Keresés

Hirdetés

Aktív témák

  • Eastman

    őstag

    válasz alitak #496 üzenetére

    Ezt a mailt írtam a cégvezh.-nek legutóbb:

    ''Kedves X.Y.!

    Kicsit abszurd az a helyzet, hogy így május közepén egy télikabátról levelezünk, de egyrészről a vizsgáim miatt most van öt percem, hogy írjak Önnek, másrészről nem tudom lenyelni ezt a 20 000 Ft-os békát, hiába is próbálom, nem megy le a torkomon. Továbbra is megkárosítva érzem magam és nem tudom elfogadni a Békéltető Testület 2007 március 13-án hozott javaslatát és az Önök 20%-os árcsökkentésről hozott döntését. A hugocskám ruházati eladóként és üzletvezetőként dolgozik több mint 10 éve - jelenleg egy nagy francia divatcég magyarországi képviseletében - és elég jó belelátása van a vásárlók reklamációiba. Ki is kértem a véleményét. Az ő üzletpolitikájuk nem engedi meg, hogy egyetlen egy elégedetlen vásárlójuk is legyen hiszen féltik a cégük jóhírét, és szívügyükként kezelnek minden egyes panaszt. Én ezek után persze simán mondhatnám azt is, hogy többet nem vásárolok a XXXXXXXXX-ban, de a nyilvánossághoz szeretnék fordulni a dologgal és remélem, hogy az egyre erősödő fogyasztóvédelmi törvények és a jogsegélyszolgálatok a segítségemre lesznek. Most hál' Istennek kapkodnak az ilyen kacifántos történetek után. Arra kérem Önt, hogy találkozzunk személyesen és beszélgessünk legalább egy fél órát mielőtt továbbviszem az ügyet, hátha meg tudjuk győzni és találunk közösen egy kompromisszumos megoldást.

    Várom válaszát!

    Üdvözlettel: Én''


    Erre jött az ''Ismételten kivizsgáltuk panaszát... '' kezdetű levél. :) :) :)

    https://logout.hu/tema/re_gerincserv_muteti_kezelese/keres.php?suser=Eastman ⮞ Műtét nélkül is lehet megoldás...

Aktív témák