Új hozzászólás Aktív témák

  • sghc_toma

    senior tag

    válasz Frakk #39 üzenetére

    most elgondolkodtam a dolgon, és eszembe jutott vmi. lehet, hogy már alkalmazzák ezt az eljárást, lehet, hogy teljesen használhatatlan, ez most egy ilyen fárasztó nap utáni hirtelen gondolat: minden egyes ojjektumnak adok egy színt(mindegyiknek mást, ez max 2^24(32?)-en db ojjektum). Ezután a tényleges render előtt renderelem a scene-t úgy,h a háttér mondjuk fekete, az objektumok meg a unique color-juknak megfelelő színűek (persze alpha blending, lightning off). Ekkor a framebuffer-ből kiolvasom a pixelek színeit, és ha van két eltérő színű egymás mellett, akkor a két tárgy ütközik..

    [add]
    ja, hülye vok, ez csak 2d-ben okk. éppen most csinálunk egy barátommal egy point&click játékot, és én most folyton 2d-ben gondolkodom.. meg fáradt is vagyok pöttyet.

    ...de a z-bufferrel talán lehetne vmit kezdeni. ha megegyezik az eltérő pixelek z-értéke, akkor ütközés van. vagy nem? áááá, fáradt vok gondolkodni. majd holnap, kipihenten...

    [Szerkesztve]

Új hozzászólás Aktív témák