Hirdetés
- Olyan lesz a Térkép, mint a segítőkész haver az anyósülésen
- Alaposan kitolhatod az Steam Deck üzemidejét egy új funkcióval
- Lassú lett a PC? Micsoda meglepetés: egy Windows frissítés lehet a ludas
- PlayStation 5 nélkül kínál PlayStation 5 játékokat a Sony
- Bekrepáltak a régebbi Forzák az NVIDIA új drivereivel
- Minőségi ugrást hozhat a One új médiaboxa?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Projektor topic
- Akciókamerák
- Vezetékes FEJhallgatók
- Apple asztali gépek
- Lassú lett a PC? Micsoda meglepetés: egy Windows frissítés lehet a ludas
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Új hozzászólás Aktív témák
-
Norbi1984
csendes tag
ritkán szólok hozzá itt témához (IT világában vannak nálam itt sokkaléta jártasabb emberek), de amit most írsz, vagyis amilyen gondolatot követsz, az csak nagy fenntartásokkal értelmezhető. a szorzóknál mindenképp vedd figyelembe az üzleti modellt is, az a minimum hogy korrekciókat alkalmazol mert a nominális összevetés hatalmas torzítást tartalmaz.
lehet hogy a google magasabb szorzóval forog per ma, de a reklámipar stabilabb mint az mobilpiac. azaz a google piaci részesedése / profitja / erőfölénye jobban tervezhető és hosszabb időre belátható (hirdetés lesz 5 év múlva is, telefon pedig ki tudja...) ---> alapból magasabb szorzó indokolt az online reklámnál, még akkor is ha a bevétele és a profitja nagyságrendekkel elmarad az apple-től. egyszerűen stabilabb az online reklámpiac
.
ezzel szemben az apple-nek 1,5-2 évente kell teljesen új telefont és tabletet kihozni mindig valami újat mutatva, és meg kell vernie a vetélytársait. mindezt úgy, hogy azért minimum közelítenek hozzá a vetélytársai (nem akarom eldönteni hogy ki a jobb, de tény hogy már nem vezet fényévekkel az apple mint régebben, sőt lehet már nem is vezet, ezt sem tudom). egyszerű tény hogy az apple bevétele nem tervezhető úgy, mint a guglié az online marketing piacból.mindezek miatt én egyáltalán nem gondolom hogy a két cég szorszám alapon korekciók nélkül összemérhető lenne egyszerűen csak elosztva a piaci kapitalizációt az árbevétellel vagy profittal
a kulcs a korrekció, ami megmondom őszintén nehezen meghatározható, de tuti hogy kell. nehogy bánrásnak vedd, és a vállalarértékelés órával végeztem :-)
amúgy pedig szerintem mindkét cég túlértékelt, további hatalmas növekedés van beárazva, ami nem biztos hogy jön (dotcom lufinál nem jött és még sorolhatnám hány cég van ezzel így, jelenleg számomra a legnagyobb lufi most a facebook....)
Új hozzászólás Aktív témák
- Arc Raiders
- Minőségi ugrást hozhat a One új médiaboxa?
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- Futás, futópályák
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kuponkunyeráló
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Xbox Series X|S
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- További aktív témák...
- Motorola Edge 40 / 8/256 GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia
- Hp Prodesk 600 G3/ G5/ G6 SFF/ i5 8-9-10 gen / Elitedesk 800 G4 /Win11- Számla, garancia
- HIBÁTLAN iPhone 13 256GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS37701 100% Akkumulátor
- PlayStation 5 FAT Lemezes + kontroller 6 hó garancia, számlával!
- LG 49SE3D-B 49" FullHD LED Monitor
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest


