Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Petykemano

    veterán

    válasz Departed #8 üzenetére

    Ez azt jelenti, mintha egy belsőégésű motoros autóra raknék fogyasztáslimitet, mondjuk 6l/100km és érzékeli, hogy ha továbbra is úgy nyomom a gázt, ahogy, akkor ezt túl fogja lépni, ezért nem enged bizonyos értéknél többet befecskendezni, amikor rálépek a gázpedálra. Természetesen ezt maximalizálja, hogy mennyi az a legnagyobb fröccs, amivel még a fogyasztási limit alatt maradok, de nem fog úgy gyorsulni a kocsi, mint ami a prospektusban szerepelt.

    Jól értem, hogy csodálatos dolog ez a powertune, de nem az átlagfelhasználónak hasznos, hanem a gyártónak, aki a TDP keret állításával különböző célterületekre könnyedén tudja benyomni ugyanazt a terméket? Ennek persze az az ára, hogy adott esetben nagyobb lapkát kell felhasználni, mint ami ideális lenne, de legalább nem kell olyan sok lapkát tervezni. Ugye?

    Tehát ha a másik irányból nézzük, akkor a 95W-os Polarisnak kéne lennie az ideális polarisnak és ezek a 150W-os szutykok már gyárilag húzott (nem, vagy nem csak frekvenciában, mert azt ugyebár a powertune megoldja, hogy adott TDP kereten belül a lehető legmaximálisabb legyen, hanem főleg TDP-ben) modellek. Ugye?

    Lefordítva a 980Ti nyelvezetére, amelyek jellemzően jól húzhatók voltak. Valójában a Polaris egy 900-1000Mhz-es chip, ahogy a 980Ti is annyi volt, amennyi, csak míg a 980Ti megbízhatatlanul volt húzható 1500Mhz-re, mert volt olyan példány, amelyik nem tudta volna. Ehhez képest polaris sokkal-sokkal megbízhatóbban húzható 1266-ra.

    Köszönjük.

Új hozzászólás Aktív témák