Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • headhunter86

    senior tag

    válasz Teasüti #7613 üzenetére

    Töltő téma: Ha csak 95%-ig töltöm az akksikat és nincs teljesen kibalanszolva? Azzal ártok neki?
    Update: 1.5C-vel én meg is lennék 1 óra alatt a két akksira, 100%-ra töltve 20 perces balanszolgatással számolva.

    Táv téma: Enyémhez egy nagyon alap táv jött, ezt szeretném fejleszteni.
    Ami érdekes lehet számomra, hogy lássam hány V-on áll az autó akksija, hogy mennyit mehetek még vele, ne merítsem túl, illetve jelezzen ha elértem a beállított feszültséget.
    A finomhangolás, a görbék érdekesek lehetnek számomra is.
    A túl sok extra csatornára nincs szükségem, egyedül világításom van.
    Gyro-t használnék, de nyilván nem driftre, maximum stabilitás növelése céljából.
    Valamint mivel elég erős a gépem még 2S-en is, ha meg aztán 3S-et is kipróbálnám jó lenne, ha egy csatornán példátul be tudnám állítani a max gázt, így pl. ha leveszem 60%-ra, akkor a gázkar teljes útja 0-60%-os power-en menne így kapnék egy szelídebb gépet.
    Aztán ha durvulni akarok feltolom 100%-ra aztán mehet a kétkerekezés.
    Egy szépséghibája van ennek a dolognak, hogy a gyári vevőm dobozba van és nagyon picike, és a P6DCG vevő nem fér bele, de megoldható doboz nélkül is, csak nem olyan szép és nem lesz vízálló (bár nem tervezek vele vizes terepen menni).
    Még a DumboRC X6-on gondolkodtam, jóval szerényebb és nincs kijelző sem rajta. Igaz az csak kb. 18.000 lenne, míg a DDF-350 a kinézett vevővel 32.000 HUF.
    Te hol vetted a DDF-350-et?

Új hozzászólás Aktív témák