- Októberi bevetésre indul a hardveralakulat
- Továbbfejlesztette az SP szériás, kompakt tápegységeit a Lian Li
- Itt van az ASUS legfrissebb, AMD platformra épülő mini PC-je
- Jegeli pénznyelő projektjét az Apple, az okosszemüvegben látják a jövőt
- Olcsónak ígérkező, madzagos egér jelent meg az ASUS ROG-os portfóliójában
- Vezetékes FEJhallgatók
- Apple asztali gépek
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen hangkártyát vegyek?
- Túlfeszültség ellen védő elosztó
- Októberi bevetésre indul a hardveralakulat
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- Bluetooth hangszórók
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
julius666 #74 üzenetére
A második bekezdésben van megemlítve, hogy a Vulkan név egy köszönetnyilvánítást jelent az AMD felé. Nélkülük ez az API most nem lenne itt. Ez nem tisztelet, mert az AMD-nek is egy üzlet ez.
A SPIR-V-vel a mi cikkünk is elég sokat foglalkozik. Egy API-nál pedig a bekötési modell az egyik legfontosabb tényező. Amiről phoronixes cikk nem ír. Emellett az aszinkron compute és DMA is nagyon fontos. Például ilyen a DX12-ben is lesz, szóval nem árt kiemelni, hogy a Vulkanban is elérhetők. Nem mindegy ugye, hogy a GPU kihasználása 40-50 vagy 80-90 százalék. Az Oxide a hét további részében be fogja mutatni, hogy miért nem.
A cikk címében szándékosan nincs benne az OpenCL. Azt hittem ebből sejthető lesz, hogy nem lesz a tartalmában sem. Egy külön hír van az OpenCL 2.1-ről.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest