne én fizessem
Ennyi.Ezek szerint én mákos vagyok: ezt mind megkaptam a cégtől...
Alomautó? Több is van.
Első gondolatom egy Porshe Panamera. Ha SUV, akkor Infinity QX. A sportkocsik különösebben nem vonzanak, esetleg hobbyautónak el tudnék képzelni egy Corvette-et, vagy valami régi amcsi autót, mondjuk egy 57-es Ford Fairline 500-at.
Ha 20 milla alatti új autót vennék (ehhez a lottón kellene nyernem), akkor az vagy egy VW Arteon lenne, vagy egy Audi A5 sportback. -
-911
-Rimac -
ncc1701
veterán
Valami klasszik 1970 körüli amcsi V8.
-
Márk
senior tag
-
RawrrSoul
csendes tag
97-es Mazda RX-7, kb. mióta először láttam egyet élőben azóta ez az álom.
-
PR0JECTNR56
addikt
Ha bármilyen oknál fogva a torinói szent szűz kegyelméből leszállna közénk egy isteni entitás és a relatíve racionális, de szenvedélyt nem nélkülöző kérésem érdekelné, akkor az LFA-t mondanám, ha viszont a szívemhez legközelebb álló autó kell, akkor bizony az olaszok kortalan szépsége, a Countach LP400 lesz a befutó.
1975 Lamborghini Countach LP400 Periscopio
1977 Lancia Stratos HF
2012 Lexus LFA
1970 Porsche 917K
1998 Toyota GT-One (TS020) GT1 LM. Spec.
-
bambano
titán
az ilyen autókkal az a legnagyobb veszély, hogy tényleg odavonz egy gizit és akkor menekülhetsz
egyébként egy rakás autó van, amit egy alapos kipróbálásra szívesen megnéznék. csak lehet, jönne a csalódás...
és két álomautó van. mindkettő itt áll a ház előtt.
mostanában mutatták két autós szájton is a tirexet. teljesen rákívántam. kb. az első telitalpas gázadás után ugrana a jogsim, akkor meg minek
-
tkesy
addikt
Mclaren F1
Mclaren P1
Mclaren MP4-12C
Volkswagen ID3 -
-
domos
senior tag
Porsche 911 GT2-RS
-
Somatom
veterán
-
Dr. Oid
aktív tag
Ami írtam, az nem a sajátom, az most egy 2008-as Ceed kombi.
Nem vonz egyszerűen semmilyen péniszhosszabbító autó, fiatalon se érdekelt annyira. Nyilván gyerekként leraktam a hajam egy akkori menő autótól, de mire jogsim lett, kinőttem abból, hogy izgasson pl a hülyegyerekautó. Most meg kifejezetten irritál az egész, ami ezekre itt nálunk rárakódik, ugyanis itt nincs az erős, gyors, feltűnő autókhoz ún kultúra - legtöbbször sajnos igazi trokhár állatok vezetik a nagy és erős sportluxusprémium autókat. -
angyalpc2
aktív tag
Jó jó értem én, a sajátjaitokat adjátok meg...
Pont ez a lényeg, nem érné meg fenntartani, féltenéd túl nagy, túl kicsi, túl sokat eszik stb
Nem bírsz vele parkolni...
Tőlem a fiat abarth 500 is jöhet -
Dr. Oid
aktív tag
Az én álomkocsim egy nagy, családi kombi, automata váltóval, kit érdekel, milyen üzemanyaggal, amiben van Carplay, ülésfűtés és olyan 600 literes csomagtér. Ja és ne én fizessem
Ennyi.
Minden más szerintem csak mókusvakítás. Vezetés élvezete, muhaha... Pesti dugóban, az. -
A felsorolásban azért van megfizethető kategória. Nyilván használtan, mert van amit nem gyártanak már.
A szomszédom tart egy meggypiros Jaguárt. Évente kb négy alkalommal hajt ki vele a garázsból. A feleségének volt egy 10+ éves Fiatja, az idén cserélték le egy új Hyundaira. Azzal jártak és járnak általában.
Ezért nem érdemes luxus autót tartani. Csak az éves biztosításából és adójából néhány napra lehet luxus autót bérelni. És ekkor még az értékvesztésről ne is beszéljünk. És arról sem, hogy bármelyik parkolás rémálommá válhat, ha rányitnak egy ajtót a féltett autóra.
-
KISDUCK
addikt
Mindig is szerettem volna egy ilyet, de sose mertem beruházni rá, bár a mai üzemanyagárak mellett hamar visszahozná az árát.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Playstation Portal - 3 hónap Bolti Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! ÚJ AMD Ryzen 5600X 5700X 5800X 5900X processzor 3 év garancia 27% áfa termékbeszámítás
- BESZÁMÍTÁS! ÚJ AMD Ryzen 8500G / 8600G AMD Ryzen 7 8700G / 7800X3D processzor 3 év garancia 27% áfa
- Remek áron Lenovo ThinkPad x395 AMD Ryzen 7 pro-3700U/16GB/256 SSD/AMD Radeon Vega 10 Grap/FHD/IPS
- MacBook Air M1 8/256 92% Aksi szép állapotban
- Bomba ár! HP ProBook 440 G10 - i5-1335U I 16GB I 256SSD I 14" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Dell D6000 univerzális dokkoló USB-C/ USB-A, DisplayLink & Dell WD15 (K17A) USB-C + 130-180W töltő
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S24/Samsung Galaxy S24+/Samsung Galaxy S24 Ultra
- BESZÁMÍTÁS! LG UltraGear 27GL850-B 144Hz QHD 1ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- ViewSonic VG700b monitor 17" 1280 1024 DSUB, DVI, beépített hangszórókkal
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest