- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- DUNE médialejátszók topicja
- Futtasd helyben a Qwen3-at: ingyenes nagy nyelvi modellek az Alibaba konyhájából
- Milyen egeret válasszak?
- Melyik tápegységet vegyem?
- 80% vs. 100% – Tönkreteszed az aksit, ha mindig feltöltöd? – Tech Percek #6
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Mellényzsebbe csúsztatható retrokonzol közeledik az Anbernic színeiben
- Azonnali alaplapos kérdések órája
-
PROHARDVER!
Alábbi írással szeretnék segíteni, hogy hogyan adjuk fel a motyónkat olcsón:
1., Ha nem fontos, ne dobozolj!
Új hozzászólás Aktív témák
-
pinnacle
nagyúr
Megkérdeztem az EU-s fogyasztóvédelmi referenstől, jogszerű az, hogy nem kapok semmi átvételi elismervényt? Azt mondta ezt a NAV tudja megmondani. Ha azt mondják kellene kapni valamit, akkor lehet nem fognak hivatalból eljárni, hanem tovább kell mennem a fogyasztóvédelemhez. Szerintem mindenképpen kellene valamit adniuk, hiszen mi történik akkor ha a Mail Boxietől nem jut el a UPS-ig a csomag? Miként tudom igazolni, hogy feladtam? Lehet ilyen esetben le kell fotózni a pulton lévő csomagot. Az is fura, ha minden depoban lemérik a csomagot, akkor miért nem derül ki, ha valahol kevesebb. Egyébként fura, hogy üres doboz ment ki. Valaki hallott már ilyenről? Mondjuk lehet jobb is, hogy üres volt, mintha valami vacak cipő lett volna benne, azt tényleg nehéz lenne bizonyítani, hogy nem én adtam fel.
Egyébként megírtam a Mail Boxienak, UPS-nek, hogy kellene valami igazolás a csomag átvételről, előbbinél azt mondták ezt a UPS tudná elintézni, a UPS-től meg nem is válaszoltak. -
pinnacle
nagyúr
Felhívtak a Nike-tól, azt mondták 9 napon belül visszautalják a pénzem.
Kértem egyeztessenek a UPS-el, hogy ne legyen máskor ilyen probléma, mert ők nem adnak proof of postage-t. Azt mondta az ügyintéző, hogy pedig azt mindig kérni kell. Persze, nem ő a Nike jogásza, de azért kíváncsi lennék, csak nálunk nem adnak átvételi elismervényt vagy az egész világon ez van?
-
pinnacle
nagyúr
Mail Boxiesnél kérésemre, angolul is leírták, hogy nem adnak elismervényt.
As I've written in my previous e-mail, we can not give you any receipt that proofs that you have dropped off the package at our Accesspoint because it's not belonging to our job to check the content of the package so therefore, we never open any package, but you can see at the ups tracking that the Courrier has picked up the package from us.UPS elküldte a hivatalos átvételi elismervényt a küldemény érkeztetéséről, de csak magyarul írták le, hogy ezzel csak a Nike (aki fizette a postaköltséget) reklamálhat. Ezeket elküldtem a nike@assist.nike.com-ra, de nem válaszoltak. Felhívtam a Nikeot, elmondtam a fentieket, azt mondták, 8 napon belül kivizsgálják. Javasoltam a UPS-el vegyék fel a kapcsolatot.
OTP-nél chargebacket indítottam, remélem ez sikeres lesz.
Európai Fogyasztó Központban, azt mondták, ők nem hatóság, de lehet, hogy tudnak segíteni. Viszont mivel chargebacket indítottam várjuk meg annak az eredményét. Kérdeztem jogász szemmel, hogy látják az esetemet. Azt válaszolták, mivel én a Nike által javasolt futárcéggel küldtem vissza a terméket, övék a felelősség. Csak, hogy fogom én ezt érvényesíteni
Azt mondták, nincs határon átnyúló fogyasztóvédelem, mindenki csak a saját hazájában járhat el.
Mondjuk tényleg adhatna a UPS, Mail Boxies átvételi elismervényt. A Nikenak viszont semmi sincs a magyar visszaküldési oldalán, angolon meg nem említik, hogy proof of postage kell.
-
pinnacle
nagyúr
Köszi! Esetem azért nehezebb, mert üres doboz érkezett hozzájuk. Mondjuk tényleg fura, hogy nálad miért kekeckedtek. Nem is értem mi volt a gondjuk. Nem találtál arról hivatalos leírást, hogy a UPS nem ad csomag átvételi elismervényt se személyes, se futár általi átvételkor? Mondjuk tényleg fura, hogy ilyen alap dolog nincs náluk. Én kértem az MBE-től, UPS-től is, hogy angolul írják le, így tudom magam igazolni a Nike felé, de még csak nem is válaszoltak. Remélem a chargeback sikerül majd.
