- 3D nyomtatás
- Milyen monitort vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Házimozi belépő szinten
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen alaplapot vegyek?
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Azonnali processzoros kérdések órája
Hirdetés
-
Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
it Adatvédelmi panasz érkezett Ausztriában a Google ellen, a vád szerint követik a Chrome böngésző felhasználóit.
-
Megérkezett Magyarországra a Samsung új OLED gaming monitora
ph Az Odyssey OLED G8 32 hüvelyes, sík OLED panellel dolgozik.
-
Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
ma Több lesz kívül a változás, mint belül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
pakriksz
őstag
válasz
atti_2010 #178 üzenetére
Úgy hogy egy játéknál a legtöbb CPU használatot a rajzolási hívások jelentik, ami az összes directx9-es játékban 1 szálon mehet, de az újabb directx verziókat használó játékok sem szerepelnek fényesen a renderelés többszálasításában, pedig ott már lehet ilyet.
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
stratova
veterán
válasz
atti_2010 #178 üzenetére
pakriksz Hirtelen az FSX-en kívül nem nagyon jut eszembe más még DX9-es játék, aminek gondot okozna egy mai középkategóriás CPU egyszálas teljesítménye.
Egyébként egy szálas tempóra valamelyest optimalizálható FX is, ha veszi az ember a fáradtságot. Egyes példányokból kb. gyári i5-2400 szint csalogatható ki egy szálon CB pontszám alapján.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
ph Tesztlaborunk összes régi és új, Intel és AMD processzorának x86-os számítási teljesítményét vetettük össze.