Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • julius666

    addikt

    válasz Abu85 #75 üzenetére

    Az oké, hogy megemlíted, hogy az új API kiindulási alapja a mantle volt, ezért erősen hasonlít a kettő. Az is, hogy kitérsz arra, hogy vannak opcionális funkciók (hirtelen nem tudom, itt is extensionöknek nevezik-e őket), ahová a mantleből kidobált cuccok kerültek. Az, hogy a cikk 3/4-e az AMD és az új API viszonyát ecseteli, az nem oké. Az ilyenek miatt kezelem az utóbbi pár évben fenntartással a cikkeiteket, mert egyszerűen torzítanak. Főleg a tieid.

    Amikor a cikk olvasása előtt főoldalra keveredtem, akkor az OpenCL-es cikk még nem volt kint, de mindegy. Az amúgy korrekt lett. Szerintem mondjuk a mai bejelentésekben a nagy durranás az éppen az, hogy közös alapra kerül a grafika és az általános számítás, egyrészt átjárhatóság lesz a két világ között, másrészt normális, egységes stack lesz az egész alá húzva (OpenCL-re, OpenGL-re multiplatform fejleszteni tudtommal eddig vérpisálós volt). Abban én nem látok nagy újdonságot, hogy a furcsa nevűre sikerült glNext erősen a mantleből merít, ez tudható volt eddig is. Persze lehet ti máshogy gondoljátok, ahhoz a kettészedett cikk jobban illeszkedik, ebben nem szeretnék vitázni, csak leírtam az én nézőpontom.

Új hozzászólás Aktív témák