-
pinnacle
nagyúr
Most látom a Nikenak a magyar visszaküldési linkje nem működik, az angolon pedig szó sincs arról, hogy proof of postage kell.
-
pinnacle
nagyúr
Köszi! Neked is üres doboz ment ki? Nekem személyes ügyintéző vette át, az követelte a feladási igazolást. Egyébként chatelés közben hallottam a gépelést, tehát lehet a chatbot is élő személy.
Nincs valami Nike igazolásod, hogy a feladási bizonylat hiánya ellenére is visszautalták a vételárat? Egyébként az tényleg fura, hogy a UPS? MBE se futár, se személyes leadás esetén nem ad elismervényt. Ezt esetleg nem találtad meg leírva valahol? Továbbítanám a Nikenak. Egyébként nagyon ki van szolgáltatva a vásárló. UPS, MBE nem ad angolul igazolást arról, hogy náluk nincs átvételi elismervény, ezt a Nikenak is megírtam ők sem válaszolnak. Innen sem válaszolnak, pedig gondolom az ő dolguk lenne a vásárlók képviselete.
Chargeback-ről akkor hallottam először, amikor a Malév csődbe ment. Akik kártyával vettek jegyet, azok visszakapták a pénzt. Itt jeleztem az OTP-nek, másnap pontosítást kértek, majd írták, hogy megindítják a folyamatot. Remélem ők tudnak majd segíteni. Azért az tényleg röhej, hogy ekkora világcégek, mint a UPS, MBE, Nike szívatják az ügyfeleket, nem válaszolnak kérésekre/kérdésekre. Jól meg kellene büntetni őket. -
pinnacle
nagyúr
válasz
MaxxDamage #12879 üzenetére
Igen, csak az a gond, mi lesz ha nem írják le nekem angolul, hogy nem adnak csomagátadási igazolást és én nem tudok panaszt tenni, csak az aki fizette a költséget? Egyébként ezt megírtam a Nike-nak, kíváncsi leszek mit válaszolnak. Itt is jeleztem a Panaszbejelentési menüben.
-
pinnacle
nagyúr
válasz
MaxxDamage #12877 üzenetére
Nem ők csak azt mondták, hogy igazolás kell a feladásról. Kértem írják le, megtették.
Unfortunately, none of the items were scanned inside the box as it was empty.
Please collect a proof of postage or submit a claim with the carrier for compensationAzt nem értem miért kérnek tőlem olyat, ami nincs. Nikenak csak egy webshopja van Európában, biztos tudják milyen szabályok vannak a futárcégeknél. Illetve azt sem értem miért nekem kell intézkednem, tracking szám alapján megtehetik, illetve mint kiderült, csak ők reklamálhatnak, mivel ők fizették a szállítási költséget. Belekerültem a bürokrácia útvesztőjébe.
-
pinnacle
nagyúr
UPS-től azt írták, az jogosult megindítani az eljárást, aki fizette a csomagvisszaküldést. Kértem írják le angolul is, továbbítom a Nike-nak. Attól tartok ez nem lesz könnyű menet, ha a Nike meg ragaszkodik a feladási igazoláshoz, amit meg nem adnak.
UPS-t kértem, ezt is írják le.
-
pinnacle
nagyúr
válasz
MaxxDamage #12872 üzenetére
Persze, ugyanaz, leszámítva a Nov 3-i bejegyzést, ami a saját oldalukon alul van, de ott dátum nélkül. Nem tudom mi lehet ez. Nike oldalán nézelődtem, mi van a csomagommal, azt véletlenül újabb visszaküldést kezdeményeztem? De annak nem lehet ugyanaz a tracking száma.
-
pinnacle
nagyúr
válasz
MaxxDamage #12870 üzenetére
UPS-nél kell, MBE is azt írta. Itt lehetne, de ahogy beírom a tracking számot, gondolom az a fuvarlevélszám, hibaüzenetet kapok. Elküldtem az upshungary@ups.com-ra, kaptam esetszámot, remélhetőleg majd választ is.
-
pinnacle
nagyúr
válasz
MaxxDamage #12868 üzenetére
Igen, Mail Boxes Etc. Ahogy látom nem most kezdték a szakmát. NIKE-nál simán megy visszaküldés, esetemet leszámítva. Azért vittem be az MBE-be, mert a UPS-nél nem tudják megmondani mikor jön a futár. Egész nap kell rá várni. Lehet a futártól viszont kaptam volna elismervényt.
Érdekes módon a UPS reklamációs oldalán nem tudom jelezni a problémát, ahogy megadom a tracking számot, egyből hibaüzenetet dob. -
pinnacle
nagyúr
válasz
MaxxDamage #12863 üzenetére
UPS még nem válaszolt. Ezt írták az MBE-től.
Olyan elismervényt nem fogunk tudni adni, ami azt igazolja, hogy a csomagot tartalommal együtt vettük át, mivel semmilyen esetben nem nyitjuk ki/ ellenőrizzük a csomag tartalmát, mivel ez nem tartozik a hatáskörünkbe, így kérem amennyiben biztos abban, hogy a csomag a tartalommal együtt lett feladva, kérem keresse meg a ups-t, mert ők látják a depók közötti esetleges súly változást, így kérem a ups-t keresse meg ezzel kapcsolatban, valamelyik lenti elérhetőségen:
Kértem angolul is írják meg nekem azt, hogy nem adnak átvételi elismervényt. Egyébként nem is értem, hogy miért kell a NIKE-nak, nem tudják van ahol nem adnak? Egyébként lehet jó ez a súlyellenőrzés, hiszen fel van tüntetve az 1kg. Ezek szerint minden átadáskor lemérik.Arra van valami ötlet, hogy lehet egy csomagot úgy lezárni, hogy ha valaki azt felnyitja, nyoma legyen? Pecsét cellux alá?
-
pinnacle
nagyúr
válasz
MaxxDamage #12861 üzenetére
OK! Köszi!
-
pinnacle
nagyúr
válasz
MaxxDamage #12848 üzenetére
Amikor a visszaküldést kérelmezem, küldenek egy igazolást, amit rá kell ragasztanom a csomagra, azon van a tracking szám.
Egyébként mi a szabályzat arra, ha üres a doboz vagy más van benne? Átvételi elismervény sem segít ezen. Nem is értem, miért kéri a NIKE. Nem tudják, hogy van amikor nem kap ilyet az ügyfél? Láthatják merre járt. Mondjuk pont a felvételi pont nincs jelezve. Illetve lehet ha van elismervény akkor ők kártérítenek ha nincs akkor meg nekem kell kérni a futárcégtől? Ezt írták.
Unfortunately, none of the items were scanned inside the box as it was empty.
Please collect a proof of postage or submit a claim with the carrier for compensation.
Mi lenne a megoldás arra, hogy látszódjon ha útközben felbontják a csomagot? Én 3x körbetekertem celluxszal, azért az látszódik ha felvágták.
Egyébként hallottatok már ilyenről, hogy üres doboz ment ki? Lehet a New Balance-nál már ezért küldik zacskóban a cipőt, régebben dobozban küldték. Lehet zacskóban azért jobban érzékelhető ha üres a doboz, mint egy nagy dobozban.
Ha jól emlékszem az MBE Dunyov Centerben le sem olvasták a vonalkódot, csak otthagytam a pulton.MaxxDamage mi volt az az 1%, ami nem volt rendben csomagküldésnél?
-
pinnacle
nagyúr
válasz
MaxxDamage #12846 üzenetére
Minden csomagfelvételi ponton adnak elismervényt? Azért nem reklamáltam, mert a DPD-nél, a Toner Köpontban sem kaptam, igaz ott volt annyi eszem, hogy lefotóztam a csomagot az átvevővel együtt. Mondjuk esetemben nem az a probléma, hogy leadtam-e egyáltalán a csomagot, ha a trackingnek sem lenne semmi nyoma, az lenne az igazi gond. Mondjuk gondolom ezt csak egyszer lehet megcsinálni.
-
pinnacle
nagyúr
Sziasztok! Leadtam egy UPS visszaküldendő csomagot a NIKE-nak, a MBE Dunyov Centerben. Egy hölgy vette át, kérdeztem átvételi elismervényt nem kapok? Azt mondta nem, a tracking számon tudom követni a csomagot. 10.30-án kézbesítették. NIKE-ot felhívtam, hogy miért nem kaptam visszatérítést. Azt mondták üres volt a doboz. Kérték az átvételi elismervényt, amit csomagleadáskor adtak. Mondtam azt nem kaptam. Kértem, hogy írják le, hogy ezt be kell mutatnom. Elküldték. Továbbküldtem a UPS-nek, MBE-nek. Kértem küldjék meg az átvételi elismervényt és nézzenek utána mi történt.
Hallottatok már ilyen problémáról? Egyáltalán szabályos átvenni egy csomagot elismervény nélkül? Mondjuk nem is értem azt miért kéri a NIKE, hiszen látják a tracking alapján az útvonalat. Az is fura, hogy tud eltűnni a csomag tartalma útközben.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- HYNIX 2GB DDR3 RAM eladó
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS B450 R5 5600X 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1080 Ti 11GB ASUS GT 301 FSP 700W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Intel i5 13400F 32/64GB RAM RTX 4060Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Apple Pencil 2.gen, Új, Dobozával 12 hónap garanciával
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 13, Xiaomi Redmi Note 13 Pro, Xiaomi Redmi Note 13 Pro+
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest