-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
martonx
veterán
válasz
bambano #9871 üzenetére
Egyetértek, ez a probléma tipikusan SQL mélységben kezelendő, már csak az elvárt dinamikus, könnyű paraméterezhetőség, könnyű változtathatóság miatt is. Lehet, hogy a legjobb valami NoSql-szerű laza struktúrájú tábla lenne, amiben a szabályok el lennének tárolva. Én talán pár micro-service-el oldanám meg az egész feladatot, ahol az egyik service lenne a rule engine (alatta NoSQL-el), lenne egy másik micro-service ami a webshop-ért felelne (hagyományos SQL-el + redis), és lenne egy harmadik ami az admin felületért felelne (saját adatbázis nélkül). Így a webshop könnyen load-balanceolható is lenne.
Aztán, hogy a DB layer felett milyen nyelven valósul meg a kódbázis, az szerintem már teljesen mindegy (én C#-ra szavaznék). -
akrobet
tag
válasz
bambano #9871 üzenetére
Bár látom a fantáziát abban amit mondasz "igazi" C# programozó vagyok, és a feladatban is bennevan:
"Where possible you should provide a working solution written in c# i.e. it should compile without needing to add dependencies manually."
Továbbá a kiindulási helyzet is az, hogy már adott a rendszer többi része, tehát valószínűleg késő lenne egy új programozási nyelvet "feltalálni" és az adatbáziskezelőt lecserélni.
"bele is fogsz fulladni és soha nem lesz kész" - szerintem bármilyen megoldást is választ az ember, soha nem lesz kész, mivel a feladatban is benne van, hogy a szabályok folyamatosan változnak.
Namármost, ha én olyan szinten lennék (de nem vagyok) hogy írjak egy új nyelvet, amiben ezeket a szabályokat kellene írni, attól még nem szűnne meg a szükség a maintenance-re és nem hiszem hogy egy felhasználóra lehetne hárítani a feladatot. Az elég rizikós vállalkozás lenne.
Új hozzászólás Aktív témák
● olvasd el a téma összefoglalót!
- Milyen TV-t vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Rekord vékony lesz a Z Flip7 is
- HP notebook topic