Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tomcat

    őstag

    válasz Zeratul #116 üzenetére

    Nem ide tartozik szervesen, de a Halo 2 az tiszta DX9-es volt és szinte módosítatlan konzolport (rengeteg konzolos utalás a menükben, az irányításban) és akkoriban azzal magyarázták emlékeim szerint hogy az a háttérben futó program ami számontartja a játékban elért teljesítményt és szinkronizálja az MS szerverrel az fut csak Vista alatt és a közös multi a PC és X-Box játékosokkal igényli ennek a futtatását.
    Érdekes, én egy rajongók által készített batch filet lefuttattam az eredeti Halo 2 telepítésén és működött, igaz csak a single kapmány volt játszható a multi nem, de csontra ment XP alatt is. :)

    Végülis a mondandómnak csak annyi a lényege hogy ha akarják akkor úgyis kötelezővé tehetik a DX11.1-es VGA kártyák beszerzését annak is aki már rendelkezik DX11 kompatibilis cuccal.

  • Ribi

    nagyúr

    válasz Zeratul #96 üzenetére

    Azért 1080-ban már elég jól néz ki akár tömörítve van akár nincs. Az meg hogy tömörítve van csak azt hozza magával, hogy pixelesedik a kép ha sok a mozgás. De hogy bizonyos effektek ott vannak e vagy sem az nem tömörítés kérdése.

    Carasc0: Láttam azt a videót, de az sem egy összehasonlító vid. 2 helyen mutatják a DX9et.
    Teszeláció és árnyék. Teszeláció nyilvánvaló DX11 előny. Árnyék is szebb, élesebb ez is igaz. Viszont a többinél miért nem tették mellé a DX9es képet? Könnyű úgy efekteket mutogatni, hogy nincs mihez hasonlítani.

    robyeger: Még mindig a dx9 vs dx11ről van szó. Pont jó, hogy ugyanaz a textúra pakk van mind2 módban. Amúgy eleve nehéz lenne összehasonlítani, hogy a felületek is máshogy néznek ki. Amúgy meg ha a konzolokon múlna dx11 sem lenne szóval konzolról ebben az esetben felesleges beszélni.

Új hozzászólás Aktív témák