- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Projektor topic
- SSD kibeszélő
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- HTPC (házimozi PC) topik
- Apple asztali gépek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- OLED TV topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
Speed®
HARDVERAPRÓD
PowerVR/Kyro féle HSR technológia hamvába holt? Cirka ~15 év telt el lassan azóta, hogy kitalálták, felesleges kiszámolni bármit is, ami nem látszik. Persze az ellenkezőjével lehet pénzt keresni, azt elismerem (ld. város alatti óceán esete).
-
Kristof93
senior tag
Lattam a Flex demot eloben, meg az nvidias sraccal is beszeltem, de az hogy cudahoz van kotve a legkisebb bajuk. A teljesitmeny ma meg nagyon keves - 30-40fpst csinalt egy titanon, ugy hogy csak az ment rajta. Igy nem lehet jatekba pakolni. A masik problema, hogy nagyon nehez a volumetric lekepezot a meglevo rendererbe integralni, maskepp pedig nagyon el fog utni az effekt a kornyezettol. A professzionalis piacon sem ertem, hogy mit keresne; ott mar tobb cegnek van gpu-n futo megoldasa, sokkal jobb minosegben.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Vegyél, de attól még nem lesznek játékmenetre ható fizikai hatások benne. Egyszerűen a mai PC-ken ezt nem lehet megoldani. Nagyrészt füst lesz és kész. Amit te szeretnél látni olyat PS4 exkluzív játékban látsz majd leghamarabb.
Menni fog annak bőven. A fejlesztők most kezdhetnek el a Sony végleges SDK-jával kódokat elemezni. Eddig a mindenki írt egy sajátot, mert a Sony-é nem igazán volt jó. A Microsoft rosszabbul áll, mert nekik a Direct3D 11.x API-val is vannak gondok, előbb azt akarják megoldani.
Csak mondom, hogy az új Infamous a PS4-et átlagosan 45-50%-ra terheli, és ezt asszinkron compute mellett. Még csak a felszínt kapargatjuk.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Meteorhead #20 üzenetére
A grafika az nem gond. Azt lehet butítani, de a játékmenet már probléma. De nem csak ez itt a gond, hanem az anyagiak. Az EA Sportson kívül nincs olyan cég, ami akkora beruházást megengedhet ma, hogy a játékokat platformspecifikusan fejleszti. Egyrészt azért, mert megközelítőleg nem adnak ki annyi játékot egy-két motorral, másrészt azért, mert a konzolokra még nincs HSA-féle fejlesztőkörnyezet. Az EA Sports azért használja a funkciókat, mert írtak maguknak egy SDK-t erre. Jelenleg a Sony és az MS AMD segítségével összerakott SDK-ihoz csak a konzol exkluzív címeknél férnek hozzá a cégek, de ezek is alpha állapotú toolok.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Jack@l
veterán
Vagy veszek egy nv karit meg egy physx-el megírt játékot...
PS4 30fps-nél többet nem nagyon megy szép grafikával.(nemhogy még durva fizikát is számoljon mellé)A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Meteorhead
aktív tag
Ezzeln nem feltétlen értek egyet. Az ember megírja a játékot a konzolokra, portolja PC-re Mantle-lel, OpenGL 5-tel, vagy bármivel, ami még bevállalható a cégnek, és majd elmegy a gépek egy részén, a többit meg le kell xarni.
Ezt most nem AMD fanboykodás, de nekem is egy kicsit baxxa a csőröm, hogy az új dolgok megmaradnak az eyecandy szintjén, és nincs ráhatásuk a játékra. A korábbi OpenGL-lel foglalkozó cikkben is benne volt, hogy a gyártók kimentik magukat az új API-k tervezése alól, mondván hogy nekik támogatni kell azokat, nem csinálni. Az AMD csinált egyet, és az összes nagy stúdió rávetette magát és éljeneznek. Ha ezek után is azt gondolják, hogy nem kötelességük csinálni API-t, akkor várják meg, amíg a Khronos ráeszmél, hogy itt dolguk lenne, és elkezdenek csinálni valamit.
A PS4-Mantle port nem fáj a nagy stúdióknak annyira, hogy ne csinálják meg. A piac majd eldönti, hogy van-e igény ilyen holmira PC-n.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ha erre vágysz, akkor veszel egy PS4-et és a next-gen exkluzív játékokban hasonlók lesznek, csak saját fejlesztésű rendszerekkel.
Nem a tökösségen múlik, hanem a figyelem megosztásán. Az exkluzív játékoknál nagyon felerősödhet olyan funkció (vagy funkciók), amire anélkül lehet gyúrni, hogy a többi platformra figyelni kellene. A multiplatform fejlesztés ennél sokkal bonyolultabb, mert nem csak egy gépre figyelsz, így minden platform egyedi problémáját bele kell kalkulálni a fejlesztése. Ezzel sok problémát kell megoldani, és ezeket nem lehet egyszerre. Most a fejlesztők az API limitációját tartják kritikusnak PC-n.
A GameWorks-féle fekete dobozokat PC-re figyelő top fejlesztők nem fognak használni. Nem szeretik, ha nem maguk határozzák meg a játék gépigényét és optimalizálását.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Jack@l
veterán
Ki fog így előrelépni játékélmény terén? Ugyanazokat a gagyi unalmas játékokat ki fogja egy idő után megvenni? Meddig lehet csak eyecandy szintjén megtartani az amúgy rohadtjó cumókat?(mert évek óta ez megy)
Bizony, a válasz nagyon egyszerű, ameddig egy tökös fejlesztő cég el nem kezdi használni őket.A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Jack@l
veterán
Nem értem még mindig mért kéne a gagyi konzolok miatt nem belerakni játékba egy frankó feature-t...
Egyébként a GameWorks menü alatt van a flex, ez is jelenthet valamit.A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A FLEX-et a professzionális programokba fejlesztették. Játékokba nem tudják berakni, mert a játékmenetet befolyásolná, így kvázi kétszer kellene dizájnolni a programot. Ha még a konzolokon menne, akkor volna esély rá, de így semmi.
A játékokba annyi fog bekerülni, amire a konzolokra kiadott PhysX SDK tudása elég. Onnantól minden csak vizuális dolog.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Jack@l
veterán
Mért nem? Akkor milyen hardveren fejlesztették? (nem csak sima CUDA kell nekije?)
"FleX is a particle based simulation technique for real-time visual effects, it will be introduced as a new feature in the upcoming PhysX SDK v3.4."
3.3-nak ennyi a követelmény:
- CUDA architecture (GeForce 8xxx series and above)
- Minimum 32 CUDA cores
- Minimum 256 Mb of onboard memory (512 Mb recommended for single GPUs)[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #11 üzenetére
Mindegy milyen a leképző. Ez csak a részecskék kivágásához használja a forward+-t.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
huskydog17
addikt
Nagyon szép!
Akár 5x gyorsulás is elérhető és teljesen szabványos kód. Ilyenből akarunk még sokat!
Abu, ennek a kódnak ugye nem feltétel a forward+ lighting típusú motor? Mert ilyen eddig csak a Codemasters-nek van tudtommal. Szóval be lehet építeni ezt deferred render motorokba is? Itt csak copy+paste-ról van szó?
Hej, az NVIDIA-nál hogy mehet most a szentségelés!
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Xenon12
csendes tag
Ez nem valami hasonló dolog? http://www.scene.hu/2014/05/19/nvidia-flex-allejto-realtime-reszecskefizika/
"Privát üzenetre illik válaszolni!"
-
meci77
tag
Remélem ezek a "részecskék" nem így fognak kinézni, és egy új, dinamikus távlatot nyit meg, lásd tűzhányó vagy esetleg földrengés szimulálása, stb. (mert ez a pixeles valami izé a sárga foltokkal nem valami impozáns ...)
Csak vicc volt. Ez itt a sebességnyerésről szól (illetve kisebb arányú sebességvesztésről).
A gondolat mondjuk szép, és legalább nyílt forrású. -
cipofuzo87
tag
ez egy nagy eredmény
-
oraihunter
aktív tag
-
Cathulhu
addikt
válasz E.Kaufmann #4 üzenetére
openszosz, akkor majd az nvidia atirja maganak
Ashy Slashy, hatchet and saw, Takes your head and skins you raw, Ashy Slashy, heaven and hell, Cuts out your tongue so you can't yell
-
SaGaIn
senior tag
Like
Gondolom GCN en megy majd...
[ Szerkesztve ]
"DOS addresses only 1 Megabyte of RAM because we cannot imagine any applications needing more." Microsoft in 1980 "We can" -said Google, than they made Chrome. What happend next is history.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- PlayStation 5
- Torrent meghívó kunyeráló
- Delta Force (2024)
- Háztartási gépek
- Mindent a StreamSharkról!
- OpenMediaVault
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest