- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- SJCAM SJ4000 FullHD Action Cam
- Samsung Galaxy Tab S10 FE - a szoftvertámogatás felára
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen egeret válasszak?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Gaming notebook topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gergello
addikt
Felemás érzéseim vannak. Látott videó alapján néhány dologban még az AvP (3) színvonalát sem hozza. Remélem ugyanaz lesz mint a duke-nál, ötlettelen, elődből másolt, klisé szar jelenetek. Elbújhatna már valahova ez a gearbox.
-
Archer
őstag
válasz
remington2 #75 üzenetére
Az egész az Űrutasból indult ki, oda építették mellé a kolóniát és tudjuk mi lett a vége... Utána az alienek végig Ripley-hez köthetők és mint a 4. részből kiderül, Ripley után máskor nem is találkoztak az életformával, különben nem álltak volna neki klónozgatni (most persze csak a filmek cselekményeit nézem). Szóval ha mindenáron ragaszkodnak a filmekhez és nagyszabású hentelést akarnak a játékban, akkor egyetlen lehetőségként az LV-426 marad. A Hicks féle osztaggal tudjuk mi történt, előttük nem voltak más katonai osztag (más kérdés, hogy akkor az első AvP játékban kit alakítottunk tengerészként, mert ugye az is az LV-426-on játszódott) így ha nem akarták felhasználni a film szereplőit, kénytelenek voltak utánuk leküldeni valakiket a bolygóra. De akkor még mindig nem értem, hogy kerül oda a Sulaco? Mellesleg szerintem sem kellene annyira ragaszkodni a filmekhez, akkora potenciál van ebben a világban, hogy hihetetlen, nem igaz, hogy nem tudnak kitalálni egy másik helyszínt meg történetet.
Más: így a videóból ítélve az alieneket megfosztották hatalmas erejüktől és villámgyors mozgásuktól. A tengerészeknek elég komoly cuccaik vannak így a nagy nyílt területeken támadó alieneket hamar szétkapnák viszont azok nem úgy támadnak hanem rejtőzködve, sötétből és pikk-pakk ott is vannak az embertől fél méterre ott meg már nem lőhet a sav miatt. Az első AvP-ben is ez volt a para, megjelent a dög és maradt 1-2 másodperc cselekedni, célzott lövés persze, eleresztettem egy sorozatot a sötétbe ahol kb. gondoltam, hogy közeledik aztán vagy talált vagy nem (többnyire nem). Másrészt baromi erősek voltak, pár csapással le is vitték a 100-as életerőmet minimális szintre. Mivel multiplatform lesz, nem lehet elvárni, hogy villámgyors egérmozdulatokkal leszedjük őket, így kénytelenek voltak meggyengíteni meg lelassítani őket. Ez van sajnos
-
Yutani
nagyúr
válasz
remington2 #75 üzenetére
A tavalyi AVP-ben megvolt mindaz, amiről most beszéltek: másik bolygó, másik telep, másik történet. Szerintem elég jó lett a marine küldetés az AVP-ben. Legalább annyit el lehet várni ettől a játéktól is.
-
remington2
senior tag
Tudom, 1000 és egy módja lenne annak, hogy az eredeti cucchoz nem nyúlva mégis meglegyen a feeling. Pont amit mondtál: másik bolygó, másik telep. Az LV426-nak olyan óriási szerepe nincs, hogy feltétlen vissza kelljen mászni oda. De vissza kell, mert csak, mert alienek csak ott vannak. Hommage, csak kicsit büdös, izzadtságszagú. Csak a márketing-manager meetingelő csapatfejlesztő idióták ezt nem igazán értik meg. Aztán jönnek - mindenben, nem csak az aliennél - a sokadik részek, váratlanul és értelmetlenül visszahozott és megdöglött szereplőkkel, szétvert világgal. A pénzvilág addig facsar valamit, ameddig abban egy halovány dollárjel van, aztán eldobva megy egy másik fogásra repülni
-
bmwk1200s
őstag
Rendben, nézzük el, hogy a filmben is termonukleáris robbanás volt... de akkor is...
A királynő visszazuhant az űrből, vagy hogy a picsába került oda? A sok alien... azok se pusztultak el egy ekkora robbanásba?
Az új faj mi a szarból kelt ki? Ez a crusher.. vagy mi...
Mindig reménykedem, hogy végre veszi valaki a bátorságot és rendbe teszi az alien univerzumot és végre választ ad egy csomó kérdésre...
Eddig egy könyv volt ami ezt megtette... nem az akció volt a lényeg, hanem hogy végre mindenre fény derült..
http://www.aliensonline.hu/konyvek/nem-hivatalos-magyar-regenyek/idegen-a-vegso-vesztes-a-halal/ -
ddekany
veterán
"Attól tartok, mint ahogy a videóból is kiderült, a Gearbox CEO-ja akkora alien-fanatikus, hogy még ennyi szabadságot sem mert felvállalni."
Áh... Ez az egész dolog, hogy ő fanatikus, bizonyára csak egy betanult szerep, a reklám része. Amúgy meg ha Alien fanatikus lenne, akkor nem akarna olyan kihágásokat, mint amik az demonstrációban láthatóak voltak.
-
Yutani
nagyúr
válasz
remington2 #67 üzenetére
Ha én lennék a játék történetének felelőse, ezt a robbanás hatáskör témát úgy oldanám meg, hogy:
Valami oknál fogva a várt 30-40 megatonnás robbanás nem következett be, jóval kisebb detonáció történt. Hogy miért, azt nem lehet tudni, de a Hadley's Hope telep így nem semmisült meg, csak erősen megrongálódott.
Nem kell mindent megmagyarázni. Az Alien univerzum eleve megmagyarázatlan dolgokra épül.
-
Silenzio
addikt
válasz
remington2 #67 üzenetére
A burklien nagyon tetszett, gratulálok!
Hommage-előnyök, és tökéletesen igazad van, de a filmben is elhangzott, hogy ezek a berendezések, akár az a bizonyos "csináld magad" kolónia, szabványosított dolgok, így simán működhetne, ami bármelyik AvP-játékban, képregényben, vagy regényben, hogy kiderül, hogy máshol is felütötte a fejét ez a xenomorph, ezért odamennek széjjelcsapni őket ugyanabban a korban, felszereléssel és dizájnnal.
Attól tartok, mint ahogy a videóból is kiderült, a Gearbox CEO-ja akkora alien-fanatikus, hogy még ennyi szabadságot sem mert felvállalni. Lehet, hogy pont ettől lesz jó a játék, de én szkeptikus vagyok.Angel1981: ja, volt suliigazgatóm szerint emiatt nyerték meg az amcsik a hidegháborút. Van benne persze igazság, de nem csak erről van szó.
-
remington2
senior tag
válasz
remington2 #67 üzenetére
Ha viszont LV426 és a település megmaradt, akkor ki lehet használni az ebből fakadó hommage előnyöket. Pl. visszahozni a régi szereplőket (az osztag tagjait) akik közül azok, akik a második rész elején meghaltak, a radioaktivitás miatt zombivá változhattak, de még a robbanás előtt elmenekültek a kaptárból a bázisra, és életben maradtak. Jó kis hent lenne belőle. Lehet, hogy Vasquez és a hadnagy se halt meg, a gránátot az utolsó pillanatban az idegenekre dobták, és életben maradtak. Mivel a robbanás kinyírta az alieneket, ezért most a bázison élnek, összeházasodtak, és gyerekeik is vannak, akiket pro alien-killerekké képeztek ki. Néhány pályán őket is lehetne irányítani, amint a szellőzőkben lopakodtak. Aztán ott van Burke, aki szintén nem halt meg, hanem elrabolták, párosodott a királynővel, és most tucatnyi, rendkívül veszélyes burklien mászkál szabadon, egy részről halált osztva, más részről - a cégszabályzat értelmében - feljelentéssel fenyegetőzve birtokháborítás miatt, hiszen a telep a WY tulajdona.
A főellenség legyőzésére meg becsapódhatna Ripley, úgyis ott úszkál az űrben. A harmadik/negyedik film meg így nem történt volna meg, szóval akár újra le lehet őket gyártani.
-
remington2
senior tag
De nagyot szólt. Lehetett lóbálni
Később "szerencsére" rájöttek arra, hogy felesleges 20-30 megatonnás mocskokat robbantgatni, mert egy átlag ember / épület 1 megatonnától is meghal / összedől, ráadásul a mindennemű energia nagy része "pocsékba" megy... 30 darab 1 megatonnás robbanás (persze nem ugyanott, hanem egy nagyvárosban, sakktábla-szerűen, akár egyetlen rakétával, MIRVként szállítva) szinte hatványozottan több kárt képes okozni.
Ettől függetlenül, 30 vagy 40 megatonna ide vagy oda, annak a labornak meg kellett volna semmisülnie. A filmben mutattak egy térképet, meg az ablakból is látták a processzort, durva becsléssel (pozitív irányban tévedve) sem lehetett 8 km-nél messzebb. Ott meg bukó. A logikáról nem is beszélve, hiszen ha életben maradhattak volna, akkor az lett volna a filmben, hogy "de jó, felrobban az alienek fészke, jujujujdejó, csak annyi a dolgunk, hogy életben maradunk valahogy, amíg jön a segítség".
-
wikings2
őstag
Milyen sok atomfizikus van itt magyarországon
-
Interceptor
addikt
A fő probléma az, hogy nincs meg az a hangulat, mint ami a filmben. Komolyabb történetet kéne kitalálni és filmszerűen adagolni a történéseket, az adott szituációkat többféleképpen is meg lehetne oldani. Nem kell ez a monoton hentelés mert hamar unalmassá válik(mint úgy általában a legtöbb fps ilyen), az idegenek szinte nem érnek semmit, így parázni sem fogunk tőlük. Ami ebben a bemutatóban feltünt, hogy az idegenek még mindig túl kicsik, fele akkorák sincsenek mint a filmben, alig használják a rejtőzködő képességüket és a lopakodást, az erejük meg picsafüst, hiszen még birkózni is lehet velük. A filmben volt egy jelenet mikor átmentek a "túlélőkért", az idegenek ott voltak mindenhol körülöttük beépülve a falba és a nem vették észre őket a katonák! Itt meg 10 méterről támadnak szemtől szembe... Közelről nem lehetett őket lelőni bűntetlenül mert rögtön fröccsent a sav és mart szét mindent.
Még annyit hozzátennék, hogy a kedvenc filmjeim közé tartozik de a játékokkal nem volt kedvem sokáig játszani. Egyszerűen kevesek ide.
-
Az Hicks tizedes volt...
"Visszamegyünk a hajóra, aztán jöhet az atom. Csak így lehetünk biztosak..."A játékhoz: nem akarom cáfolni a hibákat soroló kommenteket, de szerinztem eddig mindegyik Aliens játékban kompromisszumot kellet kötni a kánon, és a realitás rovására. Ez az ára annak, hogy hentelhessük a Halált...
Ha valaki ettől el tud vonatkoztatni, az élvezni fogja!Jut eszembe: fontos, hogy a játékos mennyire érzi magáénak a miliőt. Egy kb. 7 évvel fiatalabb kollégám már elég lefitymálóan nyilatkozott a trilógiáról, nekünk meg ez volt annó az egyik etalon. Változnak az idők...
-
ddekany
veterán
"Most nem mindegy, mi volt a filmbe?"
Lehet minden mindegy... elvégre a film is nagy ökörség racionálisan nézve (mint a filmek 95%-a). Ami nekem furcsa lenne, ha naiv lennék, hogy ennél 100 + 1. Aliens feldolgozásnál az volt a fő marketing motívum (vagy csak nekem jött így át...), hogy most végre valahára hűek lesznek az eredetihez, nem úgy mint az eddig 100 feldolgozás. A project fejes is ezerszer elmondta, hogy most végre tényleg és komolyan, meg hogy ő minden mondatát betéve tudja az eredetinek, mennyire szereti, bla bla. Ehhez képest, ez a kis bemutatót kapásból megrakták dolgokkal, amikkel... Szóval annyit megérdemel a szituáció, hogy rámutassunk, ismét bullshit volt ez egész. Na nem mintha meglepő lenne.
-
Xerxész
őstag
Srácok, aki minden egyes apró hibát felhoz, az ne játsszon vele, hanem menjen ki a szabadba levegőzni.
Most nem mindegy, mi volt a filmben? Még akkor is, ha a Colonial Marines egy folytatás. Nem semmisült meg teljesen az atm-proci, kész. Fogadjuk el így. Feltartani egy alient a puskável? Hangulatelem...szerintem elég jól kivitelezett. Amikor játszom, rohadtul nem nézem, hogy ez most mennyire valós. Egyébként mondjon már valaki nekem egy olyan játékot, amiben a fizikától kezdve az állóképességen át a sebzésig (és stb.) minden a valóságnak megfelelő. Ugyan már...nincs ilyen. Soha nem is lesz.Túlélőhorrorjáték az alienekkel? Ez hülyeség. Az egy Predator játék lenne...mert a Predator egy vadász, aki egyesével szedi le az áldozatait. Az Alien egy gyilkológép, aki csak megy és öl. És ezt már az Aliensben is jól ábrázolták, nem véletlen, hogy ezt folytatták a játékkal.
Attól amúgy nem félek, hogy folyamatos hentelés lesz game. De nyílván a nyilvánosságnak nem azt fogják bemutatni, amikor csak mész és nem történik semmi.
-
Brent
aktív tag
Nekem ez a puskatussal való védekezés/támadás az AvP3-ban iszonyatosan bejött.
Szerintem nem lehetetlen.
Többféle támadási módja van az aliennek, vannak az úgy nevezett "light attackok" amikor is csak úgy "gyengén" pofozgat az alien. Szerintem belefér, hogy ezt a gyengébb támadási formát hárítsa a Marine majd egy counter attackal hátra tántorítsa az alient.. nem tartom olyan hűde nagy szentségtörésnek.Természetesen közelharcban egy tapasztalt alien játékos ellen még így sincs hangyafingnyi esélyem se.
Ez a Colonial Marines pedig jól néz ki, a hangulata ott van, szerintem ezt is megveszem majd.
-
ddekany
veterán
Amúgy ahogy elnéztem, az sem sebzett a játékoson, ha átfut a halott dögön, vagy ha közvetlen közelről lövi arcon. Ha tényleg hűek lettek volna az eredeti világhoz, ezek a sav miatt igencsak fájtak volna. Szóval kicsit zavarba ejtő... A project fejese mindig azt állítja magáról, hogy fan, fanatikus stb. Akkor vajon ezek (mint a puska keresztberakás, stb) hogy kerülhetnek bele?
Én nem vagyok fan, csak láttam a filmeket, és már nekem is feltűnnek ezek... Vajon mibe került volna ezeket máshogy csinálni? Mert programozásilag semennyibe. Ráadásult a régi AvP játékokban is volt a sav gond, az elsőben legalábbis biztosan. És szvsz érdekes játékelem, hogy már az is baj, ha akkor lösz ha nagyon közel van a dög.
Szóval, vajon miért szükséges mindig a valódi fanoknak beinteni, ha ez elvileg fan service?
-
bmwk1200s
őstag
Nekem valami olyasmi tetszett volna, ami részben megvalósult az Alien Trilogy-ban...
Arra gondolok, hogy a nagy robbanás esetleg az idegen űrhajót nem, vagy csak részben semmisítette volna meg és oda mentek volna a katonák. Ott aztán valami okosra a hajóban megint rátapad egy és kezdődik elölről az egész...
Volt itt ugye gond a robbanás utáni világgal, a puskatussal ellökhető aliennel, na de mi van a Sulacoval??
Hogy a picsába jutott vissza az LV-426-ra, mikor a Fiorina-161, börtönbolygó mellett lőtte ki a mentőkapszulát, elvileg hazafelé tartva.... -
wednesday
őstag
A 2. rész is maga volt a horror. Főleg kisgyerekkorban.
De ott is ha elkezdtek támadni a lények, akkor fel kellett venni a nyúlcipőt, mindenki iszkolt. Az elején is a mikor a fészekben jártak, a többség oda is veszett. Aztán mikor a gépágyúk szórták az áldást, akkor is izzadt mindenki, hogy idő előtt kifogy a muníció. Barikád építés ezerrel. Mikor áttörtek akkor is futás.
"- Mikor jön az erősítés?
- 17 nap.
- 17 nap? Nem akarok vészmadár lenni de nem húzzuk itt ki 17 óráig sem."Pontosan ilyen atmoszférája volt a filmnek. Menekülés és félelem.
-
wolfman
veterán
Megvan a megoldás erre is! Egyetlen ember van aki vissza tudja tartani az alient puskával, de akár puszta kézzel is! Ez pedig az AMERIKAI KATONA! Legyen az a harcmezőkön vagy az űrben, bányák mélyén arabok, oroszok, transzformerek vagy 150kilós xenomorfok ellen, az amerikai katona mindig helytáll!
A legszorultabb helyzetből is képes kivágni magát egy adag szitkozódás, izommunka és olykor fegyverek garmadájával.
Legyél te is amerikai katona!
-
Yutani
nagyúr
Az elején a crusher megy neki a csapatnak, ami a nagyméretű koponyájával zúzza szét az ellent, ahogy nekirohan. A királynő a videó legvégén jelenik meg a hangárban.
#48 drherby: Az nem pretorian, hanem crusher. Mondták is a nevét a videóban ugye.
A puskával visszatartott xeno nálam is kivágta a biztosítékot. Itt 100-200 kilós állatokról van szó, nem lehet csak úgy feltartani őket egy keresztbefordított sörétessel.
-
Angel1981
veterán
#44 WayneGace: teljesen egyetértek!
Fárasztó az is, hogy puskatussal ellentart egy Aliennek.....
Mellékesen; az Alien 2-ben Bishop az atmoszféra processzor detonációját 40MT erejűnek mondta. Ebben az esetben csak maga a több millió fokos tűzgolyó sugara kb. 3 km, vagyis ha realistán gondolkodunk, a robbanás után, egy kb. 6 km átmérőjű, 3 km mély kráter marad, képzeletbeli középpontjában az atmoszféra processzorral!
-
drherby
csendes tag
Pretoriannak hívják ezt a jószágot..... ős (ők) a királynő testőre
mint ugyebár vannak a runnerek (alien 3 film) állatból kel ki
a normál xenok (emberből kel ki)
Predalien ez egyértelmű
A kaszt tetején van a pretorian és a királynő-----
-
Góliát
őstag
Huu, ez enyhén foshatós.
-
gordonfreemN
addikt
Ha a grafika jó lesz, a történet szerintem 80%-ban bejövős. 15% aki amúgy sem szereti a történetet, 5% egyéb.
-
WayneGace
őstag
Nekem az Alien az, akitől félni kell. Egy darabtól is. Még a katonáknak is, hisz egy gyilkológép, amellett, hogy még a megsebzett lény vére is savas, ami szintén árthat. Például ezért sem ajánlott a már kilőtt alient a rugdosni. Szóval én is inkább egy túlélőhorror játékot képzelnék el. Nem egy halomra ölünk mindenkit, aki mozog. Korlátozott lőszer, tárgyhasználat. Sokszor futni, menekülni, nem pedig irtani, mintha csak szörnyecskék lennének.
-
Mappa
addikt
10:55 utolsó jelent... az ott nagyon rendben van mozgásilag
-
ViZion
félisten
Az eleje tisztára Quake 4... zuhanás, csapathoz csatlakozás, keresni a kiutat, stb...
Új ötleteket kellene inkább. Konzolos volt, így a graFIKÁra nem mondok semmit...
Várjuk meg. -
Archer
őstag
Szerintem a mai sok kacat játék között értékelni kell ezt is. Nem tökéletes de szerintem azért jó lesz, engem legalább is megfogott a videó. Viszont az elejét átpörgettem, akkor most visszamentek a robbanás után az LV-426-ra a Sulacoval ami ráadásul le is zuhan?
Minek mentek vissza?
-
Findzs
addikt
nem jött be
ide kapok oda kapok már rögtön az "elején" egy királynő is felbukkan mi lesz a végére ?nem nevezném félelmetesnek mint az 1 részt
de hátha nem lesz igazam
-
infectedmann
őstag
Jó lesz ez. A grafikai tartalékot nem igazán láttuk, mert konzolos verzió volt, a PC-s gondolom jóval szebb lesz. Már ha nem valami béna konzolos portot kapunk, mert akkor biztos hátba lövök valakit a Gearboxnál.
-
Normi™
őstag
Az első sorban lebukhattak volna kicsit,mondjuk úgy 11percre
-
UnSkilleD
senior tag
csinálhattak volna belőle valamien túlélőhorror szerű játékot inkább az jobban érdekelt volna
-
ddekany
veterán
válasz
bmwk1200s #28 üzenetére
Nyilván baromság, de amekkora kapitális baromságok szoktak lenni akciófilmekben... ez nálam csak "Ehhh..." kategória. Viszont azt már eleve lehetett tudni, hogy ez sokakat fog zavarni, furcsa hogy nem tudtak valami mást kitalálni. Aliennel birkózás meg volt bárhol a filmben? Szerintem annyira nem illik a film világába... ennél sokkal durvábbak voltak ezek a dögök, hogy ilyesmiben nyerni lehessen ellenük.
-
bmwk1200s
őstag
Nekem is a thermonukleáris robbanás utáni világ nem tetszik...
Mármint most direkt belenéztem a filmbe, ott Bishop 30megatonnát említ.... maga az atmoszféraprocesszor robban fel... ehhez képest szépen megmaradt, nem beszélve arról az emlékezetes jelenetről, mikor elmenekülnek a bolygóról... semmi, ismétlem semmi nem maradhatott volna meg... ez szar...
A játék grafja sztem meg sem közelíti a AvP3-ét, láttam fullon DX11be... ez ahhoz sehol nincs.. de gondolom konzolon futott...
Azt viszont ott sem bírtam, mikor a karakter csak úgy pofán vágja az alient puskatussal, mikor az már rajta van...
Jobbat vártam, de még reménykedem. -
leslieke
Jómunkásember
Ez a játék kell nekem.
-
capulet75
addikt
Zsíros kis hentparádé.
-
Beast007
aktív tag
Azta.. Csak jönne már.
-
hackeeeee
Jómunkásember
Van ebben még 1 2 hiba, dehát oké.. Van még idő bőven..
Azt hittem, hogy törölték a projektet régebben. Kíváncsian várom a játékot!
-
Találtgyerek
veterán
Egész jónak tűnik,csak még kicsit messze van a megjelenés.
-
JoolsNOS
veterán
Hirosimában 200mre a becsapódástól volt túlélő...Nézz dokumentumfilmet róla.
Amúgy az első rész jó, mondhatni zseniális, de sok benne, nem csak a mai szemmel nézve gagyi rész. Látványra egyértelműen a 2. a legjobb, ez vitathatatlan. A hangulat viszont a 3ban a legfélelmetesebb. Ebből kifolyólag a második részt érdemes "majmolni".
-
Jofi81
őstag
Francba, ezek után még jobban várom...
-
Silenzio
addikt
Ez pont olyan szar, mint amilyennek vártam. Mert muszáj minden sci-fi fps-ben kényszerleszállás, és hogy a főhős ájulásból térjen magához. "Vágás" nélkül nem lehet, soha semmi nem mehet simán, zökkenőmentesen, ellipszisek nélkül, ez már játékmechanikai "trüváj" nem egyszerű dramaturgia, igaz?
Alien-hommage-nak persze fasza, mert szolgaian másolja az eredetit, de aki -mint én, így a Prometheus előtt 1-2 évvel- kicsit többet várna, mint egy 25 éves film szisztematikus, interaktív felböfögését, az mocskos nagyot csalódik.
Azt már elfogadtam, hogy egy naiv -nem dilettáns, csak naiv!- filmnéző számára a 2. rész sokkal érdekesebb a zseniális első résznél (nekem biztosan nem, de ez szakmai "ártalom"), de azt mocskosul nem értem, miért kell állandóan újra és újra ezt majmolni? Ráadásul olyannyira, hogy egy az egyben folytatást csinálnak, csak épp játék formában, 25 évvel később. Nevetséges.
"I've been stealing from it in my whole career." Ez a probléma. Még véletlenül se legyen benne semmi eredeti, mert az szakmai kockázat. Anyátok. Persze a dramaturgia remek, de azt már megszoktam a Gearboxtól az Opposing Force óta (1999). Semmiben sem maradnak le a Valve-től. Ebben. Ami viszont az önálló ötleteket illeti...
Az már csak a hab a tortán, hogy egy 40 megatonnás robbanás után egyben maradtak a laborok. Kinek akarják ezt beadni? A Hirosimára ledobott Little Boy 18 kilotonna (!) volt csupán, és letarolta a város háromnegyedét.
Az egészben az a legszörnyűbb, hogy ennek ellenére tuti rákukkantok, mert az a rohadék Cameron olyan hangulatos és részletes, átgondolt cselekményvilágot alkotott, amit én is kedvelek, és az intellektusnak szóló sirámaim ellenére oda visszatérni kívánkozok. De ahhoz, érdemben még soha senki nem tett hozzá semmit! Még a képregények se igazán. Fakk. -
Polllen
nagyúr
Ez sokkal jobban bejön, mint bármelyik AvP
Bár ez a crusher nem tudom honnan jött...
-
maszi99
őstag
Húúú ez durva kissé
Célzott lövés, szerintem totál értelmetlen
, annyian vannak mint a nyüvek.
Nem kicsikét kell ott lenni a szeren ebben a játékrészben. -
Roxbury
őstag
Gépigényről lehet tudni valamit? Egyébként tetszik nagyon.
-
kontrollerrel irányítják az tuti, azért nem látni célzott lövést. majd egér billentyűvel célzunk. ha lesz idő...
-
-
Beta1
csendes tag
Hi-Tech korszak.... meg sörétes puska..vicces
-
Tom5
addikt
ijjjjjj
Nagyon bejön, imádom az Alien filmeket, játékokat! -
pmheros
őstag
én 720p -ben néztem meg a videót de valahogy alacsonyabbnak tűnt a felbontás
egyszer nem láttam célzott lövést
-
keIdor
titán
Nagyon tetszetos, jobbnak nez ki mint az AvP. Remélem annál hosszabb lesz.
-
MrTwister
őstag
Hát ez nagyon király lesz! Baromi hangulatos! Várós nagyon!
-
JoolsNOS
veterán
Ahogy kezdődik, azt hittem tojások vannak az előtérben
Végre van rendes saját árnyék. A alienek nagyon jól néznek ki. -
eL Geri
őstag
Volt benne pár (negatív értelemben) érdekes dolog, de összességében tökéletes a hangulata! Ilyesminek kell lennie egy Aliesnes FPSnek
Nagyon várós!
-
sakeee82
aktív tag
Must Have!!!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
ph A Gearbox kiadta az E3 rendezvényen bemutatott Aliens: Colonial Marines című bemutatót, melyben 11 percnyi játékmenetet láthatunk.
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Videó stream letöltése
- Milyen routert?
- EA Sports WRC '23
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Hálózati / IP kamera
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Kedvenc zene a mai napra
- További aktív témák...
- Xiaomi Redmi Note 14 Pro 5g 8/256gb - Szép állapot, akár beszámítással
- LG 70UN74003LA Smart LED Televízió, 70" (177 cm) - 4K Ultra HD, HDR, webOS
- TP-Link RE650 AC2600 (RR650) WIFI hatótávbővítő
- BONTATLAN Új Iphone 16 és 16 Plus 128-512GB 1év APPLE garancia gyári független Deák AZONNAL Átvehető
- ÚJ Bontatlan iPad Air 6 - 7 gen 11 és 13 Minden szín 1 év Apple Garancia Azonnal Átvehető DEÁK Térné
- AKCIÓ! Gigabyte B85-HD3 B85 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Csere-Beszámítás! Huawei Matebook D15 R7 3700U / 8GB DDR4 / RX Vega 10 / 150GB SSD
- Lenovo Thunderbolt 3 kábel (4X90U90617)
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B450 R7 5700X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB Zalman Z1 Seasonic 650W
- Bomba ár! Lenovo X1 Yoga 3rd - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD Touch I W11 I CAM I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest