Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • leviske

    veterán

    válasz GeryFlash #4 üzenetére

    Ha ezt a SteamOS okozta volna, akkor a Valve már egy saját API-val mutatta be. Ezért is vártam a rendszert és ezért is legyintettem nagyot, mikor a legnagyobb újítása egy controller volt.
    A Valve nagyon valószínű, hogy az egész API fejlesztést rá akarta hagyni a Khronos-ra és egyszerűen egy saját, Debian/Ubuntu alapú konzol firmware-t akartak kiadni, ami alá a közösség majd bedolgozik, a cég meg kaszál tovább spontán a Steam-en.

    A Mantle pontosan, hogy a Valve-et ébresztette fel, hiszen ők vannak abban a helyzetben, hogy cselekvés nélkül olyan helyzetbe kerülhetnek a Windows-hoz képest, hogy simán félre lesznek söpörve. A DirectX12 már valószínűleg konszenzusban a Xbox One hardverével készült, csak a Mantle-el ellentétben nem egy gyártót kell meggyőzni az irányról.
    Amit a Mantle a DX12 kapcsán elindíthatott az maximum a várakozási idő lecsökkentése, hiszen a Microsoft aktuálisan a konzoljával bőven ráért volna, míg a Windows vonal lemarad.

    (#21) arn: Egy saját API munka és pénz lett volna, Ők meg ingyenből akartak egy saját konzolt tiszta profittal...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák