- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Projektor topic
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- VGA hiba
- Androidos tablet topic
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Azonnali fotós kérdések órája
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
biker
nagyúr
néha úgy érzem, vagy nagyon keveset láttam még, vagy nagyon amatőr vagyok
oldal megnyitása, target=blank-al
ez ugye beállítástól függően vagy új lapon vagy új fülön nyit meg.DE!
van olyan böngésző beállítás, és a legdurvább, hogy most olyan esett meg, hogy reggel jó volt, délben nem, hogy target=blank esetén az új fülön megnyíló ablak új session_id-t kap, nem a régit, pedig a másik ablak is nyitva van.
Tegnap teszteltünk egy rendszert, eztet itten, és 18 gépből 2-n is ilyen volt a hiba, ha megdöglöttél sem tudtál belépni, nem volt beállított session változó!
ma debugnál derült ki, hogy ez volt a hiba, de ez a halyam tépem verzió erősen!
ha nem zárom be az ablakot, és új fülön nyitom, akkor kell éljen a session id nem?safarin és maces FF-en új ablak, új tab, mindegy, él a session, wines ie-n és FF-en meg hol él, hol nem.
én vagyok megint a balfa..? lassan visszaadom a vállakozóimat ha ilyen béna vagyok
Új hozzászólás Aktív témák
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Telefon javítás, szervíz!
- Gumi és felni topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Proxmox VE
- PlayStation 5
- Projektor topic
- Építő/felújító topik
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! 6TB Western Digital WD RED SATA HDD meghajtó garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! 4TB Western Digital Purple SATA HDD meghajtó garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! 4TB Western Digital RED Pro SATA HDD meghajtó garanciával hibátlan működéssel