Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Integra

    titán

    válasz EQMontoya #62212 üzenetére

    azért ez nem így van, általánosítasz eléggé a saját szád íze szerint, amit mondjuk megértek, nekem sem tetszik, hogy minden automata lesz, csak az igazság nem itt van :)
    azért állnak át pdk-ra, mert sajnos már nem éri meg manuális váltót fejleszteni, annyira kicsi az aránya. pdk miatt még nem lesz sunnyboy egy autó, főleg nem egy porsche. abban az egyben van igazad, hogy tehetős nagypapáknak készül, noha te más kontextusban használod ezt a nagypapizást és inkább degradáló, de tény, egy 911-est 50-55+ körüli korosztályra céloznak meg alapvetően, mert egyszerűen nekik van pénzük rá. németországban egyébként ezt a korosztályt is látod az esetek többségében az éppen aktuális 911-ben :)
    szép meg jó ez az mx5 meg gt86, vezettem mindkettőt, de az mx5-ben egyszerűen nincsen erő, a gt86-ba meg kéne még 100le, nekem mondhat bárki bármit, 1200kg-hoz 300le nagyon kell, hogy igazán élvezetes legyen az összkép.

    ami meg a pdk-t illeti, nem semmiben sem jobb már az ember ha váltóról van szó, ez a szomorú igazság. se gyorsulásban, se visszakapcsolásban, se másban. sosem tudod azt a szintet hozni, és úgy, ahogy egy pdk, lehet, hogy hébe-hóba egyszer-egyszer eltalálod ideálisan a váltást (de ez sem lesz olyan gyors és pontos), de amíg te ezt egyszer csinálod meg százból, addig a pdk százból százszor megcsinálja.
    a régi, 5 évvel ezelőtti váltók még szenvedtek sok mindentől, ez tény és ma is van botrány automata (nem minden pdk meg egyéb csúcs dsg és zf), de a ma kapható legjobb zf és dsg váltók mellett már nem rugunk labdába. és teljesen megértem a porschét hogy a gt3 is pdk lett, nagyon ment az agonizálás, de így döntöttek. pályán eleve nincsen másnak értelme, csak pdk-nak, közúton viszont szerintem is a manuál váltó az, ami illene hozzá - feltéve, hogy lehet haladni. viszont minden más alkalommal közúton is a pdk a jobb, nem vitás. ettől függetlenül talán van még remény rá, hogy vásárlói nyomásra megkapja a 7 sebességes manuál váltót frissítéskor.

    na mindegy, ezek csak saját tapasztalataim többek közt itr, s2k, nsx manuál és porsche pdk, amg dsg, range rover zf váltós autók használata után. természetsen mai napig egy na2 nsx az álom és nem egy porsche pdk-val, de a tényeket elismerem. a szív szerencsére teljesen mást mond nálam is :))

Új hozzászólás Aktív témák