Hirdetés
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- Használhatatlanná teszi az egyes HP LaserJet nyomtatókat egy új firmware
- Intel Arc Battlemage B570/B580
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Dell notebook topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- OLED TV topic
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Az AI-ra fókuszál idén a Computex
- XMLTV EPG letöltő progi
-
PROHARDVER!
Motorolaj és szűrő topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
norrberth
addikt
válasz
norrberth #3092 üzenetére
Egy ilyenre fogok még rávetemedni Digitális nyomatékmérő adapter
Kalibrálni a nyomatékkulcsomat. Ha kell -
-
norrberth
addikt
válasz
norrberth #2896 üzenetére
Így szoktam az Opelt is ellenőrizni, ellenőrizhetetlen össze vissza mutatja a szintet.
VR6-Fan tanácsoltaTök mindegy hogy letörlöd e, a hüvely alja úgy is olajos lesz belülről.
ha egyszer kihuzod a nívót akkor a cseppek amik a pálcán vannak meg akadnak a hüvely belsejébe ahogy húzod kifele, az lassan elkezd le csordogálni, de ha vissza dugod a pálcát, azt össze kéne. -
válasz
norrberth #2812 üzenetére
Azt biztosra csak a GM beszerzése tudja; 2006 és 2008 kötött használtam, az volt a beszállító aki a legolcsóbban adta.
(#2813) Mágus2: Elvileg 50 000 km volt a maximális csereperiódus. Elenyésző városi használat volt benne; főleg hosszú autópályás használattal ment bele a kilométer. Én a gagyi olaj + a 30 000 km kombóját sejtem mögötte.
(Plusz 200 lóra volt húzva, amit azért kihasználtam; jó barátom vette meg, 230-240 e km körül adta el, minden további probléma nélkül.)Pár ezer Ft különbségről beszélünk 4 liter GM olaj és 4 liter márkás olaj között - nem kockáztatnék még egyszer.
[ Szerkesztve ]
-
eTrade
tag
-
Roxbury
őstag
válasz
norrberth #2787 üzenetére
Esetleg ott jelentkezhet, de szerintem sokat kell beszivnia nagyon, hogy gond legyen. Lehet akar, hogy valaki rosszul rakta be a szurot es a szeleinel tudott egy kis falsot szivni akár. Szerintem ne foglalkozz vele. Most mar jo szuro van benne. Elvileg nem sziv falsot se mar sehol ha jol gondolom. A szívócsövet pedig ki kell tisztitani akkor. Ha alapjarati problemak jelentkeznenek a jovoben az lehet akar a fojtoszelepre lerakodott por miatt is. Ha ilyen lenne, rogton gondolj arra. Nekunk mar tobbszor volt ilyen, fojtoszelep tisztitas azonnal megoldotta. Mas problemat szerintem nem fog okozni. Nyilvan lassu kopast eredmenyez a hengerben, gyuruknel, de ha nem eszi durvan az olajat akkor nem lesz gond. A gyurunel leszivargo porszemcseket meg szepen osszegyujti az olaj es a szuro meg megfogja, szoval igazabol no para. Kovetkezo olajcserenel az is kiurul. A gyertyakra szokott még raegni, meg dugattyutetore stb, de igazabol ez nem gaz.
[ Szerkesztve ]
-
norrberth
addikt
válasz
norrberth #2762 üzenetére
Bevilágítottam ebbe a műanyag csőbe. "Szűrt rész"
És belül eléggé poros volt, nem az a finom porréteg..
Hanem kajak poros volt mikor meghúztam a kezemmel.
Olyan mérges lettem... Vagy falsot szívott, vagy a gagyi levegőszűrő nem úgy szűrt mint egy minőségi.
Majd leszedem az egész csövet és kitörölgetem.
Bár az már odavan rakódva, nem ezzel van a baj hanem amit már beszívott poros levegőt..
Kíváncsi leszek Mann levegőszűrővel is vajon poros lesz belül idővel.
De szerintem semennyire nem kéne..Levegőszűrő ultra gagyi no name, semmi márka jelzés.
[ Szerkesztve ]
-
Czimby
addikt
válasz
norrberth #2762 üzenetére
Erre csak annyit, mondok, hogy mindíg nézzétek meg amit beszereltek az autóba, mert nekem jött olyan vadi új légszűrő Nipparts ahol az egyik végén nem ért bele a keretbe a szűrőbetét, szóval kb 0.5x10cm csíkban szivhatott volna mindent.
Tegnap isminek cseréltünk olajat + szűrőket Clio3-ban a Filtron légszűrő meg kicsit nagyra sikeredett de szépen betuszkoltam, viszont az a pollenszűrő megoldás, a francia kezét kellett volna eltörni aki tervezte.
Össze kell nyomrgatni csak úgy megy be a helyére majd ott újra felveszi az alakját, és némi holtjátékkal jó lesz az...A Knecht olajszűrő viszzont csillagos ötös, adták mellé a csavart és az alátétet is!
-
BlacKSouL
addikt
-
bul07
nagyúr
válasz
norrberth #2739 üzenetére
Szerintem nem magyar nagyker, a többit meg a fantáziára lehet bízni
Na meg ugye hírlevél, pár havonta -500Ft-os kupon ami szállítást csökkenti
Amúgy nem irreálisan olcsók, nézd meg a többi helyen mennyi [link]
(#2738) Qru
Ezt találtam még a Eneos-hoz [link]
[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
válasz
norrberth #2301 üzenetére
Pedig ez a bele való
-
Roxbury
őstag
válasz
norrberth #2156 üzenetére
Ahogy nézem kb. ugyanezt tudja a Helix Ultra 5W40 8 ezerért.
Sőt az 40 fokon még hígabb is, mint a Castrol, ami jó.
De a Total Quartz 9000 is a kozelukben van, bár annak a hidegfolyóssága csak 90. Bar abbol 6 ezer csak 4 liter. 😁
Igaz az nem full szint.Brutal arkulonbsegek vannak a markak kozott. Nem hinnem, hogy ez ekkora minosegbeli kulonbseggel is jar. 🙂
-
8
senior tag
válasz
norrberth #1998 üzenetére
Volt ilyen céges autó anno a közelemben, akárhányszor vittük szervizbe, tuti a rosszat rendelték hozzá. De volt, hogy a márkaszerviz is rosszat póbált beletenni, és ki akarták fizettetni a számlán mindkét (!) szűrőt - olyan alapon hogy cégnek úgyis mindegy, valószínűleg meg sem nézzük a számlát... megnéztük. Oda se vittük többet.
-
BlacKSouL
addikt
válasz
norrberth #1903 üzenetére
A legáltalánosabb 5w30-ak melegoldalija jellemzően akörül van, mint a 0w40-esek-é. Ilyen szempontból nézve a melegoldalin elméletileg nincs vesztenivaló, a hidegoldalon meg nyersz. Plusz jellemzően a 0w40-nek magasabb illene hogy legyen a VI-e, ami meg alapvetően szintén nyerőbb.
Szerintem
Ha a minősítésben azonosak, vagyis a motornak megfelelő[ Szerkesztve ]
-
-
bul07
nagyúr
-
BlacKSouL
addikt
válasz
norrberth #1674 üzenetére
Ilyenkor az van, hogy a dermedéspont nekünk egyik olaj esetében sem mond semmit, mivel -20-25 ugyan előfordul nálunk is télen, de -50-60 nem igazán.
A még megadott 40°C-on mért viszkozitás értékek többet mondanak, abban pedig a w30-as alacsonyabb valamivel mint a w40. De melegen is ugyanez a helyzet. És -20 fokban is a w30 alacsonyabb viszkozitású lesz, mint a w40.Én amúgy végigjártam az olajokat, a gyári 0W20 után két évben 0W30 került bele, majd utána 0W40, de végül visszaváltottam 0W20-ra. A tapasztalatom pedig az, hogy télen is és nyáron is a 0W20-al nyújtja a legkiegyensúlyozottabb teljesítményt az autó, érezhetően halkabb, és a fogyasztás is kimutathatóan alacsonyabb vele. A téli indítás is zökkenőmentes. Minden olaj évente volt cserélve, 9000-13 000 km futásteljesítményekkel.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Stadler Form Oscar Little Titanium hideg párásító
- Használt Heinner szabadonálló, kombinált hűtő eladó (hibátlan)
- Új F Speed ZTECH Z-02 elektromos robogó 2 év jótállással
- Kona Hei Hei 26"-os szuperkönnyű versenykategóriás összteleszkópos mountain bike eladó
- Hatalmas szerszámcsomag Új!!!!!!!! Továbbértékesítésre is!+néhány ajándék CSERE IS!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest