- Ha nem növelnéd feleslegesen a villanyszámlád, a Chieftecnek van pár új ajánlata
- ARC vs eARC — Ilyet is tud a HDMI-d? 🤨
- A következő évtizedbe repíti a NAND hatékonyságát a Samsung új kutatása
- ASUS blog: kisebb, de nem gyengébb – a mini PC-k forradalma
- 5 kilowattos GPU-k előtt nyitná meg az utat az Intel
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pocok256
veterán
válasz
->Raizen<-
üzenetére
10+ éve használok laptopokat még 1 sem ment tönkre pedig 1-2 évente váltom őket mindezt úgy, hogy amiket eladtam még azok is köszönik szépen jól vannak. Lehet venni gyárilag hulladékot és lehet venni értelmeset.
Én meg programozó vagyok és köszönöm szépen, de otthon azért néha szeretek játszani, abból viszont meg nem kérek, hogy a munkahelyi fejlesztőkörnyezetemet folyamatosan két gép között kelljen szinkronizálni vagy, hogy ha programozni akarok akkor üljek át egy másik géphez, mert játszani azon nem tudok. Aranyos hogy szűk látókörű vagy és tényleg mindenki buta csak te vagy helikopter, de na

#129) emmm
"de hogy játékra...ahhoz egyszerűen PC/konzol a jó, mert az adja meg a játék igazi élvezetét és kényelmét"Annyira öreg meg még nem vagyok, hogy konzolon játsszak
Nekem még számít a kihívás és tehetségem is van hozzá, szóval ezt a részt hanyagoljuk 
Azzal meg ne jöjjetek hoyg 17 en nem lehet játszani munkahelyen és otthon is van erre monitor és solved.
Új hozzászólás Aktív témák
- BestBuy topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- GoodSpeed: Márkaváltás sok-sok év után
- PlayStation 4
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Tőzsde és gazdaság
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Kazy Computers - Fehérvár - Megbízható?
- További aktív témák...
- HP EliteBook X360 1030 G2,Multi-Touch 2 az 1-ben,i5-7300U,8GB DDR4,256GB SSD,WIN11
- Precision 5690 FHD+ IPS Intel Ultra 7 165H RTX 1000 Ada 1TB 32GB magyar vbill gar
- T14s Gen4 14" FHD+ IPS érintő Ryzen 5 PRO 7540U 16GB 256GB NVMe ujjlolv IR kam gar