- OLED monitor topic
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- Milyen monitort vegyek?
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- Milyen notebookot vegyek?
- Videós, mozgóképes topik
- Nem tetszik pár profi eSport játékosnak, hogy Intel CPU-val kell játszaniuk
Hirdetés
(használd a CYBSEC25PH kuponkódot további 20 ezer ft kedvezményért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
sghc_toma
senior tag
most elgondolkodtam a dolgon, és eszembe jutott vmi. lehet, hogy már alkalmazzák ezt az eljárást, lehet, hogy teljesen használhatatlan, ez most egy ilyen fárasztó nap utáni hirtelen gondolat: minden egyes ojjektumnak adok egy színt(mindegyiknek mást, ez max 2^24(32?)-en db ojjektum). Ezután a tényleges render előtt renderelem a scene-t úgy,h a háttér mondjuk fekete, az objektumok meg a unique color-juknak megfelelő színűek (persze alpha blending, lightning off). Ekkor a framebuffer-ből kiolvasom a pixelek színeit, és ha van két eltérő színű egymás mellett, akkor a két tárgy ütközik..
[add]
ja, hülye vok, ez csak 2d-ben okk. éppen most csinálunk egy barátommal egy point&click játékot, és én most folyton 2d-ben gondolkodom.. meg fáradt is vagyok pöttyet.
...de a z-bufferrel talán lehetne vmit kezdeni. ha megegyezik az eltérő pixelek z-értéke, akkor ütközés van. vagy nem? áááá, fáradt vok gondolkodni. majd holnap, kipihenten...
[Szerkesztve]
Új hozzászólás Aktív témák
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 256GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3408
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3341, 94% Akkumulátor
- Azonnali készpénzes AMD Radeon RX 9000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- HIBÁTLAN iPhone 14 128GB Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3530
- GYÖNYÖRŰ iPhone 14 Pro 128GB Space Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3691
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest