Hirdetés
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Melyik tápegységet vegyem?
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Projektor topic
- Effektíve TKL méretűek a Corsair legújabb, numerikus paddal ellátott klaviatúrái
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen SSD-t vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Azonnali alaplapos kérdések órája
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
HThomas
őstag
válasz
sghc_toma #3648 üzenetére
Köszi szépen!
Hasonlóval próbálkoztam én is az msdn alapján, de asszem a "PSSetConstantBuffers" kimaradt, és ezért (vagy nem (csak?) ezért
) a Map invalid arg-gal tért vissza.
Némi szenvedés után megoldottam a dolgot még aznap, úgy, hogy áttértem shader resource-ra, (CreateBuffer, D3D10_BIND_SHADER_RESOURCE a desc-ben), és az fx-ben meg Buffer<float4>-et használva. A Map-et végül nem is használtam, mert a CreateBuffer / pInitData működött.
Igazából fogalmam sincs ez így most mennyivel jobb vagy rosszabb... Asszem nem ártana elolvasnom rendesen valami HLSL-es könyvet / doksit, csak hát ugye sok az egyéb tanulás, meló és haladni is kéne a laborral... Nem tudsz valami jó online anyagot a témában?
Ma éjjel vagy holnap asszem kipróbálom akkor a rendes cbufferes megoldást, hátha az info alapján már menni fog rendesen...
-
HThomas
őstag
Sziasztok!
DX 10 HLSL kérdésem lenne: CPU-n generált koordinátákat szeretnék átadni egy tömbben a pixel shadernek; textúrában tárolva kényelmetlen lenne, de néztem, hogy DX10-ben van ilyen, hogy constant buffer, ami elvileg pont erre jó.
Tudna valaki segíteni, hogy egy ilyen változót hogyan hozok létre effect fileban és hogyan töltöm fel adatokkal? (az MSDN elég zavaros nekem ebben a témában).
Előre is köszi!
Új hozzászólás Aktív témák
● olvasd el a téma összefoglalót!
- A Temu diktál Magyarországon, a hazai e-kereskedők fulladoznak
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- The Crew sorozat
- Huawei Watch GT 6 és GT 6 Pro duplateszt
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Merész dizájn és új teleobjektív az iPhone 17 Pro mobilokban
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- LEGO klub
- További aktív témák...
- Playstation 5 lemezes - Gran Turismo 7, Tony Hawk's Pro Skater 1-2 eladó!
- ROG Ally (2023) RC71L + JSAUX HB1201S
- Vadonatúj, bontatlan iPhone AIR 256GB fekete és kék KÁRTYAFÜGGETLEN! 1 év Apple garancia!
- 3D nyomtatás kiváló minőségben / számlával / akár 9 színnel / széles anyagválaszték,
- HP,15.6",250 G6,8.gen.core i5 (8X4,0Ghz)8-32GB RAM,256GB-1TB SSD,nagyon jó akku,Win.11,szép
- RÉSZLETRE . OPCIONÁLIS. ThinkPad L16 Gen 1 16" WUXGA, Ultra 5, 16GB RAM, 512GB SSD SZÁMLA GARANCIA
- BESZÁMÍTÁS! ASUS TUF A620M R5 7600X 32GB DDR5 1TB SSD RX 6700 XT 12GB ZALMAN I3 NEO A-Data 750W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RTX 5060 Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! 1TB Samsung 980 Pro NVMe SSD meghajtó garanciával hibátlan működéssel
- Intel Core i5 4440 4mag 4szál processzor garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest