Legfrissebb anyagok
- Bővíti HAMR merevlemezcsaládját a Seagate
- Az Office-t is elengedi a terméktámogatás nélküli Windows 10-en a Microsoft
- Fagyos hangulatú, Intel B860-as deszkák a Colorful receptje szerint
- AMD Strix Point platformra épül az AOKZOE közelgő kézikonzolja
- NAND flash NAS-ként használható mini PC jön a GMKtec berkeiből
PROHARDVER! témák
- Milyen videókártyát?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen alaplapot vegyek?
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Apple notebookok
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Fujifilm X
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Újévi hardvergyülekező
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Keresés
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
gban
veterán
válasz AMD Power #40347 üzenetére
Igazából a tárcsa, a nyereg, meg a betét csak újkorában tökéletes.
A betét tök közel van a tárcsához, és amikor elfordul a kerék, törvényszerű hogy egy tizedmillimétert vagy még kevesebbet oldalirányban elmozdul, így "normális" hogy összeérnek, de minimálisan csak. Ez adja a hangot.
Szerelő is azt fogja mondani, ezzel nincs mit csinálni. De kérdezz rá.
Cserélni lehet a betétet, tárcsát, de a nyereg meg a csavarjai, rögzítői már régiek, így mindig meglesz ez a jelenség.Postázást nem vállalok.
Új hozzászólás Aktív témák
Topikgazda
Aktív témák
Új fizetett hirdetések