- Bemutatkoztak a be quiet! Light Base 500 szériás, kábeleket rejtő házai
- A Chieftec néhány terméke fehér köntöst öltött
- Sokkal drágább lett az „olcsó” Tesla, mint várták
- Egy fontos tényező akadályozhatja a csúcstechnológiás chipgyártást az USA-ban?
- Visszatért a mítosz, a legenda, a világ leghasznosabb terméke!
- Videószerkesztés
- OLED TV topic
- A Synology visszatáncolt a kötelező saját márkás HDD-től
- KODI (ex-XBMC) Android alapokon, Androidos media-boxok
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Házimozi haladó szinten
- Bemutatkoztak a be quiet! Light Base 500 szériás, kábeleket rejtő házai
- Milyen processzort vegyek?
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
Új hozzászólás Aktív témák
-
almi
senior tag
Na tehát itt a SetupRC-m:
void SetupRC()
{
glEnable(GL_DEPTH_TEST); // Hidden surface removal
glFrontFace(GL_CCW); // Counter clock-wise polygons face out
glEnable(GL_CULL_FACE); // Do not calculate inside of jet// Light blue background
glClearColor(1.0f, 1.0f, 1.0f, 1.0f );glEnable(GL_LIGHTING);
//glLightModelfv(GL_LIGHT_MODEL_AMBIENT, ambientLight);// Setup and enable light 0
glLightfv(GL_LIGHT0, GL_AMBIENT, ambientLight);
glLightfv(GL_LIGHT0, GL_DIFFUSE, diffuseLight);
glLightfv(GL_LIGHT0, GL_SPECULAR, specular);
glLightfv(GL_LIGHT0, GL_POSITION, lightPos);
glLightfv(GL_LIGHT0, GL_DIFFUSE, diffuseLight2);
glLightfv(GL_LIGHT0, GL_SPECULAR, specular2);
glLightfv(GL_LIGHT0, GL_POSITION, lightPos2);
glEnable(GL_LIGHT0);// Enable Material color tracking
glEnable(GL_COLOR_MATERIAL);
// Front material ambient and diffuse colors track glColor
glColorMaterial(GL_FRONT, GL_AMBIENT);// All materials hereafter have full specular reflectivity
// with a high shine
glMaterialfv(GL_FRONT, GL_SPECULAR, specref);
glMaterialfv(GL_FRONT, GL_SPECULAR, specref2);
glMateriali(GL_FRONT, GL_SHININESS,128);
}És ha így csinálom, nem lesz 2 világításom, csak mindíg a 2.
Ezt hogy kell átírni h jó legyen szerinted?
Köszi..
-
almi
senior tag
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, h hogy lehet egy progibe berakni 2 világítást? Egy tárgyat 2 felől kellene megvilágítanom 2 felől spekulárissal.Ehhez ügye kell Diffuse is. Na szóval hogy csináljam h 2 fényforrásom legyen?A másik kérdés pedig az lenne h a Textúráim nem a saját színűkben jelennek meg a tárgyakon.Ennek mit lehet csinálni h jó legyen?
Köszi.
Üdv.
-
almi
senior tag
Sziasztok!
OpenGL-ben hogy lehet csonka kúpot csinálni??
Köszi.
Új hozzászólás Aktív témák
- új állapotó, Apple AirPods 4, 1 év garancia
- új, makulátlan állapotú, Apple iPad 11" 2025 128GB WiFi Ezüst, 1,5 év garancia
- új, makulátlan állapotú, Apple Watch SE 2 Cellular 44mm Midnight Aluminium, 1,5 év garancia
- Sapphire Pulse RX 9070 16 GB - 3 év garancia
- Dell Precision 5530, 15,6" FHD IPS kijelző I7-8850H CPU, 32GB DDR4, 1TB NVMe SSD, Nvidia 4GB VGA, W
- Gamer egerek és billentyűzetek kitűnő árakon!
- ÓRIÁSI AKCIÓK / MICROSOFT WINDOWS 10,11 / OFFICE 16,19,21,24 / VÍRUS,VPN VÉDELEM / SZÁMLA / 0-24
- 136 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4080
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Pro 128GB Graphite -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3082
- Azonnali készpénzes AMD Ryzen 1xxx 2xxx 3xxx 5xxx processzor felvásárlás személyesen / csomagküldés
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest