Új hozzászólás Aktív témák
-
DanielK
addikt
válasz
Sk8erPeter #12928 üzenetére
1. nem veszem zokon, pont amiatt, hogy kezdő vagyok! Imádom a php-t, ezért is tanulom idősebb fejjel. Tanulni meg úgy lehet, ha próbálkozom valamivel és más, aki jártasabb esetleg megmondja, hogy az pedig nem jó úgy. Szóval nyugodtan, írj, én örülök neki.
2. Én is leírom a dolgokat, hogy mit és miért gondoltam úgy:Azért nem jó megoldás, mert undorító. Ez a "célt elértem vele,... -> ezzel tisztában vagyok én is, de mivel a kódokba nem látunk bele, többet nem nagyon tudunk neki segíteni (magát a dolgokat kellene újraírnia, de ahogy kivettem, ezt nem tenné meg)
"javascripttel újratöltöd az oldalt vagy ajaxxal a divet."
Ez viccnek is rossz... -> szerintem az iframes gányolásnál még mindig jobb"de miért akarod eltüntetni? ez nem szokás, főleg, ha új üzenetet akar küldeni neked. nem felhasználóbarát...
"
Bocs, de ezt is muszáj kommentálnia valakinek, és most megint én leszek... -> igazad van, nem pontosítottam. Úgy kellett volna megkérdeznem, hogy: ebben a formában miért szeretné eltüntetni? (Szerintem ez szebb megoldás: session alapján tünteti el - és kitesz egy gombot, hogy új form kitöltése. Miután újra a kapcsolati részre kattint újra bejön a form, így nem láttam értelmét kitenni). Amin dolgozom lap, úgy oldottam meg, hogy a form fölé kiteszi a köszönjük szöveget, de alatta ott a form (designban is jobb nekem, mert a footer részre tettem)"Mondjuk én jobb szeretem a mézesbödön (honeypot) ellenőrzésket (kevesebb hely is kell neki). Persze az kevésbé hatásos, mint a racaptcha, de felhasználóbarátabb."
Ez így nem feltétlenül igaz, hogy kevésbé hatásos. Attól függ,.... - > itt sem volt pontos a fogalmazásom. Ebben igazad van - > hasonlót használok én is, így nem feltétlenül rosszabb, mint a captcha, de ez megvalósítás kérdése (pl. láttam javascriptes mézesbödönt is, hát az nem 100-as)Köszönöm a kiigazítást!
Új hozzászólás Aktív témák