Hirdetés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • #57018880

    törölt tag

    válasz k-adi #47 üzenetére

    Nálam egy kicsit a nincs más (pedig van, csak VGA nincs :D ), illetve az is, hogy a világépítés beszippant azért, a Hive-on kívül amit valami 11 éves talált fel 99999x alkalommal, a többi ellenfél tök jól ki van dolgozva. Kicsit küzd attól, hogy nem tudja mi akar lenni igazán, és inkább olyan a játék, hogy mindenből van benne egy kicsi, ami aztán ahhoz vezet, hogy semmiben nem kiemelkedő játék szinten. Szerintem a Gambit (PvE PvP mix) mód lehetne az endgame húzója, de sajnos az is ilyen alig szinten van kidolgozva.

    Szerintem a D2 tele van 9-10-es és 1-2-es megoldásokkal, a nap végén ha van statikus partid ahogy Idave is írta fentebb, ki lehet hozni átlag 5-6+ra az élményt, ha az nap nem solo PvP-ztél akkor talán megvan a 4-5 úgy is. Sajnos amint beüt a matchmaking, a rotáló mutátorok amikor solozol 1320+, egy kalap szutyok az egész, és simán logolhatsz ki -1-0-1 játékélménnyel.

    Általában ha van is PvP balance erőfeszítés, az még inkább a PvE kárára megy.

    Nekem legalábbis ez a tapasztalatom, teljesen el van cseszve a játék dinamikus skálázódása, mondhatni nincs neki és "modokkal" oldják meg, amik durván le redukálják a játék menetet.
    Gyakorlatilag az inventoridban dől el a játék nehézsége, illetve, hogy mennyi RNG szerencséd volt, hogy a megfelelő tetris-t ki tudd rakni amit éppen kitalált a fejlesztő arra a szezon/instancera.

    Illetve pont fordítva van az egész matchmaking logika, valami zseni** lehetett aki kitalálta, hogy a durván könnyű módokra van auto parti, a nehezekre meg nincs semmi. Így gyakorlatilag a normál Strike-ok ( ami tulajdonképpen ugyan az a kontent mint a többi csak a végén van valami nagyobb Boss arena ). Tehát egy ponton gyakorlatilag ha akarsz játékélményt is akkor mint Idave írta, kelleni fog az, hogy "hozd a cimborákat".

    Maga az alap játék élmény ezek nélkül 9-10 lenne, de a konzolos bullshit, és a binárisra redukció miatt elcseszik. Ezt a game logikát PII -n is keveselltem volna.

    Lehet pár főmókus szerintem a cégben aki erőlteti ezeket a nyomorúságos játék elemeket, mert nem hinném, hogy ennyire a 90-es években élnének a fejlesztőik.

    Az első 100-150 óra beszippant amúgy, és addig kb élvezhető is a kampány és a progress rész miatt. Gondolom főleg emiatt maradnak az emberek, én is ebben a "remélem a kövi DLC után jobb lesz" táborban vagyok. Persze ennek az esélye valószínűleg nagyon kicsi.

Új hozzászólás Aktív témák