- Akciókamerák
- Projektor topic
- Milyen videókártyát?
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- A gyári kábelek fontosságára hívják fel a figyelmet az új GeForce-ok gyártói
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Visszafogott árazású, 300 Hz-es monitor az AOC gondozásában
- Házi hangfal építés
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Corsa02 #221479 üzenetére
Mondjuk ezt szerintem a toyota hybrid jobban csinálja, ott nincs alacsony fordulaton terhelés (van is panasz a bégetésre a tesztekben, bár a 2.5-esnél szerintem nem olyan szörnyű). És elinduláskor is kicsit feljebb tartja a fordulatot (bár csak fülre tippelem, mert ugye fordulatszámmérő az nincs
).
-
Audience
aktív tag
válasz
Corsa02 #221479 üzenetére
Én kirakom a műszerfalra az olajhőmérsékletet és amíg ne meleg csak simogatom a gázpedált. Mire beérek a városba többnyire bemelegszik. Elég rejtélyes de a 150LE-s diesel elképesztően hamar melegszik. Szerintem van benne elektromos rásegítés vagy nagyon jól ki van találva a vízkör. Az olaj sokkal-sokkal lassabban lesz meleg.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest